Re: Wie heeft de mooiste garage voor zijn Porsche?
Hey, dezelfde zuigbot in je garage als ik! Speciaal uitgezocht om onder de bank door te kunnen. Staat nl. ook op Knauf hoogte. Garage is dus de enige ruimte waar ik de stofzuiger wel bedien.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
Btw... Nu nog een dweilbot ernaast voor na de ritjes in de regen...
03 jul 2016 10:14
Cazzo Super Veloce
993 4S
Regen... rijd nooit in de regen... Maar wel de beste uitvinding sinds het wiel, zon Irobot. Ga nog een tweede bij bestellen, want ding maakt overuren sinds we een hond hebben
_________________________________________ GREEN IS GOOD
Iemand trouwens ervaring met het wrappen van garagedeuren... De binnenkant dan? Kom met goegol van car wrappers tot reclamebureaus tegen maar deuren doen ze zelden zo lijkt 't, behalve die stomme vliegtuig-in-garage-stickers...
04 jul 2016 0:55
Subdriver
Curaçao
Heeft onze overheaddeuren gedaan. Je moet wel een goede kwaliteit foto hebben om hem zo groot op te kunnen blazen.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
04 jul 2016 10:24
rens914
Vind het hele topic arbitrair. Wat de een met 2 linker handjes en een auto als vervanging van de spaarrekening een prachtige afzetplek vindt is voor de ander een gruwel omdat er geen brug of werkbank in zit. De buitenkant van je deur "interessant" voor het gilde maken zou niet mijn keuze zijn.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum