Heb onlangs een optielijst opgevraagd van een 991 die bij een autobedrijf te koop staat. Hieruit bleek de auto te zijn geblokkeerd door de fabriek ivm een ongeval.
Weet iemand wat de fabriek percies blokkeerd ? Aangezien de auto gewoon start en rijdt, geeft ook geen enkel storing. De dealer kon mij hier verder ook geen meer info over geven, alleen dat dit niet zomaar gebeurd.
Zal wel iets meer aan de hand zijn...
17 aug 2016 1:51
olle griese
Groningen
Re: Porsche geblokkeerd door fabriek
Wat is er dan aan geblokkeerd? Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er illegale software in zit en dat er geen uitlezing of update kan worden gedaan. De fabriek kan geen invloed hebben bij de RDW
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
maybe auto zowat total loss geweest of zo en weer op nieuw in elkaar gezet en moet de wagen opnieuw gereset worden om de motor te starten door porsche zelf
maybe weet porsche vd te zware schade af en wil dat niet doen !
ik zou het anders ook niet weten !
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
17 aug 2016 17:14
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Niet gewoon kenteken ingetrokken na zwaar ongeval?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
17 aug 2016 17:26
Patrick
Pon bellen voor meer informatie ?
17 aug 2016 17:43
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Maarten schreef:
Niet gewoon kenteken ingetrokken na zwaar ongeval?
Kwam ik tegen bij mn zoektocht naar een GT3, je kon het ook aan de auto zien (was wel scherp geprijsd)
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
17 aug 2016 18:41
koekie
Dat gebeurd iig niet voor een parkeerschade... Succes.
18 aug 2016 17:52
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
drknauf schreef:
maybe auto zowat total loss geweest of zo en weer op nieuw in elkaar gezet en moet de wagen opnieuw gereset worden om de motor te starten door porsche zelf
maybe weet porsche vd te zware schade af en wil dat niet doen !
ik zou het anders ook niet weten !
Kan dat serieus gebeuren? Reset van de motor door P zelf na opnieuw opbouwen oid? Nooit van gehoord
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
18 aug 2016 19:08
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Vreemd verhaal idd, maar in deze tijden kijk ik nergens meer van op.....
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum