Auteur |
Bericht |
Djdrew
|
Ff voorstellen
Ik heet Andrew en woon in het mooie brabantse land. Ik ben al vanaf mijn jonge jaren (en ben al 48) fan van porsche Maar nooit eentje gekocht gezien het financieel plaatje dat niet toelaat. Heb me toen maar gestort op de wagen van het Volk (de kever dus). Heb een 1303s gekocht en mijn fantasie daar helemaal op losgelaten. Heb de wagen nu 28 jaar In mijn bezit en er nagenoeg een halve porsche van gemaakt ( zie project op volksforum "kever porsche 1303s 2.2" ) Voor de mensen die nieuwsgierig zijn geworden zou ik zeggen neem een kijkje. Je moet er van houden van dit soort Projecten maar als je eenmaal begonnen bent kun je niet meer terug. Ik ben nog steeds op zoek naar onderdelen van porsche om de wagen zo veel mogelijk het uiterlijk te geven van het sportiefste merk op aarde.
Hopelijk zijn er mensen die mij hier mee kunnen helpen.
|
23 aug 2016 14:24 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: Ff voorstellen
welkom! je mag ook best foto's van je VW plaatsen hoor. het is tenslotte een halve Porsche
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
23 aug 2016 14:42 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
Laatst bijgewerkt door Cloaca op 23 aug 2016 14:57, in totaal 3 keer bewerkt.
|
23 aug 2016 14:51 |
|
|
Djdrew
|
he.........er is iemand mij voor geweest. Ja, inderdaad een bak mee werk.
Ps: wil trouwens bij "gezocht/gevraagd" iets plaatsen maar lukt me niet. Is dit gesloten of moet ik hiervoor iets anders doen.
|
23 aug 2016 14:52 |
|
|
Patrick
|
|
23 aug 2016 14:59 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
10 posts geloof ik...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
23 aug 2016 15:18 |
|
|
Djdrew
|
Duidelijk............
|
23 aug 2016 15:35 |
|
|
Djdrew
|
Nu hebben enkele van jullie de foto gezien van mijn project. Nu heb ik natuurlijk in het verleden al wat vw-shows Bezocht maar nog nooit een porsche bijeenkomst. Vinden jullie als echte porsche-freaks het misschien leuk als me een Keer laat zien met dit exemplaar op een porsche-show. Volgens mij is 2 oktober a.s. Iets te doen bij classic-park In boxtel en is nog lekker in de buurt voor mij.
Ik hoor wel of dit passend is.
|
25 aug 2016 13:46 |
|
|
boxster550spyder
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
|
Welkom,
Denk dat je gerust naar Boxtel kunt komen hoor, ik wil je "Kever" zeker een keer bekijken. Bij het Classic Park zelf zijn ook zowat alle merken vertegenwoordigd.
Op de Porsche dag heb je alleen kans dat ze je niet toelaten op het Porsche parking gedeelte...
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
|
27 aug 2016 9:10 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
+1 dat zal niet lukken mits je wellicht de organisator een mail stuurt met de vraag...
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
27 aug 2016 10:32 |
|
|
Djdrew
|
Ik rijd er gewoon naar toe en zie wel.......... Probeer het gewoon.
|
27 aug 2016 16:41 |
|
|