Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Wat is de huidige marktwaarde van mijn Witte DrKnauf 964
Grapjurk..
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
18 jul 2016 13:20 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik zou 'm eerst gewoon lekker internationaal aanbieden zoals hij er nu bij staat. Heb je na een paar maanden iig een reëel beeld van de waarde (op dit moment). Op zich best wel waardevol hoor, dat gespeculeer hier op zo'n forum, maar niemand weet of er een liefhebber rondloopt die nou net zo'n lage witte met speedlines in z'n garage wil hebben. Nadeel van zo'n unieke is dat de markt wat kleiner is, maar wellicht binnen die niche wel relatief gezien wat serieuze kopers. En natuurlijk niet vergeten die HD met 63000 foto's er bij de koop in te gooien.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
18 jul 2016 13:46 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Video met wat van die bikinibrugvriendinnen zal ook helpen.
Ik zou hem inderdaad eerst as is te koop aanbieden. Terugbouwen kan altijd nog.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
18 jul 2016 14:21 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Zet dat ding nou maar voor 70k op mobile.de Je hoeft maar 1 koper te hebben en zakken kun je altijd nog.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
18 jul 2016 15:49 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ik maakte geen grapje en trouwens een jurk in zo'n auto is echt geen gezicht. althans wel als mijn vriendin m aan heeft maar niet als ik m aantrek hoor
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
18 jul 2016 15:52 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Dan is 50K een belediging
|
18 jul 2016 15:55 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
zie de discussie op deze en de vorige pagina, lijkt heel reeel ...... ik snap goed dat hij er meer voor wil hebben want het is een fan-tas-ti-sche wagen maar ja wat je er in hebt geinvesteerd komt niet altijd terug helaas. omdat ik m altijd al mooi gevonden heb dacht ik laat ik het eerste bod doen en hoe je het ook wendt of keert, ook nog marktconform of een hele lange adem en wie weet dam kan ie er mss meer voor vangen...
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
18 jul 2016 16:07 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Vind de suggestie van Franz realistischer.
|
18 jul 2016 16:12 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik ook. Geen haast. Prijs net aan de bovenkant zetten. Duidelijk vermelden wat je er in hebt gestopt.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
18 jul 2016 16:24 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
18 jul 2016 17:10 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zedgt hij die nog immer een 993 4S in bezit heeft
|
18 jul 2016 17:51 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Kan je eerst niet een mooie 1e prijs met je auto winnen op een event en een mooie rapportage in meerdere porsche bladen (doe je zelf de fotografie)? Dat verhoogt de verkoopwaarde weer. Moet je kunnen regelen met jouw connecties.
|
18 jul 2016 17:55 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Wat Tilt al schreef, als je 964 nu al ouder is dan 25 jaar zeker ook aanbieden op Belgisch PF. Een 1990 of een 1992 model scheelt hier immens qua fiscaliteit en met de regels voor oldtimers die gaan verstrengen (timing / modaliteiten nog onzeker) wordt er hier op zeker gespeeld, ergo ik zie minstens de helft van de 964 hier op "O" platen rijden. Op papier veel beperkingen, in praktijk geen al kan je verzekeraar bvb. wel een km-clausule vragen en / of moet je ook een andere wagen verzekerd hebben. Dat laatste is voor de meeste Porsche eigenaars wellicht geen issue. Succes met de verkoop en je nieuwe droom
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
18 jul 2016 19:00 |
|
|
oliver
|
@2.2VTEC, op zeker gespeeld ben ik toch niet van overtuigd.
Het kan volgens mij nog alle kanten uit met wagens tussen 25 en 30jaar oud, kijk maar naar de al in voege zijnde maatregelen in Wallonië.
Is het effectief zo dat een auto die nu ingeschreven is als oldtimer kan blijven profiteren van de huidige lage taksen?
|
18 jul 2016 19:29 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
België is een land van overgangsmaatregelen (berucht, befaamd en vervloekt) De regeling voor de huidige oldtimers terugdraaien lijkt me geen evidente juridisch gezien. Een extra taks daarentegen... Zie de zonnepanelen, GSC (groene stroom certificaten) blijven onverminderd van kracht, maar dan wordt er een netvergoeding ingevoerd. Aan het eind van de rit cashen er nog wel veel mensen 450€ per GSC hoor, die zijn in de kering nog steeds erg goed uit - maar dat is een stuk OT qua fiscaliteit alhier, maar kan goed uitpakken voor de verkoop van Il Dottore zijn bolide in Belgie, vandaar de hint voor Belgisch PF
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
18 jul 2016 21:04 |
|
|
drknauf
|
60 is al GEBODEN hoezo brutaal een foto van mij als print verkopen zonder ook maar ooit toestemming te hebben gevraagd ! .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 jul 2016 21:56 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
1.000 foto's van verkopen + 50K van mbembe toucheren Dr
|
18 jul 2016 22:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Jij hebt toch vast wel een advocaten-vriendje waar je ooit eens een plafonnetje hebt gedaan of nog moet doen Ik zou het er niet bij laten zitten. Aanbieder verkoopt overigens meer "platen" die niet van hem zijn
|
18 jul 2016 22:46 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar die heeft ook alleen hier te koop gestaan, bij voorbaat kansloos, te weinig forummers met echt goede smaak Nu andere prio's, bezig met aankoop huis. GT3 ff in de ijskast, maar die worden toch alleen maar goedkoper, en het verschil met een 993 4S dus kleiner Maar voor welk bedrag zou jij de Knauf te koop zetten dan?
|
19 jul 2016 8:47 |
|
|
giulia
|
viewtopic.php?f=10&t=46433Deze met iets meer dan een ton is voor little less dan de vraagprijs weggegaan. Is in zeer goede staat. Stikt van de gave mods en goodies. Dan lijkt het mij sterk dat Mike zijn auto voor meer wordt verkocht ondanks dat er veel tijd en geld in is gestoken. De cijfertjes op de km teller werken hier gewoon niet mee. Wat dat betreft ben ik het met Olaf eens. 55 mille in niet Knauf trim....
|
19 jul 2016 10:48 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
En deze RS-clone staat, nochtans bij een gerespecteerde handelaar, ook al maanden op een nieuw baasje te wachten voor 79k: http://hermens.be/alle-wagens/911/porsche-964-rs-clone.aspxMaar je moet natuurlijk slechts 1 koper vinden!
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
19 jul 2016 12:03 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Hmmm...zeg het nu zelf Dit voor 64K met sper, Big reds, Brugsteun, RS motorsteunen etc. Of dit voor 79k met geen RS onderdelen (van waarde voor de rijgedrag) te bespeuren.. Rood geverfde klauwen Gewone Carrera motorsteunen Geen brugsteun De gele is gewoon heeeeel optimistisch geprijsd voor een C2 met wat visuele dingetjes.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
19 jul 2016 13:57 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Zeker! Geef je geheel gelijk! Is enkel optisch wat... Nuja héél wat mods, motorsteunen, brug,..., kosten geen fortuinen. De big reds lopen al op in prijs maar zijn dan ook weer niet echt RS.
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
19 jul 2016 14:14 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
RS remsysteem daarentegen. Denk dat 65k gewoon de max is, en dat t voor de rest afhangt van welke kopers er in de markt zijn. En daar kom je maar op 1 manier achter.
|
19 jul 2016 16:48 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Of Mike moet flink afdingen op die witte rari die ie wil kopen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
19 jul 2016 17:02 |
|
|