De auto heb ik gekocht bij Auto Resto en is volledig door hun gemodificeerd. De eerste 5000 km zijn in Nederland gereden. De afgelopen week voor mijn werk naar Frankrijk, Zwitserland en Duitsland geweest. Natuurlijk een paar passen meegenomen, waaronder de Furka. Er lag nog veel sneeuw en de Grimsel is nog dicht. Op de terug weg in Duitsland was het mooi rustig en een paar keer de 250 aangetikt en waar mogelijk tussen de 180 en 220 gereden. Vanuit achter Stuttgart in 4 uur thuis. De auto op de brug, geen druppel olie verbruik, geen koelvloeistof verlies en de onderkant kurkdroog. Nee, ik heb zeker geen spijt. Dank aan Steefboxter dat je me na 15 jaar weer in de verleiding heb gebracht.
_________________________________________ Het avontuur is om de hoek.
10 jun 2016 20:22
onderblok
BMW E30 M3
Re: 1e 8500 km met mijn 996
oosje schreef:
...voor mijn werk naar Frankrijk, Zwitserland en Duitsland geweest.....
Dát is genieten! Leuk om zulke kilometers te maken en ze dan woon-werk te kunnen noemen.
10 jun 2016 22:15
Steefboxster
Zutphen
Dank aan Steefboxter dat je me na 15 jaar weer in de verleiding heb gebracht.
Was een kleine moeite...
11 jun 2016 10:02
A-Line
LEEUWARDEN
leuke job heb jij...
11 jun 2016 10:54
Toeterboy
996 MK2 Targa
Etten-Leur
Mooi man!
Zoek je nog een Chauffeur? Kan je onderweg lekker een bakkie doen, de krant lezen en je zaakjes regelen...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum