Re: 11&12juni. klassieke vliegtuigen en auto's
Nee hoor we hebben hier nu sinds een paar jaar ook een asfaltbaan, maar..............737 gaat niet lukken of je moet heel erg wanhopig zijn.
(kom je waarschijnlijk mee op National Geographic
) Maar voor veel van de vliegtuigen van het Vliegend Museum geldt dat ze naast het asfalt op het gras (moeten) landen vanwege het feit dat ze achteraan geen wiel hebben maar een koperen/messing "klepel". En die gaat wel heel erg snel slijten als je op asfalt landt.= DUUR! en dat wil je niet. Jammer dat je niet even komt kijken. Had je een paar vrijkaartjes kunnen bezorgen, scheelt weer €5 PP.
Lekkeruh friet in Brabant
Mooie auto's en nog mooiere ,interessantere, vliegtuigen. Ben er zelf ,in functie , zondag vanaf 12 uur.
Ik had dit trouwens 2 weken eerder willen posten, maar kon niet meer inloggen. Heeft Pascal en mij onnodig veel hoofdbrekens gekost
Nogmaals, Sorry Pascal, je kan je tijd wel beter gebruiken denk ik!)
Als jij ooit tegen het fenomeen "CAPTCHA" invoeren aanloopt: skip dat en vraag direct een nieuw WW aan
scheelt 2 weken!
De kleur van spekjes, Welke kleur ontbreekt in het Porsche logo, Soms zit het mee .soms zit het ............ Dat gaat allemaal niet werken om je terug ingelogd te krijgen. Duzzzzz.......... gewoon een nieuw WW aanvragen!