Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 17:38

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
NPC: Car Control dag 24 september 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht Re: NPC: Car Control dag 24 september
Jurgen schreef:
Marcos schreef:
Misschien had ik dit gevoel meer op een echt circuit zoals op de "Porsche driving experience" meegemaakt :?:

Kan ik helemaal onderschrijven ; heb beide gedaan, en vond Lelystad wel leuk...maar die epoxycircel is zó glad, dat je echt niets nodig hebt om rond te gaan, vond Zandvoort veel realistischer.. 8)

Dacht ik ook al, blijft er nog wat te wensen over 8)

26 sep 2005 21:34
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
John4S schreef:
goh goh wat zijn we weer scherp jongens.

en het is pas maandag :roll:

:wink:

26 sep 2005 22:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Marcos schreef:
EriC4C schreef:
:@: Deelnemers: Daarnaast ook daadwerkelijk nog iets geleerd :?: :roll: :wink:
Dat vraag ik me ook af hoor, het is te kort om de finesses onder controle te krijgen. In hoeverre zo'n schaatsbaan met 25 km overeenkomt met de werkelijkheid is ook de vraag. Hoe snel je nu moet rijden en hoe scherp je nu een bocht moet maken om je Porsche in het echt uit te laten breken, of juist niet, dat weet ik nog steeds niet. Misschien had ik dit gevoel meer op een echt circuit zoals op de "Porsche driving experience" meegemaakt :?:
Nou, wat ik denk dat je WEL geleerd hebt, is dat de lijn tussen "wel en niet" heel erg dun is... EN je weet nu een beetje wat je auto doet als het mis gaat zegmaar...

Ik heb die dat met het forum alleen kunnen kijken, maar het viel me op, dat mensen de eerste keer op een proef echt "fout" reageren zegmaar, en na een keer of 3-4 gaat het een stuk beter... Dus ik denk dat je dat in je broekzak kunt steken....

Op een circuit leer je andere dingen, dan leer je de grens op hoge snelheid herkennen, maar ook dat is niet eerlijk, daar zijn namelijk jij en de bocht de enige elementen in het spel... :cheesy:

26 sep 2005 22:20
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
paSCal schreef:
Op een circuit leer je andere dingen, dan leer je de grens op hoge snelheid herkennen, maar ook dat is niet eerlijk, daar zijn namelijk jij en de bocht de enige elementen in het spel... :cheesy:

idd.

27 sep 2005 9:45
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
paSCal schreef:
Nou, wat ik denk dat je WEL geleerd hebt, is dat de lijn tussen "wel en niet" heel erg dun is... EN je weet nu een beetje wat je auto doet als het mis gaat zegmaar...

Tja, als je dat nog moest leren wel ja. :roll: :wink:

paSCal schreef:
Ik heb die dat met het forum alleen kunnen kijken, maar het viel me op, dat mensen de eerste keer op een proef echt "fout" reageren zegmaar, en na een keer of 3-4 gaat het een stuk beter... Dus ik denk dat je dat in je broekzak kunt steken....

Dat heeft wat mij betreft niets met realiteitswaarde te maken. :salut:
Als je een bepaalde oefening onder dezelfde omstandigheden een aantal maal achter elkaar mag doen gaat het altijd na de eerste keer beter. Een soortgelijke situatie in de praktijk herkennen en er juist en tijdig op anticiperen is heel wat anders :!:
Bovendien het verschil tussen kijken en doen, want de instructies waren niet bij iedere poging hetzelfde. ;)

27 sep 2005 11:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
EriC4C schreef:
Bovendien het verschil tussen kijken en doen, want de instructies waren niet bij iedere poging hetzelfde. ;)
I know... Maareh, zonder dollen, je hebt toch wel wat geleerd die dag? Of alleen een hoop lol gehad?

Zonder verdere woorden :cheesy: :cheesy: :cheesy: :
Afbeelding

27 sep 2005 11:58
Profiel Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
paSCal schreef:
... Maareh, zonder dollen, je hebt toch wel wat geleerd die dag? Of alleen een hoop lol gehad?
:roll:
EriC4C eerder schreef:
Marcos schreef:
..... lijkt me prima vermaak.

Inderdaad :!:
:@: Deelnemers: Daarnaast ook daadwerkelijk nog iets geleerd :?: :roll: :wink:

:arrow: Nee. Ja.

27 sep 2005 13:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2