Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 19:36

Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
NPC Mijnenrit 25 September 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
WEER wat gemist :(

wat wordt het volgende evenement , hopen dat ik dan wel tijd heb :roll:

25 sep 2005 21:21
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Ik reed als 2e auto erachter bij die inhaal.....tja poging en die tegenligger die eraan kwam was 3 jaar ouder geworden.

En sorry dat ik het moet zeggen maar toen ik nog autocross reed hadden wij wel respect voor elkaar.

25 sep 2005 22:04
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Rode nep-RS dus...Rescue dacht zeker dat 'ie de snelheid van een echte RS had, en het dus wel zou halen. :wink:

26 sep 2005 0:04
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
MS964 schreef:
Rode nep-RS dus...
Het was een echte RS ;)... Maar mijn ongenoegen heb ik inmiddels uitgesproken met de bestuurder, hij vond dat het kon, "wij" vonden van niet... Blijkbaar is dat mijn mening, omdat ik nog nooit in een 964-RS heb gereden... *tja*....

Heb me erbij neergelegd en we hebben vooral WEL genoten van het prachtige landschap en de heuvels.... (10% naar beneden is echt lachu!)

26 sep 2005 8:53
Profiel Facebook 
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
PasCal,

Jammer van dat voorval, is altijd vervelend zoiets.
Ook de jongen die al snel in de greppel kwam was triest, dacht met de Boxster.
Het was voor ons een SUPER weekend, zaterdag Maastricht in en tot laat op een terrasje gezeten.
Lekker geslapen in het hotel en dan rustig naar de NPC gereden.
Ja en de zondag het kon gewoon niet beter prachtig weer en een zeer leuke rit.

26 sep 2005 10:13
Profiel
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
ik had deze topic helemaal over het hoofd gezien en zag het zondag in de middag.. ik meteen de porsche gepakt en meteen richting maastricht valkenburg gevlogen wat zo`n 15 min van mij vandaan is en ik kwam meteen 2 porsche`s tegen ik denk V O L G EN.. `nou dat ging niet makkelijk want er zat me toch een porsche voor me die reed me toch hard over de drempels zonde zonde zonde... dat deed ik nog niet met een kadett van 84..

maar na 10 min gevolgd te hebben kwamen we uit bij een kasteeltje..
en daar op de parkeerplaats stonden 15 tot 20 porsche bolides geparkeerd van 944 tot 997 het zag er leuk uit heb een paar foto`s gemaakt van de bolides
wat me opviel was dat er niet echt de sfeer hing zoals de jub 2 rit.. daar was iedereen vrolijk iedereen en was wel in voor een gesprek en dat vond ik daar minder of helemaal niet. dus ben ook weer gegaan na 20 min rondgelopen te hebben over de pplaats.

en ik vertrek weer naar huis via valkenburg en ik kwam nog zo`n 12 tot 15 porsche`s weer tegen.. ik zwaaide vriendelijk en wat meen je..
van de 15 mensen zwaaide er letterelijk eene terug.. dat had ik weer niet bij de jub rit.. meschien kwam het dat ik een porsche van 93 bezit en niet een porsche 993 of 996.
maar vriendelijkheid heeft toch nog nooit geld gekost..
gr mAfbeelding

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

26 sep 2005 13:19
Profiel Facebook 
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat Porsche-rijders die naar elkaar zwaaien of flashen een heel kleine minderheid uitmaken. Het zijn maar een paar echte liefhebbers zoals hier op dit forum die deze traditie proberen te bewaren me dunkt.
Heb zelf al een paar pogingen ondernomen met mijn 968'tje naar andere Porsche-rijders, maar neen hoor. Sommigen draaien zelfs liever hun hoofd om. Na een paar keer wil je het wel opgeven.

Je krijgt meer positieve reacties van bijvoorbeeld fietsers of voetgangers dan van andere personen met een Porsche.

Daarom nog een oproep : SAVE THE FLASH !!

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

26 sep 2005 14:06
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Kom ik dit 'toevallig' tegen, nota bene van een 968 site:

Not so many years ago, spotting another Porsche on the road was a welcome event. Without ever meeting the driver, you could rest assured that you had encountered a kindred spirit; someone who shared your appreciation of one of the best engineered performance cars in the world. As a sign of acknowledgment, the drivers would flash their headlights. Though some still practice the tradition, many old owners have gotten lazy and many new owners have never learned this important tradition. Owning a Porsche is a unique experience. Do your part to preserve the experience... keep the flash alive!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de 944-flash:

Afbeelding

MS964-die-altijd-zwaait-naar-andere-p's! :salut:

26 sep 2005 14:13
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Vergeet vooral de 968 Flash niet :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

26 sep 2005 14:41
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
rufie schreef:
Ik krijg steeds meer en meer de indruk dat Porsche-rijders die naar elkaar zwaaien of flashen een heel kleine minderheid uitmaken. Het zijn maar een paar echte liefhebbers zoals hier op dit forum die deze traditie proberen te bewaren me dunkt.

Heb hetzelfde meegemaakt in mijn Alfa-tijd ; Bertone's, Giulia'tjes, Spiders en Berlina's zwaaiden/ knipperden eigenlijk altijd.. :wink: , ook dit ging sterk achteruit met de komst van de (toen) nieuwe 75 en nieuweren... :(

Gaat wss bij Porsche dezelfde kant op ; LET WEL...ik zeg hier dus niet dat eigenaren van een nieuwe(re) geen liefhebbers zijn he!!!...enkel, dat het percentage echte merkliefhebbers onder de oudere modellen wss groter is, net als hun "terugzwaaibereidheid".. 8)

26 sep 2005 15:14
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Jurgen schreef:
Heb hetzelfde meegemaakt in mijn Alfa-tijd ; Bertone's, Giulia'tjes, Spiders en Berlina's zwaaiden/ knipperden eigenlijk altijd.. :wink: , ook dit ging sterk achteruit met de komst van de (toen) nieuwe 75 en nieuweren... :(

Gaat wss bij Porsche dezelfde kant op ; LET WEL...ik zeg hier dus niet dat eigenaren van een nieuwe(re) geen liefhebbers zijn he!!!...enkel, dat het percentage echte merkliefhebbers onder de oudere modellen wss groter is, net als hun "terugzwaaibereidheid".. 8)

ongetwijfeld de reden, de leaserijder die een keer een porsche kiest zal wel denken wat zitten al die oldtimers naar me te seinen :lol:

26 sep 2005 15:31
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Marco schreef:
ongetwijfeld de reden, de leaserijder die een keer een porsche kiest zal wel denken wat zitten al die oldtimers naar me te seinen :lol:

en dadelijk op de remmen vliegen en rustig rijden de volgende kilometers daar ze denken dat er ergens een verborgen wagen staat te flitsen :wink:
:lol: :lol: :lol:

26 sep 2005 15:33
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
don_carrera schreef:
mischien kwam het dat ik een porsche van 93 bezit en niet een porsche 993 of 996.

Dat is je reinste onzin, ik maak dat omgekeerd ook zeer veel mee, de wat oudere (toch wel super) Porsches verrotten het om hun duim op te steken naar een 996 laat staan een KJN, jammer hoor.

Ik zwaai naar iedere Porsche, 924-944-928-911-356-914-996-997-boxster-KJN etc. etc.

26 sep 2005 17:33
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
John4S schreef:
Ik zwaai naar iedere Porsche, 924-944-928-911-356-914-996-997-boxster-KJN etc. etc.

Ik zal maar aannemen dat ik bij de etc etc hoor zeker :roll: :wink:
:^:

-eigenaarvanéénvandemeestvergetenPorschemodellenooit-

26 sep 2005 17:38
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
ja john4s de auto`s die ik tegen kwam was voornamelijke 996 en 993.
en ik zwaai ook altijd naar een porsche rijder.. maak niet uit wat voor een type.

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.

26 sep 2005 17:42
Profiel Facebook 
Haarlem e/o
Bericht 
Zeg Don,

We moesten wel héél erg opletten hoor :D

(volgde mijn voorganger) niet verder vertellen hoor

26 sep 2005 18:25
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ik kan me voorstellen dat mensen op een Porschedag die in een colonne porsches rijden niet steeds naar iedere Porsche gaan lopen zwaaien, denkende dat het iemand van hun clubje is. :roll:

Save the flash... :lol: :lol:

Afbeelding

26 sep 2005 19:16
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
horn schreef:
Ik kan me voorstellen dat mensen op een Porschedag die in een colonne porsches rijden niet steeds naar iedere Porsche gaan lopen zwaaien, denkende dat het iemand van hun clubje is. :roll:

Save the flash... :lol: :lol:

Afbeelding

Daar hebbie ook een punt Harald, maar verder stoort mij het behoorlijk dat men niet ff de moeite neemt om een handje of duimpje op te steken naar een andere Porschist, en dan ook naar een 968 of RUF (tja was ik die bijna vergeten :wink: ).

26 sep 2005 19:25
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Ach, het was wel grappig, we stopten halverwege even (in de berm geparkeerd), omdat Petr & paps even een pitstoppie moesten maken. Ik denk dat er zo'n 25 auto's voorbij gereden zijn...

Een stuk of 15 zwaaiden wel even en een stuk of 3 (!!!) kekend wat vragend of ik niet per ongeluk problemen had ;)

Was wel een mooi punt om iedereen (verantwoord dit keer!) voorbij te zien komen :cheesy:

26 sep 2005 19:38
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
John4S schreef:

Tja, Afbeelding..... zo denk ik er over. ;)

26 sep 2005 19:44
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
zwaaien naar vrouwelijke porsche rijders

handje omhoog naar de mannen :twisted:

:wink:

26 sep 2005 22:19
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Heerlijk dagje geweest!

Lekker "rustig" in het gezelschap van 2 x 993 4S en 1 x 993 2S richting uit Zuiden afgezakt.... 8)
Vlak voor het startpunt toch nog mooi op de plaat gezet (circa 58 km/per uur, waar 50 was toegestaan) :cry: :cry: ........(dom, dom, dom: ondanks de waarschuwing in de routebeschrijving :roll: :? ...... )
Begon verder een beetje regenachtig, maar desondanks toch de hele dag open kunnen rijden!

Nu weet ik iig ook weer waarom ik daar nooit zal gaan wonen! :wink:
(wat een drempels :evil: :x :twisted: en dan die taal :? :roll: ....... nee hoor, wij hebben ons prima vermaakt!)

Ook weer een paar (voor mij nieuwe) PF-gezichten achter de avatars gezien, o.a. Hans (molen934) met zijn 993 2S vesuvio! Prachtbak! :wink:

Zal er misschien a.s. zondag wel weer een paar zien (slalom in Lelystad) of anders volgende maand bij het Sauerland weekend!

27 sep 2005 0:07
Profiel WWW
Haarlem e/o
Bericht 
Zeg Rob,

Even off topic, keek naar de foto's van de reis naar Barcelona met natuurlijk Paul erbij.

Het lijkt wel of ze alleen maar eten en drinken, dat is toch niet normaal :!:

Kijk maar even naar de NPC site, trouwens Paul is ook wel erg veel in beeld :wink:

27 sep 2005 16:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3