Ook nieuw hier! heb test gereden!
Hallo,
Ben hier ook nieuw op het forum en aan het oriƫnteren op een Boxster dat zou een wagen zijn die ik me kan veroorloven.
Zal een beetje over mijzelf vertellen, mijn auto geschiedenis is begonnen met Citroen's mijn eerste was een
CX dit was een 2.0 met eenvoudige carburateur en snel erna kwam er een
DS 21 IE halfautomaat, dit was een ex ministers auto origineel uit NL heb deze lang met veel plezier gereden heb tussendoor nog een CX 2.5GTI gehad en nog een GSA mijn eerste kennis met een Boxer motor! al het onderhoud heb ik zelf gedaan, zoals de bekende veerbollen vervangen maar ook koppelinsplaten. daarna kwam nog kort een XM en heb nu diversen Lease autos gehad vrijwel allemaal Renaults! veel Frans dus.
De Porsche was altijd al een soort van ongrijpbare droom voor mij (lees, Duur!) maar ook Jaguar heeft bij mij een speciaal plekje.
Mijn eerste 'contact' met Porsche was toen een Carrera 4S met enorme achtbanden! mijn Megane total los reed op de Oostenrijkse autobaan!!!! deze man had erg bezuinigd op die banden want hier zat namelijk nog een halfe mm. profiel op! en in een dikke stortbui kon hij alle PK's niet meer houden, waardoor hij mij aantikte, en tolde hij nog 5X over de baan en kwam netjes op de vluchtstrook tot stilstand!
wij waren allemaal ongedeerd.
Nu zoek ik een Mooie, betaalbare Boxster en waarschijnlijk wel de onderkant van de markt maar zal eerst maar eens wat moeten gaan rijden.
update