Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:59

Antwoord op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Porsche killer..... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Snel optrekken kan best leuk zijn maar wedstrijdjes daar doe ik niet aan.
Nou ja... niet liegen wel een keertje met een seat leon cupra huppelepup geracet en bij het eerst volgende verkeerslicht ging zijn en mijn duim omhoog + een brede lach. :P Dan is er ook geen verliezer....
Als er zo'n petje naast mij komt staan dan mag hij zichzelf voor gek zetten en met piepende banden er vandoor gaan.
Ik weet wat de P kan maar het is belangrijker wat ik er op dat moment mee wil. In ieder geval hoef ik mezelf niet te bewijzen.. elke idioot kan hard rijden. Maar snel en safe dat is een ander verhaal. :idea:

Groet
Edward

23 sep 2005 18:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Ik maak wel mee dat er van die snotneuzen zijn die ff laten zien dat zij ook hard kunnen rijden en een beetje stoer lopen te doen.

Maar wedstrijdje, daar lokken ze mij niet voor uit. Waarschijnlijk omdat ik een vrouw ben :roll: die kunnen toch niet rijden :?: :lol:

23 sep 2005 19:30
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Maar wedstrijdje, daar lokken ze mij niet voor uit. Waarschijnlijk omdat ik een vrouw ben :roll: die kunnen toch niet rijden :?: :lol:

Ze zijn niet bang om te verliezen, maar dat je achterop klapt bij het volgende stoplicht... :twisted: :wink:

On topic:
Ach, ik heb nog nooit een Porsche gezien met een sticker Opel Astra GSi killer :wink: achterop, dus zal Porsche nog steeds the one to beat zijn. Mooi. 8)

24 sep 2005 0:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Middelburg
Bericht 
Retep968 schreef:
Ook slecht voor je wagen, heb er achteraf altijd spijt van dat ik me heb laten verleiden tot zoiets stoms.

Ik heb er ook wel eens spijt van... steeds vaker kan ik de verleiding weerstaan. Zeker nu ik maar 170 pk/1200kg heb :lol: :lol:

Ik zal het nooit meer vergeten... lang geleden met mijn 205 GTI 1.9... sta gewoon te wachten voor rood op de rechter rijstrook... komt er een BMW Z3 Fer%$ rood instapmodel naast me staan... vent van eind veertig begin vijftig... met een superblonde doos naast 'm... hij was heel erg blij met zijn splinternieuwe "sportwagen"... begint ie een beetje op z'n gaspedaal te drukken... hehehehe... en toen was het groen... hij volop op het gas.. ik vrij normaal optrekken en later het gas erop zodat ik bij hem naar binnen kon blijven kijken.... hij ging meerdere malen door z'n begrenzer heen... hahahah... toen ben ik hem voorbij gegaan en heb toch best wel gelachen. Ik zal het nooit meer vergeten... :lol: :lol: :lol:

Shark :wink:

24 sep 2005 2:32
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Sandra & Eric schreef:

Ze zijn niet bang om te verliezen, maar dat je achterop klapt bij het volgende stoplicht... :twisted: :wink:

Afbeelding

horn schreef:
Ach, ik heb nog nooit een Porsche gezien met een sticker Opel Astra GSi killer :wink: achterop, dus zal Porsche nog steeds the one to beat zijn. Mooi. 8)

EriC4C schreef:
Het lijkt me duidelijk wat dit zegt over (de droom van) de eigenaar van een auto met zo'n sticker ..... wat valt er dan nog te bewijzen :?: ;)

Precies. ;)

24 sep 2005 11:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
horn schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik heb een keer met de SC gehad dat er een auto (met snotneuzen erin)achter mij stond bij het verkeerslicht. Het sprong op groen en het volgende verkeerslicht er vlak achteraan stond op nog rood, dus iedereen weer remmen en toen zaten zij niet goed op te letten. Al piepend kwamen ze vlak achter mij tot stilstand.

Een verkeerslicht verderop stonden ze naast me, ik raampje naar beneden en vragen of mijn remlichten het soms niet deden :lol: :lol:
´nee, nee die deden het wel´..... al verontschuldigend reden ze weg. :lol:

24 sep 2005 18:46
Profiel
PorscheForum Rakker
helaas ex - 964 :(
Venray
Bericht 
Van de week kreeg ik deze mail (zie mijn album voor leesbare versie) van mijn zwager:
Afbeelding

Iemand een leuke reactie om terug te mailen?

26 sep 2005 0:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
0 naar 100 in hoeveel seconden :lol: :wink: ?

mhaschreurs.hyves.nl

26 sep 2005 0:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Of erger nog...100 naar 0 in hoeveel sec. .. :mrgreen: ?

26 sep 2005 14:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Het gas intrappen doe ik nooit op andermans commando ... :lol: Uitdagen voor het stoplicht, aan mij heb je geen partij, ik doe namelijk niet mee.

26 sep 2005 15:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Wat dacht je van....noodstop-remweg bij 100 km/hr van :?: mtr. met en zonder bladeren op het spoor. :lol:

Groet,

Edward

26 sep 2005 15:39
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Jurgen schreef:
Of erger nog...100 naar 0 in hoeveel sec. .. :mrgreen: ?

Dat wet ik niet maar van +/- 220 naar 100 ging behoorlijk vlot :wink: :D

Laatste update 22/10/2013

26 sep 2005 16:04
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Oke oke, afgelopen zaterdag namiddag heb ik me (tegen mijn principe in) ook laten verleiden voor een krachtmeting.

Op de A4 (wel in de achtertuin hier) kwam ik met een gangetje van 140 aankakken, voor me bleef een Impreza ( :twisted: :twisted: ) net hangen in de voor hem juiste versnelling, dit om mij ff van jetje te geven, dus te accelereren in de door hem bepaalde en genomen snelheid/toerental.
Enfin die gozer sprint weg bij de 140, slaat een gat van een meter of veertig, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat was wel net ff lekker om voor mij terug te schakelen, en hem uiteindelijk met een bloedgang voorbij te sjeezen :lol: :lol: :lol: , toedeloe soeboeroe, hij ging wel direct kinderachtig op de rechterbaan zachtjes rijden.

Ach ik kon het niet laten, wel laat ik de andere sjonnies bij het stoplicht lekker hun koppeling slopen om op te scheppen tov. hun kauwgum kauwende, met grote oorbellen behangen, geplamuurde, blote buikhebbende en geblondeerde Anita's.

26 sep 2005 17:27
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
je vergeet de vetrollen bij voornoemde anita's :wink:

26 sep 2005 18:13
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Vetrollen en (desondanks :roll: ) navelpiercing. :shock: :wink:

26 sep 2005 20:35
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol:

hij is goed

26 sep 2005 22:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
au, mijn buik :lol: :lol: :lol:

nou mijn buikspieren zijn weer getraind.. :lol:

27 sep 2005 13:41
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Deze wilde ik ttoch weer jullie niet onthouden.
De gekke Japanners doen het weer
Sprintje van 0 naar 300km/u in 13,72 sec
Dat halen de meeste Porsches nog niet eens op een kwart mijl :shock:

Kijk en staar

24 nov 2005 13:55
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
911-lover schreef:

Dat zijn dezelfde gasten als in de film met Jackie Chan en Burt Reynolds, jeweetwel : "The Cannonball run"

24 nov 2005 14:10
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
911-Lover schreef:
Dat halen de meeste Porsches nog niet eens op een kwart mijl

De meeste Japanners ook niet :roll: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

24 nov 2005 14:29
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
Daar heb je 100% gelijk in,maar zette het er even neer om aan te tonen hoe snel dat is (bij een kwartmijl in die tijd zit je met een top rond de 180 :wink: )

(Koen die dit met z'n Corsaatje in 12.58 aflegde. Neen , ook niet standaard)

24 nov 2005 14:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Heb me 1x laten verleiden door een(bleek later Subari) auto die achter mij stond bij de verkeerslichten. Hij bleef op m'n bumper plakken.
Was echt niet los te rijden. Ging erggg hard op een gegeven moment op de snelweg(stom hé?). Heb me scheel gereden en hij was niet te lossen.
Doe ik dus ook niet meer!!
Voor de rest positieve ervaringen.
Heb byzonder weinig last van bumperklevers op de snelweg(ontzag??).

24 nov 2005 14:59
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
911-lover schreef:
Deze wilde ik ttoch weer jullie niet onthouden.
Sprintje van 0 naar 300km/u in 13,72 sec
Dat halen de meeste Porsches nog niet eens op een kwart mijl :shock:

Kijk en staar

In de states rijd een 930 turbo die qua tijd ook in die regionen zit, auto heeft iets van 850 pk ofzo.

mhaschreurs.hyves.nl

24 nov 2005 15:11
Profiel Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Johnnyboyporsche schreef:
Heb me 1x laten verleiden door een(bleek later Subari) auto die achter mij stond bij de verkeerslichten. Hij bleef op m'n bumper plakken.
Was echt niet los te rijden. Ging erggg hard op een gegeven moment op de snelweg(stom hé?). Heb me scheel gereden en hij was niet te lossen.
Doe ik dus ook niet meer!!
Voor de rest positieve ervaringen.
Heb byzonder weinig last van bumperklevers op de snelweg(ontzag??).

Subaru's, ongeveer 285pk maar "gegeard" als een fiets die een coll van de zwaarste categorie moet beklimmen, dus erg rap in de sprint en tot ong 200km, daar boven gaat ie echt lossen, top is ongeveer 230 km/uur
dus je had nog even door moeten trappen, en dan natuurlijk relaxed kijken en quasi nonchalant met je bijrijder praten...

24 nov 2005 15:27
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Zoals ooit die Ferraririjder die volle show vertrok maar een klein lila wagentje in zijn gat had hangen dat daar bleef. Die ging ook ineens bij 260 naar rechts (na de hele tijd in het midden van de twee rijstroken gereden te hebben) omdat hij moest telefoneren :lol: :lol: :lol:

24 nov 2005 15:31
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende