Is er iemand in de buurt van Zoetermeer waar ik effe kan kijken hoe onderdeel 911.522.227.01 en 228.01 hoort te zitten ? Ik kom er niet uit. (ook niet met het PET form. erbij)
Bij mij gaat het om een 3,2 targa, maar ik denk dat alle G modellen en 964, hetzelfde systeem hebben ?
Je zou ook de onderdelen bij naam kunnen benoemen... Kom je iets verder hier...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
11 jul 2016 16:30
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
Re: Rugleuninkjes middenscharnier installeren
Het lijkt erop alsof hij (nieuwe/andere) zitjes achterin gaat monteren. Of in ieder geval de leuninkjes. En dan ben ik wel weer erg benieuwd. Ik wil achterin mijn usa 993 die rare console eruit hebben en opklapbare leuningen monteren. Maar hoe?
11 jul 2016 19:16
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
bjft schreef:
Ik wil achterin mijn usa 993 die rare console eruit hebben en opklapbare leuningen monteren. Maar hoe?
Alles er uit én nieuw setje er in
Hopelijk hoef je niet te lassen
11 jul 2016 20:17
Leo63
Zoetermeer
Cloaca schreef:
Je zou ook de onderdelen bij naam kunnen benoemen... Kom je iets verder hier...
Als ik de naam had geweten, had ik deze wel genoemd. Het zijn 2 blokjes waar je op verschillende manieren boutjes in kan draaien. Waar horen deze blokjes te zitten en hoe ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum