_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
01 jun 2016 10:57
horn
PF #57
Re: Air Combat
wow. idd erg gaaf. zal niet eenvoudig zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
01 jun 2016 11:01
Neppert
Neppert
Neppert
Misschien wel misselijkmakend! Het gaat mij ook een beetje om wat je allemaal kunt verwachten. Loopings en dat soort dingen!?!?!?
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
01 jun 2016 11:03
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Cool man.
Vraag me wel af of 't verstandig is om met een groep vrienden dit te doen. Vind karten misschien toch wat veiliger in geval van baldadigheid.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
01 jun 2016 14:02
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
Wel super gaaf !!! maar geef je op een briefje dat je echt heel erg misselijk wordt als je geen ervaring hebt.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum