Auteur |
Bericht |
Toeterboy
996 MK2 TargaEtten-Leur
|
Re: Wie heeft de mooiste garage voor zijn Porsche?
Ik kan natuurlijk absoluut niet tippen aan al dat geweld maar ik heb gisteren alvast de garage opgeruimd... De Porsche volgt, als alles goed gaat, snel!
|
04 jun 2016 9:49 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Met je Porsche in je garage is het direct een schitterende ruimte
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
04 jun 2016 11:45 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Dacht dat t een pissoir was
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
04 jun 2016 12:34 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Proficiat Tilt! Dit gaan we niet meer toppen Zal ik het draadje maar sluiten
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
04 jun 2016 16:50 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Ben benieuwd wat het geworden is/wordt.
_________________________________________ Mvg,
René
|
04 jun 2016 20:28 |
|
|
Toeterboy
996 MK2 TargaEtten-Leur
|
Als het zover is krijgen jullie zeker een update!
|
04 jun 2016 20:48 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Mag ik nog meedoen? (even wachten op ramen en deuren, dan mag de rest er ook in )
|
05 jun 2016 18:17 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Dat gaat de goede kant op, aangezien het nog kaal is kun je Tilt! nog makkelijk overtreffen hoor
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
05 jun 2016 20:09 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Zo, dat is ook een mooie ruimte . Met afwaterende vloer ( of is de parkeerrem defect)?
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
05 jun 2016 21:47 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, blokje is afwijking die ik al heel lang heb. Wagen staat gewoon waterpas hoor, maar op een of andere manier doe ik dat altijd .... Is begonnen met een blokje "tot hier moet je rijden" ....
|
05 jun 2016 23:21 |
|
|
Pacoloco
|
Dat is een goeie. Ik rij nu altijd door tot ik een monotone piiiiiiieeeeeeeep hoor en dan nog een heel klein stukje door..
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
06 jun 2016 8:12 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik heb gewoon een streepje op de muur gezet.
|
06 jun 2016 8:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Of de bekende tennisbal aan een touwtje aan het dak...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 jun 2016 8:43 |
|
|
Pacoloco
|
Ik ook (met de achterbumper).. geintje gelukkig.. Zal het eens met een streepje proberen. Een balletje is wel nauwkeurig, ook een goeie. Moet er alleen wel gaatjes voor in het plafond boren. moet ook maar eens een strook vloerbedekking of houten lat tegen de wand aan plakken tegen het beschadigen van de deuren. Mooie klusjes voor in de vakantie. Bedankt voor de tips iig.
|
06 jun 2016 9:34 |
|
|
Tilt!
|
Concurrentie is altijd goed, anders worden we lui Daarbij, hoe meer mooie garages, hoe liever
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
06 jun 2016 10:37 |
|
|
Brulaap
|
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
06 jun 2016 21:21 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
haha, nee, dat was in de oude garage, die ietsje krapper was... En op een of andere manier leg ik nu dus onbewust weer latjes neer ..... Maar nodig zijn ze zeker niet... Wellicht rare vraag, maar staan de auto's bij de mensen hier in de versnelling, of in zijn vrij? De DD staat altijd in zijn 1, maar de Porsche altijd in zijn vrij... Vreemd....
|
06 jun 2016 23:11 |
|
|
Marcel1967
Almere
|
Altijd in de versnelling, de handrem mocht eens gaan vastzitten.
_________________________________________ www.Flatsix-Sportscar-Collectables.nl Speciale Forumprijzen, pb voor meer info
|
06 jun 2016 23:23 |
|
|
olle griese
Groningen
|
Hier hetzelfde. DD al 40 jaar in z,n 1 en de P altijd in de vrij en op de handrem.
|
07 jun 2016 0:16 |
|
|
Tilt!
|
Altijd en overal in 1e, handrem wordt niet gebruikt. Ben ermee begonnen toen ik in m'n eerste T5 een subwoofer tussen de voorzetels geplaatst had en de handrem niet meer (makkelijk) kon bedienen. Prioriteiten, I haz them De "handrem" van een 991 s*ckt btw, dus ik was blij dat ik de gewoonte van 1e versnelling al aangeleerd had, je kan die krengen trouwens ook niet starten zolang de koppelingspedaal niet ingedrukt is.
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
07 jun 2016 0:57 |
|
|
Brulaap
|
Weinig keuze bij een PDK. Staat hij niet ij P dan krijg je de sleuteldingesgeval er niet uit.
|
07 jun 2016 20:00 |
|
|
Pacoloco
|
Als je remmen er flink van langs hebben gekregen kun je het beste de handrem niet gebruiken. Hierdoor kunnen je schijven kromtrekken omdat deze dan niet gelijkmatig afkoelen. Bij mij dus meestal in de versnelling zonder handrem. (Niet dat ik het idee heb dat mijn schijven erg warm worden door mijn gebruik
|
09 jun 2016 18:51 |
|
|
Tilt!
|
|
19 jun 2016 19:52 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Wowowowowowowow....echt groen van jaloezie
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
19 jun 2016 20:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
In het echt nog indrukwekkender, kan ik jullie vertellen Tilt! heeft het mooi voor elkaar daar
|
19 jun 2016 20:46 |
|
|