996C4cab is 996 turbo geworden
Maar ff opnieuw voorstellen en gelijk vragen hoe ik mijn forum naam verander.
Menno 42 jaar, Recent, na ruim 4 jaar bezit, mijn seal grijze 996 C4 cabrio ingeruild op een 996 turbo.
Auto uit 2001, 140K km, zilver grijs, zwart leer.
Gekocht bij van Beurden in Belgiƫ. Had hem weekje eerder zien staan, niet veel geld, goede kleur.
Even naar Turnhout gereden om te kijken, alleen te kijken. Mooie nieuwe showroom!
Twee uur later koop gesloten. Hoezo impulsief.
Nog wel aankoopkeuring geregeld bij Porsche Centrum Paal.
Puntjes netjes opgelost, inclusief revisie van de versnellingsbak, airco condensors, nieuwe radiatoren en nog wat kleine dingetjes. Fijn dat dat nog ff geregeld is. Scheelt toch een paar centjes. Jaar garantie ook wel fijn.
Eigen auto uitgevoerd, ingeruild en gelijk de 996t zelf ingevoerd. Stelt echt geen .... voor.
Kost je een ochtendje bij de RDW, meer niet. Nog leuk ook om een keer zelf te doen.
Rijd er inmiddels drie maanden in. Wat een verschil met de 'oude', ook omdat het nu een coupƩ is.
Wegligging echt veel beter, stijver en indrukkwekkend accelererend vanaf 3500tpm, echt een enorm verschil. Bijna eng.
Later dit jaar maar een keer een training doen om het maximale uit mezelf te halen. Uit de auto zal dat wel niet lukken.