Frank, ik denk dat je wellicht ten onrechte er iets negatiefs achter zoekt. Wolbert doet dit (in jouw geval reactief, in andere gevallen actief) al jaren. Benadert mensen wiens Porsche te koop staat en doet een bod. Niks mis mee, hij is een handelaar, dus moet hij handelen. Afhankelijk van de auto poetst hij hem of geeft hij hem een beurt (volgens mij bij Robert Visser, dus ook goed) en zet hem te koop. Voor meer dan waarvoor hij hem gekocht heeft. Vreemd zeg
Ik lees (en maak) dezelfde opmerking ook wel eens. Bedoel daar mee dat Eric dicht op de markt zit, in de regel snel reageert en goed weet wat dingen waard zijn. En als verkoper kan je volgens mij nog altijd zelf bepalen of je hem wel of niet wil verkopen voor dat bedrag. Ik hou niet zo van mensen die hun auto verkopen voor € 30K, daar blij mee zijn en als iemand als Wolbert hem dan binnen een week voor €38K verkoopt, ineens gaan lopen huilen dat Wolbert een oplichter zou zijn... Had je hem lekker zelf voor €38K moeten verkopen
In ieder geval, als ik een dergelijke opmerking maak bedoel ik er niks negatiefs mee.