Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: Deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 4
is wel heel snel .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 aug 2016 19:35 |
|
|
BernHardN
Meppel
|
|
25 aug 2016 22:09 |
|
|
horn
PF #57
|
Oudje, maar blijft leuk...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 aug 2016 22:16 |
|
|
BernHardN
Meppel
|
|
25 aug 2016 22:18 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
25 aug 2016 22:57 |
|
|
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015Drechtsteden
|
Een boer heeft voor de oogst een partij seizoens-arbeiders ingehuurd. Deze overnachten in een schuur op zijn erf. iedere avond is het bal in de schuur. Muziek, gelach, drank enz., het kan niet op. Na een tijdje wordt de boer toch wel erg nieuwsgierig en gaat een kijkje nemen. Naast de muziek en het zuipen ziet hij ook wat naakte figuren in het hooi. Hij vraagt aan een van de arbeiders wat dat te betekenen heeft. Die antwoordt : dat is een spelletje. Een van de vrouwen laat zich van achteren nemen door een van de mannen, en ze moet daarna raden wie het geweest is. Wat een geinig spel, zegt de boer. Arbeider: als je wil kun je wel een keer mee doen, je vrouw doet ook al de hele week mee.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
|
26 aug 2016 0:00 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Nog een auto-advertentie
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
26 aug 2016 10:43 |
|
|
BernHardN
Meppel
|
https://youtu.be/rmSYyQDrOfgEen Mercedes vs Jaguar reclame
|
26 aug 2016 11:04 |
|
|
Blauwe Blazer
|
Terug naar de Belgenmoppen....
Waarom laten Belgische ouders de deur open van hun slaapkamer als ze naar bed gaan?
Ze zijn bang dat de kinderen door het sleutelgat gluren!
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
|
26 aug 2016 11:54 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
|
26 aug 2016 12:20 |
|
|
Scooby-R
Een echte Nee-T3
|
Wat nou "Cat On A Hot Tin Roof".....golfplaatje ligt veel lekkerder.
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
|
26 aug 2016 14:17 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Briljant die adverts tussen Audi en BMW
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
26 aug 2016 14:19 |
|
|
Scooby-R
Een echte Nee-T3
|
_________________________________________ I have sexdaily, I mean dyslexia, fcuk
|
26 aug 2016 14:19 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
26 aug 2016 14:55 |
|
|
Tilt!
|
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
26 aug 2016 23:14 |
|
|
hendrik914
924S M755Leieland
|
U vraagt wij draaien. Een Belg, een Rus en een Amerikaan zitten in een bar op Schiphol te wachten. Zegt de Rus: "wij hebben in Siberië bij opgravingen koperdraadstukjes gevonden in lagen van 100-200 na Christus. Zo weten we dat wij de telefoon al hadden uitgevonden toendertijd." "Ach", zegt de Amerikaan, "wij hebben bij opgravingen glasvezelschifers gevonden in de woestijn rond de Grand Canyon die bewijzen dat wij al internet hadden in 1000-2000 voor Christus." De Belg drinkt zijn pint leeg, neemt zijn koffertje en zegt: "Ze hebben me net afgeroepen, ik moet gaan, maar ik kan wel zeggen dat ze op de zandbanken voor de Vlaamse kust bij opgravingen niets gevonden hebben. Verder in de duinen en in de polders ook niets. Het beste verder en tot ziens." "Oh, oh, wacht effe" houden de twee andere hem tegen, "dat valt dus dik tegen voor jou?" "Nee, hoor;" komt het antwoord, "We hebben echt alles omgespit en niets gevonden en dat bewijst dus dat wij lang voor jullie al draadloos internet hadden." QED
_________________________________________ 924S M755 "Sportliches Sondermodell" 914-4 1,7 L Weber
|
27 aug 2016 0:13 |
|
|
Tilt!
|
Why do Dutch people like Belgian jokes? Because they are so cheap
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
29 aug 2016 18:47 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Er zijn geen belgenmoppen. Het is de waarheid .
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
29 aug 2016 20:14 |
|
|
drknauf
|
hier had nou een lamborghini met vleugel deuren moeten staan vd chinees .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 aug 2016 23:49 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Met nog een ho erbij
|
30 aug 2016 0:16 |
|
|
BernHardN
Meppel
|
|
30 aug 2016 9:33 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
En ratten kunnen niet gewoon tegen die dingen aan omhoog klimmen?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
30 aug 2016 11:59 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Ja maar kunnen dan niet bij de kabels Ronaldo want die zitten meestal onderaan
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
30 aug 2016 23:10 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
31 aug 2016 8:31 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
|
31 aug 2016 10:00 |
|
|