Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 4:54

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
PFF Jahrestreffen 2016 Zaterdag 11 juni 
Auteur Bericht
Bericht PFF Jahrestreffen 2016 Zaterdag 11 juni
Dit bericht kreeg ik als lid . Ben er zelf nog nooit geweest Ziet er wel groots uit.

Liebes PFF-Mitglied,

in Kürze ist es soweit - das 9. PFF Treffen startet am 11. Juni 2016!

WAS: 9. PFF Jahrestreffen 2016
WANN: Samstag, 11. Juni 2016, 9.11 Uhr - 17.00 Uhr
WO: Motorworld Böblingen bei Stuttgart
WEB: http://www.pff-treffen.de

Am Samstag, 11. Juni 2016 von 9.11 bis 17 Uhr sind beim „PFF – unabhängiges Porsche Magazin & Forum“ alle Porsche Fahrer und -Begeisterte herzlich eingeladen, am großen Treffen in der MOTORWOLRD „Region Stuttgart“ (Böblingen) teilzunehmen. Beim großen PFF Jahrestreffen im letzten Jahr konnten mehr als 700 Porschefahrzeuge und über 4.000 Gäste begrüßt werden. Beim Treffen handelt es sich um eine offene Veranstaltung – jeder Porschefahrer und natürlich jede Porschefahrerin ist herzlich eingeladen daran teilzunehmen!

Seit mittlerweile über sieben Jahrzehnten faszinieren die Sportwagen aus Zuffenhausen eine sehr große Fangemeinde in der ganzen Welt. Beim großen PFF Treffen finden sich aus ganz Deutschland und über die Landesgrenzen hinaus Fahrer von Porschefahrzeugen ein. Egal ob Oldtimer, Youngtimer oder frisch aus der Porscheschmiede – alle Modelle sind vertreten und willkommen. Ein vielfältiges Programm sowie eine Moderation sorgen ganztägig für Kurzweil.

De email zelf is veel groter, er is veel te doen, tombola, concours d'elegance, kortingspas, 40 jaar transaxle
.....Neben Diskussionsrunden und Gewinnspielen wird es zahlreiche Partner und Aussteller geben:
Die PORSCHE SPORT DRIVING SCHOOL bietet Fahrtrainings und Renn-Events für Porschefahrer - TECHART setzt Maßstäbe in Qualität und Umfang der Individualisierung bei Porschefahrezeugen - DUNLOP ist einer der führenden Reifenhersteller weltweit - SONAX bietet Produkte für die professionelle Lack und Autopflege - EISENMANN fertigt in Handarbeit hochwertige Auspuffanlagen - PARROS steht für Kraft und Innovation. Weiter sind als Aussteller mit dabei: VAN BERGHE, um Sportwagen, Rennautos und Cup-Fahrzeuge zu erleben. GTN AUTOMOTIVE präsentiert sich vor Ort als hochwertiger Porsche-Veredler..........
Dus heb je tijd en lijkt het wat???

28 apr 2016 23:59
Bericht Re: PFF Jahrestreffen 2016 Zaterdag 11 juni
Niet echt veel interesse zo te zien. :oops:
Maar eigenlijk heb ik er wel zin in om eens te gaan kijken.
B.v vrijdag 10 juni aanrijden, (dineren) , hotelletje in de buurt, zaterdag op het evenement gaan kijken en daarna naar huis of er nog een overnachting aan vastplakken ??

Liefhebbers? :popcorn:

13 mei 2016 0:37
PorscheForum Rakker
ik ga wel kijken lijkt me wel leuk en gelijk m'n kind uitlaten :drive: :drive: :ba:

05 jun 2016 20:21
Profiel
Hoi Sander, had met je mee willen gaan , ben er ook nog nooit geweest Had het wel eens willen zien. Maar ben helaas daags later bezet op Seppe. Wordt te druk voor mij en de WWFI.(WifeWhoFeelsIgnored) Zie Vliegtuigen en classic cars post. Als je je doel wilt veranderen kan ik je nog vrijkaartjes bezorgen! Vliegveld Seppe, nabij Breda is toch te doen??? Ik ben er op zondag vanaf 12 uur ,in functie. Als je op tijd reageert kan ik je voor 2 volwassenen een toegangsbewijs toesturen. Voor kinderen boven de 6 jaar moet je een kaartje ad € 5 kopen.

Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 08 jun 2016 1:32, in totaal 2 keer bewerkt.

07 jun 2016 1:33
PorscheForum Rakker
heel tof van je maar ik ga toch in duitsland kijken ben laatst in dinsterlaken geweest was ook heel leuk.
Zie of spreek je zeker later :thumleft:

07 jun 2016 21:32
Profiel
Veel plezier maar dat gaat zeker lukken

07 jun 2016 22:18
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]