Auteur |
Bericht |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: OS
Verder heb ik ook wel genoten van de andere sporten gisteren. Finaleplaats bij het damesboxen, Zilver bij BMX. De laatste sport is best spectaculair om te zien. Grote mannen op kleine fietsjes, grote mannen zonder fietsjes, hele en halve kleine fietsjes zonder grote mannen, het vliegt allemaal door de lucht.
|
20 aug 2016 8:15 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Jammer van de hockeydames idd, genoeg kansen maar niet afgemaakt. BMX is ook leuk ja, net alsof je zelf op de te kleine fiets van je zoon zit en je lens trapt spectaculair is het zeker!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
20 aug 2016 8:21 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
De hockeydames zelf leken er niet echt mee te zitten
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 aug 2016 8:29 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Verklaar u nader... Ik heb alleen maar huilende oranjedames gezien Bolt toch ook wel ongelooflijk hè: 3x3 keer goud. De kans dat er iets fout gaat, iets later uit de startblokken of iemand anders die net wat sneller weg is is groter dan dat je ze gewoon allemaal wint. Kijk naar Dafne waarvan iedereen zegt dat ze de beste is op de 200, ze moet het dan nog wel doen. Bolt is echt uitzonderlijk goed en bezwijkt niet onder alle druk die heel de wereld op hem legt. respect cheers:
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
20 aug 2016 9:21 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 aug 2016 10:35 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Dat is wat ik al eerder opperde in dit topic. Dafne kan trainen wat ze wilt maar net dat beetje extra waar Bolt wel over beschikt kun je niet trainen. Dat zit in je opvoeding, afkomst en genen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 aug 2016 12:05 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Nou.... Denk dat ze best mogen feesten na al die opofferingen die ze gedaan hebben de afgelopen jaren. Ze hebben gebaald maar ook zilver gehaald en dat is geen slechte prestatie. Dat mag je best vieren
|
20 aug 2016 20:31 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Lijkt mij ook, 1 feestje in de vier jaar moet kunnen.
|
20 aug 2016 21:35 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Blijven hockeymeiden en die kunnen feestvieren. Ik ben er met een getrouwd...
_________________________________________ rouge et noir
|
21 aug 2016 3:10 |
|
|
Marquez93
|
Lucky bastard
|
21 aug 2016 4:40 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Ja op hockeyclubs, tennisclubs gaat het er heftig aan toe
|
21 aug 2016 9:32 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Wat een ongelooflijk suffe sport is dat olympisch taekwondo trouwens geworden. Dat heeft helemaal niets meer met vechtsport/zelfverdediging te maken. Beetje heen en weer huppen zonder enige dekking en een dubieus puntensysteem.
Gelukkig werkt de afstandbediening.
|
21 aug 2016 9:45 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Ja man, in die Chinese vechtfilms ziet het er tenminste cool uit.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
21 aug 2016 12:14 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Oooohhh was het taekwondo. Ik dacht een nieuwe dans sport.
Idd vreselijk om naar te kijken 3 x 3 min huppelen in de strijd tussen de Mexicaanse en Amerikaanse en dan ook nog niet 1 x scoren. In diezelfde 9 minuten worden de dames regelmatig aangespoord om te gaan vechten door de scheidsrechter echter er gebeurd nagenoeg niets op een enkel aanvalletje van de Amerikaanse na. De Mexicaanse krijgt zelfs een officiële waarschuwing voor passiviteit. Vervolgens een verlengen wat een kopie van de vorige 9 minuten is en volgt er een jury beslissing.
En wie denk je dat er wint?????................................................
Ja natuurlijk de meest defensieve van de twee de Mexicaanse.
Ik kijk hier nooit weer naar. Bha.
|
21 aug 2016 12:44 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
+1
Ik had echt nog helemaal niks gevolgd van de OS, zap ik er langs en blijf ff hangen. Mijn vrouw komt binnen en vraagt.....wat is dit nou weer dan? Dat is nou teakwondo.....althans....dat moet het zijn. Wat een slappe vertoning zeg....snel weer weggezapt!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
21 aug 2016 15:00 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Sommigen hebben ook altijd geluk ... Heb veel mooie sport gezien afgelopen periode.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
21 aug 2016 17:14 |
|
|
Marquez93
|
Nouchka Fontijn forever Ik snap de jurering niet maar als leek zeg ik dat het net zo goed goud had kunnen zijn
|
21 aug 2016 19:20 |
|
|
bjft
924 2.0 '84,
997.2 cabrio
|
Maar om nou te zeggen dat ik het een sport voor vrouwen vind. Nee. Wat een arrogante trut trouwens die Amerikaanse. Zal al wel een paar klappen teveel hebben gehad.
|
21 aug 2016 20:14 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Die Franse snelwandelaar ook?
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
21 aug 2016 20:48 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Ja, topsport is goed voor je....
|
21 aug 2016 21:08 |
|