Voelt een beetje aan als je voormalige wereldkampioen bent krijg je geen straf en als je jong bent dan wel.
Max zal in de toekomst ook wel minder snel strafpunten krijgen.
_________________________________________ Mvg,
René
15 mei 2016 23:01
horn
PF #57
Re: Formule 1, Seizoen 2016
Zit in spanje en krijg vanmiddag tijdens mijn wedstrijd op hole 12 een berichtje dat Max op kop rijdt en op hole 15 dat hij gewonnen heeft. Zit nu met mijn ipad in hotel te zoeken of ik ergens een samenvatting desnoods kan zien.... Wat gaaf zeg!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
16 mei 2016 0:20
thedutchguy
ex 993 Targa
Henk965 schreef:
Leuk om te zien, hoe Sky Sports de crash van de Merc's analyseerd
Tja, ik weet dat het erbij hoort, maar het heeft toch potverdrie ook niks meer met autorijden te maken tegenwoordig.... Dat gefrutsel met modes en knopjes....
Maar goed, het is een duidelijke uitleg. Blijf erbij dat Hamilton te agressief was. Ja, Rosberg gooide de deur erg hard dicht maar Hamilton had kunnen weten dat het gat er niet was.
16 mei 2016 9:09
Henk965
Maserati QP 4.7S
0591
thedutchguy schreef:
content is verwijderd.......hier de youtube versie
Toppie
Enguess schreef:
.... Dat gefrutsel met modes en knopjes.....
Helemaal met je eens! Zal wel erg laat geworden zijn bij Mercedes
_________________________________________ Another one bites the dust !
16 mei 2016 10:04
hilmp2
Mooie analyse van de crash.
Enguess schreef:
Blijf erbij dat Hamilton te agressief was. Ja, Rosberg gooide de deur erg hard dicht maar Hamilton had kunnen weten dat het gat er niet was.
Ja, ja en misschien. Analyse laat zien dat Hamilton duidelijk meer snelheid had en er was ruimte, zeker in de split second dat Hamilton besluit ervoor te gaan. Rosberg reageert alleen sneller dan Hamilton had voorzien
16 mei 2016 10:21
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Wat een race en wat een spanning.... Tig ronden lang Kimi binnen de seconde en dan nog de overwinning binnenslepen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
16 mei 2016 10:52
Gijs356
Iemand enig idee waar ik de post race press conference kan vinden?
16 mei 2016 11:03
Frans D
Ik had in eerste instantie de volle overtuiging dat Hamilton, de hoofdschuldige was aan de crash. Met deze analyse en wat andere beelden, zie ik nu toch in dat ze beide schuldig zijn. Rosberg zit wat te rommelen met knopjes, houd het midden aan om te kunnen verdedigen op een actie, ziet dat Hamilton rechts komt en stuurt daar ook naar in. Naar mijn gevoel had Hamilton de crash kunnen voorkomen door te liften - wat hij niet deed - hij bleef de actie vol doorzetten.
Aan de andere kant ziet het er van de voorkant iets anders uit als vanaf de achterkant.
Vanaf de achterkant zag het eruit alsof Louis te vol naar rechts in stuurde, terwijl het van de voorkant er weer op lijkt dat Nico dat doet. Als je naar de achterliggende rijders kijkt is het ook geen logische lijn die ze volgen, niemand stuurt daar al in naar de binnenzijde.
Mijn oordeel; Beiden fout en schuldig aan het veroorzaken van een ongeluk en beiden horen 20 plaatsen terug gezet te worden in de volgende race.
Edit: ook maar even een afbeelding ingevoegd, want de video's ervan verdwijnen telkens als sneeuw voor de zon.
Laatst bijgewerkt door Frans D op 16 mei 2016 11:16, in totaal 2 keer bewerkt.
16 mei 2016 11:05
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Jaaaaaaa dan kan Max deze stunt nog een keer uithalen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
16 mei 2016 11:08
giulia
Beide zijn "schuldig" typisch race-incident. De een gaat wijd, de ander ziet een gat en kiest. Deze mannen reageren instinctief binnen split seconds Liften heeft dan ook geen zin meer met die snelheden, bovendien loop je dan de kans dat je vol van achter wordt geramd omdat een F1 auto harder op de motor remt dan onze daily drivers.
Uithuilen en opnieuw beginnen in Monaco.
Verder heeft Max natuurlijk wel het geluk dat De Graafschap niet mee reed. Had heel anders af kunnen lopen dan.
16 mei 2016 11:43
Ronaldo
964 c2
Den Haag
hilmp2 schreef:
Mooie analyse van de crash.
Enguess schreef:
Blijf erbij dat Hamilton te agressief was. Ja, Rosberg gooide de deur erg hard dicht maar Hamilton had kunnen weten dat het gat er niet was.
Ja, ja en misschien. Analyse laat zien dat Hamilton duidelijk meer snelheid had en er was ruimte, zeker in de split second dat Hamilton besluit ervoor te gaan. Rosberg reageert alleen sneller dan Hamilton had voorzien
Wat een onzin. Die mannen strijden om de eerste plek in de F1. Te agressief bestaat daar niet, er was een gaatje, en dan gaan ze ervoor. Zouden al die mannen op dat moment gedaan hebben, ook rosberg.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
16 mei 2016 12:31
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Géwéldige prestatie van Max! Gedaan op de juiste plaats / manier (de baan) om critici de mond te snoeren. Bijv. Massa
Analyse van de crash is ook erg interessant om te zien. Interpretatie van de feiten is echter nogal subjectief , maar ja wat wil je ..... BBC & Hamilton (/ Rosberg)
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
16 mei 2016 12:34
Henk965
Maserati QP 4.7S
0591
Ronaldo schreef:
... Te agressief bestaat daar niet, er was een gaatje, en dan gaan ze ervoor..... Zouden al die mannen op dat moment gedaan hebben, ook rosberg.
Eens!!
Maar met 66 rondes voor de boeg, vond ik het niet de slimste move. En de uitleg die Mercedes geeft, blijkt het geen teamsport te zijn. Beide coureurs gaan voor hun eigen kans..... Maar ben bang dat er ook bij Hamilton frustratie bij zat, dat hij z'n 1e startplaats kwijt was.
_________________________________________ Another one bites the dust !
Verder heeft Max natuurlijk wel het geluk dat De Graafschap niet mee reed. Had heel anders af kunnen lopen dan.
Da's waar ja, dat was ik ff vergeten. Even mijn Max bril poetsen
16 mei 2016 13:18
hilmp2
Noem het te aggressief of niet slim. Vind dat Hamilton op dat moment op die plek misschien nog eens na had moeten denken en zich niet door zijn instinct vermengt met frustratie idd te laten leiden. Er was nog een hele race te gaan en verlaagt alleen zijn eigen kansen. Altijd leuk achteraf l*llen ... tis net voetbal
16 mei 2016 13:21
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
19.50 Max exclusief bij Peptalk Ziggo kanaal 14
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
Dat interview.............die gozer is al weer helemaal gefocust op Monaco...........wat een prof!
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
17 mei 2016 16:24
petquesha
996 C4S
Wat is het toch jammer voor een Kimi fan dat Max zo´n supertalent is
17 mei 2016 17:45
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Tsja, hij is nog cooler dan 'the Iceman'.....
17 mei 2016 18:06
Frans D
Mooi ook dat hij zegt het is ons gelukt (hij en z'n vader). Geen prima donna gedrag zoals je wel eens ziet. Gewoon met beide voeten aan de grond blijven, dat doet Max goed.
17 mei 2016 18:57
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
Op het web natuurlijk genoeg te vinden over het afgelopen weekend, deze vond ik goed, geen poespas, maar to the point.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum