*** Verkocht *** Porsche 993 Carrera '94 nachtblauw
Te koop Porsche 993 Carrera Tiptronic S
Na 7 jaren mooie jaren en een kleine 50k km verder is het tijd voor iets anders. Iets met een waterkoker; nooit gedacht en misschien, blijkt later ook wel, niet de juiste keuze.
EDIT inmiddels een klein jaar in het bezit van een 997 - naar volle tevredenheid Maar meer privé-kilometers in de toekomst hebben de doorslag gegeven. Ik heb nog overwegen de 993 ernaast te houden maar door beperkte ruimte en -tijd om er dan ook in te rijden is dat uiteindelijk geen optie.
Kleur carrosserie: nachtblauw metallic
Kleur interieur: zwart
Tiptronic S (schakelknoppen op het stuur)
Bouwjaar: 1994 (272 pk versie)
Huidige kilometerstand: 190.500 km
EDIT: 191.000 km
APK: 31-03-2017
Met unieke opties als:
- Originele 18” Turbo HOLLE SPAAK velgen (banden Conti N2)
- Turbo stoelen, elektrisch verstelbaar
Verder:
- Airco (functioneert uitstekend)
- Boordcomputer
- Klasse III alarm
- Airbag
Originele Porsche radio, mistlampen en oranje pinkers worden meegeleverd.
Origineel Nederlands geleverde auto met volledig afgestempeld onderhoudsboekje. Onderhoud heeft plaatsgevonden bij PCR, PCA en sinds 2006 bij Waalgarage. Men kent de auto daar van onder tot boven.
Onderhouds- en factuurhistorie vanaf 2004 volledig gedocumenteerd.
Afgelopen 7 jaar heb ik er alles aan gedaan om de auto motorisch en optisch 100% te houden. Elk jaar heeft de auto minimaal een jaarbeurt gehad (in maart jl. nog een grote beurt) en daarnaast zijn er verfraaiingen (naar mijn mening) aangebracht als Turbo holle spaak velgen, nieuwe koplamglazen, rode remklauwen, ventilator opgeknapt, nieuwe voorruit, etc.
Uiteraard is een auto van 22 jaar in de eerste lak niet geheel vrij van gebruikssporen maar cruciale zaken als o.a. de paravan zijn recent aangepakt (raamkooien en dakplaat gespoten). Alle rekeningen zijn in te zien.
De Tiptronic bak is probleemloos en in de manuele stand met de schakelaars op het stuur zeker sportief te rijden.
De auto is 2 weken geleden getaxeerd op een bedrag van € 57.500.
Ik bied de auto vooralsnog alleen aan via het forum, maar in consignatie is ook nog een optie. Heb geen zin in bandenschoppers…
De vraagprijs is € 47.993,-. Alle keuringen toegestaan. Bij interesse/vragen graag een PB.