Auteur |
Bericht |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Re: OS
Gewoon goede afspraken gemaakt met mezelf en daar houd ik me (uiteraard) aan
|
14 aug 2016 12:01 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Onderweg goed drinken. Net een bidonnetje neergezet voor het vrouwke, hopelijk doet ze dat straks ook voor mij. Kunnen we ook met warmte gewoon halve marathons lopen. En dan vanavond met de beentjes op de bank OS beleven.
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
14 aug 2016 12:09 |
|
|
Enguess
|
Ik loop een halve in Cambodja in december. Daarvoor aan het trainen. En ja, er gaan liters vocht in
|
14 aug 2016 12:11 |
|
|
AlexPorsche
996 C2 MK1, DD Pajero 3.2 DiD SWB + Mini R59 ex Jag E-Type OTS 1963, ex Jag MK2 1961. Lieshout
|
Maar kan beter:-) De Ozzies hebben er 3x zoveel en de meeste daarvan zijn geen zwemplakken maar tig andere sporten.
_________________________________________ Do I look like I give a damn?
|
14 aug 2016 12:33 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Nize! Met die weersomstandigheden! Wil volgend jaar (dit jaar gemist helaas) de 10km Grossglockner doen. Lekker verrot gaan in die ijle lucht. Verder gewoon weer aan het trainen voor R'dam, de hele. Eerst Amsterdam in oktober...
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
14 aug 2016 13:46 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Mij interesseren die plakken overigens ook niet hoor. Moet er alleen om glimlachen dat er wederom hoog van de toren geblazen wordt en uiteindeljk de resultaten achterblijven. Een winnaarsmentaliteit kun je niet trainen. Dat zit in je, door je roots, afkomst, opvoeding enz. En daar ontbreekt het bij 'onze' gesubsidieerde topsporters aan. Tis net voetbal.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 aug 2016 15:04 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Dafne lichte liesblessure en dan ook nog baan 9 gister, kansloos. Dat ziet er niet goed uit voor de 200 meter,maar goed, we gaan het zien......
|
14 aug 2016 18:25 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
De oogst zal mager zijn dit jaar..... Of het met mentaliteit te maken heeft weet ik niet, bij sommigen vast wel. Maar er zijn er genoeg die wel absoluut de wil hebben om te winnen heb ik het idee, dus wellicht is de voorbereiding niet helemaal goed geweest oid
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
14 aug 2016 20:54 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
We zijn ook maar een spelde knop landje.
|
14 aug 2016 21:43 |
|
|
912
|
Die van Angkor Wat? Top loop, ook gedaan...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
14 aug 2016 21:52 |
|
|
giulia
|
We hebben allemaal wel eens een slechte dag op werk... Als we daar door de baas of in mijn geval klanten net zo op afgerekend zouden als de Zgn. Nederlandsche sportliefhebber, dan zou het een redelijk desolate economie worden. Ik vind het een schande zoals topsporters worden afgezeken en afgebrand in een veld vol moordende concurrentie. Erger nog is wellicht nog de zgn. Journalistiek die als hyena's met ook nog gieren op de rug verse prooi ruiken na een in hun ogen teleurstellende prestatie. Walgelijk. Zie dit spijker op de kop artikel: https://feetjeblogt.wordpress.com/2016/ ... jn-zeiken/
|
14 aug 2016 22:52 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Wel gek dat iedereen het heeft over het afzeiken van sporters door de pers terwijl ik daar hooguit 1 of twee mensen op heb betrapt. En dat was ook meer een soort van teleurgestelde reactie dan het afzeiken van een persoon die niet aan onze verwachting voldeed. (Ook niet zo vreemd natuurlijk na het missen van het EK-voetbal, een podiumplaats bij de Tour de France, de Giro...Nederland hunkert naar erkenning in de sportwereld. Dat is het gewoon) Wat ik wel erg veel hoor en lees is dat we trots moeten zijn op onze sporters en niet zo oerhollandse moeten lopen zeiken. Maar dat een akkefietje tussen een turner en NOC NSF tot één van de hoogtepunten van de hele OS behoord zegt toch eigenlijk al genoeg?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
14 aug 2016 23:30 |
|
|
Enguess
|
|
15 aug 2016 8:41 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Idd spijker op zn kop... Ik kan me er vooraf wel iets bij voorstellen: door een hoge verwachting te scheppen trek je ook kijkers... Zo is ineens de handboogschutter een grote kanshebber en onze landgenoot uit Orvelte kan zomaar ineens olympisch kampioen fierljeppen worden of zoiets... Dat deel kan ik nog enigszins begrijpen maar de interviews na afloop en de insinuerende vragen zijn echt van een droef niveau. En idd de nabesprekingen (waarom zijn er in godsnaam nabesprekingen???! dit is alleen maar om een event verder uit te melken ) zijn nog droever en wordt iemand die 4 jaar keihard heeft gewerkt en alles gelaten heeft voor de sport op de hoop van 'loser' gegooid, terwijl er niemand in dat veld gister nog in de patatkraam stond en opeens dacht 'ach laat ik eens meedoen'. Het zijn allemaal topatleten en dat alleen al verdient ieders respect. Toch kan er maar 1 goud winnen.
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
15 aug 2016 9:41 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Maar dat is ook precies wat ik probeer te zeggen, Nederland doet het aardig bij een aantal sporten maar daar is het ook mee gezegd. Ontzettend knap als er een medaille behaald wordt maar we moeten ons niet gaan lopen wijsmaken dat we 'wel even' 30 gouden plakken binnen gaan halen. Daar komen onze sporters, met alle respect, nog heel wat tekort. Als we het zo belangrijk vinden dan zal er financieel meer geïnvesteerd moeten worden in de sporters. Deed Engeland ook na 1996.
|
15 aug 2016 10:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Heb dit weekend de documentaire 'Pushen voor goud' over de voorbereiding van de heren hockey zitten kijken. Had niet verwacht dat het zó serieus zou zijn aangepakt. Zijn geen profs, zijn vaak studenten en hockeyen ook gewoon bij hun eigen club. Maar meer dan een jaar lang elke week 3-4 dagen intern in Papendal dan kan ik me voorstellen dat je erg baalt als je de finale niet haalt/wint. En je dan als 'loser' wordt weggezet door het NL volk. Zal voor andere sporters wel vergelijkbaar zijn. Ik vond het gaaf om te zien dat Elis Ligtlee goud won op de keirin. Hoewel ik nog nooit van Elis Ligtlee noch van een keirin had gehoord. De race en de ontlading vond ik gewoon gaaf om naar te kijken. Evenals de finale van de 100 meter vannacht. Gewoon mooi om te zien. Ik vind het mooi als nederland medailles haalt. Kan ook net zo genieten van een hockeywedstrijd Nieuw-Zeeland - Duitsland vannacht waar Duitsland met 2-1 voor staat, Nieuw Zeeland een paar minuten voor het einde 2-2 maakt en Duitsland écht in de allerlaatste secode met een tip in 3-2 scoort en wint. Als het een film zou zijn, zou je het afdoen met 'ongeloofwaardig'....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 aug 2016 12:58 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Precies sport is gewoon mooi. Als een nederlander succesvol is heeft het soms nog net wat meer glans
|
15 aug 2016 15:18 |
|
|
alvin01
|
Ah, toch nog zwemsuccesje, Van Rouwendaal goud op open water zwemmen, knap hoor.
|
15 aug 2016 16:54 |
|
|
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
|
De rechter heeft zijn vonnis met betrekking tot Yuri gemotiveerd. Ach die arme Yuri........
|
15 aug 2016 17:39 |
|
|
alvin01
|
Hij gaat nu op Lowlands optreden, tsja....
|
15 aug 2016 18:34 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Mag hij als nog zijn act uitvoeren, tja maar ja......welke??????.......
|
15 aug 2016 20:25 |
|
|
alvin01
|
Ik zie het meer als kermisattractie....
|
15 aug 2016 20:31 |
|
|
alvin01
|
Whauh en weer 1 Sanne Wevers, HULDE!
|
15 aug 2016 21:26 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
We hebben hier blauw gelegen om de commentator (gaf ook zelf aan dat hij de kluts kwijt was) hij gebruikte om de 10 seconden het woord "ongekend" Wel een pracht prestatie!!!
|
15 aug 2016 21:41 |
|
|
3AE '99
987.2 Cayman SRoosendaal
|
Wat mij betreft een plak voor die commentator inderdaad, whahaha heerlijk dat enthousiasme.
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
|
15 aug 2016 21:49 |
|
|