Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 4:39

Antwoord op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vet Cool Man 2016 - zaterdag 18 juni 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht Re: Vet Cool Man 2016 - zaterdag 18 juni
Ik lees trouwens verhalen over een half uur op de kombaan rijden. Voor mijn gevoel was het niet meer dan 10 minuten.

20 jun 2016 15:32
Profiel
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Dat half uur is incl. het wachten voor de slagboom :mrgreen:
Rijden zelf was volgens mij ergens tussen de 15-20 minuten, maar hoefde ook niet langer te duren, kick was er toen wel vanaf.

20 jun 2016 16:00
Profiel WWW Facebook 
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
15 minuten kan wel kloppen, voor mij ook meer dan genoeg, maar mijn bijrijder wilde wel langer doorgaan.

20 jun 2016 16:06
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Ik zat in de laatste groep (F) en zat in het eerste plukje auto's daarvan wat de baan op mocht, maar vond het juist snel gaan.

Ik had de kids al gewaarschuwd dat het nog wel even ging duren, maar ik sloot aan in de rij, en mocht vrij snel oprijden naar de slagboom, die direct open ging toen ons cluppie er opaf reed.

De effectieve tijd op de kombaan weet ik niet precies maar zal inderdaad zo'n 15 minuten geweest zijn, maar een hele verbetering tov voorgaande jaren :cheers: :thumleft: .

Op de kombaan reed onze pacecar aardig door, alleen moest ergens in de laatste paar ronden van het gas af omdat de voorgaande groep in zicht kwam.

Voor mij en m'n passagiers een topdag :thumleft:

20 jun 2016 19:21
Profiel
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
het was mijn eerste keer op de kombaan.
wij ( abygail en haar moeder, salina en ik) vonden het geweldig,
in het filmpje is te horen hoe ze iedere ronde roept "nog een rondje"

https://www.youtube.com/watch?v=MFzgS30ZA8I

misschien is het wel een idee om de wat oudere porsches met tragere remmen proberen bij elkaar te doen in een groep.

zelf vond ik het prima zo.

respect voor de chauffeurs van de pace cars die zich geheel belangeloos hebben ingezet.
vraag mezelf af of ze onderling met elkaar in contact stonden, zo soepel ging het.

20 jun 2016 19:41
Profiel
PorscheForum Junkie
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Ruud, het klopt dat wij als pacecars met elkaar in contact staan. Iedere pacecar heeft een medewerker van de RDW bij zich in de auto, die via een portofoon communiceert met zowel de "toren" als met de andere pacecars. Op jouw eigen foto (die ik hieronder gekopieerd heb), kan je zien dat een "harmonica-rijder" aangesproken wordt op zijn gedrag. Ook als je met een 997 met uitstekende remmen achter zo'n bestuurder rijdt is dat zeer hinderlijk. Gelukkig ging het bij de meeste groepen goed, mijn eerste groep van de dag bleef zelfs zo mooi compact rijden dat ik en de RDW medewerker samen besloten dat wij nog een tweetal snellere rondes cadeau gaven, toen de andere groepen voor ons weer van de baan afgingen :wink:

Afbeelding

20 jun 2016 20:06
Profiel
PorscheForum Junkie
nu 993C2 en ex 964C4
Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
Heb zelf na rondjes van 120 - 140 km/h 3x 180km/h, 2x 190km/h en 1x 200km/h op de teller op het rechte stuk kunnen halen. Met name de 200 km/h grens gaf een YES te horen en :mrgreen: :mrgreen: van de twee die ik de auto had.
Ik had wel de mazzel direct achter de Pacecar te zitten.

:res: voor de heren en dames in de Pacecars

20 jun 2016 20:17
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
De eerste foto's staan online op de site van http://www.gelukenvrijheid.nl

20 jun 2016 20:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Was een hele mooie geslaagde dag, voor zowel mijn passagier(tje)s en voor mijzelf. We waren met de Cayenne en de 911 Targa, die nét op tijd klaar was. Ik heb diverse leden van een gezin aan boord gehad, de rest zat volgens mij in een witte SC en de rode 944. Ze vonden het in ieder geval geweldig.

En rijdenop de kombaan is wel een ervaring hoor. Ik zat in de laatste groep F, maar daar de eerste groep weer van. We gingen flink rond, zat op de 115 MPH dus ongever 185 kilometer per uur op de teller. Best hard in zo'n ouwetje met het dak eraf :) :) Was vet cool!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

21 jun 2016 10:59
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Anne 2.7 op 22 jun 2016 17:08, in totaal 1 keer bewerkt.

22 jun 2016 15:24
Profiel
PorscheForum Rakker
996mk2 cabrio en 944 Cup racer
Apeldoorn Oost
Hoi Anne 2.7, er is denk ik misgegaan met het uploaden of in de links is wat mis :wink:

22 jun 2016 16:53
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Thanks, hopelijk nu beter.

22 jun 2016 17:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Zo Anne, dat is een bekende :D

23 jun 2016 0:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Beste Porscherijder,

Alweer twee weken geleden heeft de veertiende editie van de Vet Cool Man plaatsgevonden, maar wij zijn nog volop aan het nagenieten. De Vet Cool Man 2016 was wat ons betreft een geweldig succes! Als u thuis ook nog even wilt nagenieten, dan kunt u de aftermovie van de Vet Cool Man 2016 online bekijken (https://www.youtube.com/watch?v=jippie)!

Wij hebben veel waardering voor alle Porscherijders die zich kosteloos inzetten om dit evenement tot een succes te maken. Namens de gehele organisatie wil ik u daarom hartelijk danken voor uw bijdrage aan deze dag. Zonder Porscherijders was deze dag niet mogelijk geweest.

De afgelopen jaren zijn wij als organisatie onder andere bezig geweest de kwaliteit van de Vet Cool Man te verbeteren. Dit heeft geresulteerd in fantastische edities waar wij erg tevreden op terugkijken. Echter, wij merken dat het voor veel van onze vaste sponsoren steeds moeilijker wordt ons jaarlijks te ondersteunen, ondanks het feit dat de wil vaak in hoge mate aanwezig is. Om in de toekomst de Vet Cool Man op de huidige manier te kunnen blijven organiseren is financiële zekerheid een vereiste. Daarom zijn wij benieuwd of u als vrijwilliger (en liefhebber) van de Vet Cool Man ideeën heeft om dit te kunnen realiseren. Alle ideeën en opties zijn van harte welkom! Reacties kunnen gestuurd worden naar info@gelukenvrijheid.nl of via het contactformulier op onze website (http://www.gelukenvrijheid.nl/contact).

Ten slotte is de Stichting Geluk en Vrijheid continu bezig de Vet Cool Man te verbeteren en hier kunnen we uw hulp goed bij gebruiken. Indien u de evaluatie nog niet heeft ingevuld, dan kunt u deze via de onderstaande link online invullen. De door u gegeven input zal door ons gebruikt worden om de editie van 2017 nog 'Vet Cooler' te maken.

Link naar de enquête: http://www.gelukenvrijheid.nl/archieven/1904

Hopelijk zien we u volgend jaar terug op de Vet Cool Man 2017!

Met vriendelijke groet,

Stichting Geluk en Vrijheid

03 jul 2016 21:30
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
:lol: Leuk die censuur.
Een zeker woord vormt onderdeel van de youtube link hierboven, vandaar dat die link niet klopt.
Ff op youtube zoeken naar Vet Cool Man 2016 en je vindt het filmpje ook.

04 jul 2016 9:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 240 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10