Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:42

Antwoord op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Een nieuwe vrouwelijke Porsche rijdster 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ben ik nou zo achterdochtig :roll: :? :oops:

Of zijn jullie nu allemaal goedgelovige harrie's :?: :roll: :?

Lydia en haar 993 4S..........

Tsja, ben benieuwd naar het vervolg..... :lol: 8) :wink:

Zelfde gedachte,
"vrouwelijke rijdster". :roll:

28 sep 2005 21:00
Profiel
Westervoort
Bericht 
Rob Herfst schreef:

Lydia in een 9934S...de wens is dan al gauw de vader van de gedachte.. :wink: , maar mocht je "echt" 8) bestaan, dan een hartelijk welkom natuurlijk.. :wink:

28 sep 2005 21:21
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ben ik nou zo achterdochtig :roll: :? :oops:

Lydia en haar 993 4S..........

Tsja, ben benieuwd naar het vervolg..... :lol: 8) :wink:

Ze heeft even vergeten te vermelden wat haar link met Europa Porsche Service is... :lol:

28 sep 2005 21:24
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Wanneer Lydia de vrouw van Ronald P. is, bestaat ze dus echt, ik geloof zelfs dat ze aardig kan rijden ook!

Ik begrijp in ieder geval dat het IP-adres gelijk is... :D

28 sep 2005 21:28
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht Re: Een nieuwe vrouwelijke Porsche rijdster
Lydia schreef:
Mag ik me even voorstellen? En toen dacht ik, misschien is het leuk om ook eens iets te schrijven. Ik ben al vanaf mijn 4e gek van Porsche, toen zag ik er voor het eerst één rijden en toen: weg met al mijn poppen (ik had er maar 2) en dinkytoys en matchboxen 911jes sparen. Ik rijd al 10 jaar gepassioneerd Porsche. Ik heb een 993 4S en nog steeds stap ik elke dag met een smile in mijn auto. Ik heb onlangs ook iets meegemaakt wat aangeeft dat Porsche toch nog steeds geassocieerd wordt met mannen. Maar dat schrijf ik een volgende keer; het is een verhaal waar je om moet grinniken. Wellicht tot dan?
Afbeelding
911 groeten van Lydia

Lydia, niet persoonlijk bedoeld, beetje de teneur van het PF :wink:

Laatst bijgewerkt door RS-R op 28 sep 2005 21:50, in totaal 1 keer bewerkt.

28 sep 2005 21:36
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol:

28 sep 2005 21:40
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Horn schreef:
Ze heeft even vergeten te vermelden wat haar link met Europa Porsche Service is... :lol:

Oooooooohhh, is het Lydia van de 911shop (in het pand van ROPA) :wink:

:arrow: dan ben ik toch TE achterdochtig geworden :oops: :oops: , dankzij dit forum!! :evil: :x :twisted:

Welkom dus! :wink:

28 sep 2005 21:58
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
welkom tussen de porschegekken

28 sep 2005 22:05
Profiel
Bericht 993 4S
Wow, wat een boel reacties! En wat een warm welkom. Had ik dit kunnen vermoeden, dan had ik misschien eerder gedurft om op het Forum te schrijven!

Wat betreft mijn leeftijd: das een inkoppertje, meneer Boosten (ja, ze zei meneer tegen je!); als je een jochie van 15 bent, zijn nagenoeg alle vrouwen "oudere vrouwen" voor je... Eén geruststelling: ik val niet op mannen die qua leeftijd wettelijk niet bevoegd zijn om auto te rijden! (Tja, wie de bal kaatst...)

Wat betreft de foto's: ik zal Rob Herfst toch wel moeten bewijzen dat ik al 5 jaar in deze mooie "dikke billen" rijdt (ook al een aanhanger van de associatie: mannen-Porsche?), inclusief snelle chip en sportuitlaten (315 pk) en oja, ik heb ook nog een race-licentie. Gaat het nog, Rob? Wil ook met plezier wat foto's plaatsen, maar ik moet dan even bekijken hoe dat moet, eerlijk gezegd ben ik niet zo'n computer-wizzard! Zag er al iets over staan op het Forum. Als er iemand is, die mij de "cut the crab-come to the point" versie van hoe een foto te plaatsen kan leveren, ben ik deze eeuwig dankbaar! Mocht je je nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, kijk dan op mijn site: www.911shop.nl (ja, dié Lydia ben ik). Op de achtergronden van deze pagina's staan stukjes van mijn auto, je moet wel wat fantasie hebben om er een hele auto van te maken, maar de foto's komen er!

Vind het waanzinnig wat jullie allemaal plaatsen aan plaatjes! Alles beweegt of geeft licht! Erg leuk! Enne... ja, ik denk dat ik een blijvertje ben. En nee, ik hou niet van kaarten. En ja: das een andere website.....

29 sep 2005 9:50
Bericht Vrouw van Ronald P?
Eeuuhhh, nou, nee. Ik ben niet de vrouw van... Dat het IP adres gelijk is, klopt wel: ik werk bij EuRopa Porsche Service (al 3 jaar) en we gebruiken dezelfde computer op de zaak. Erger nog: dhr. Paul heeft gewoon mijn e-mailadres gebruikt, zodat ik ook nog een ander adres moest maken. Mannen.....

Tja, mijn link met EuRopa Porsche Service leek me niet zo relevant, vandaar niet vermeld, want ik ben dus gewoon Lydia.

Jaaaaa, sta ik niet prachtig op de foto? Inclusief strakke scheiding, modieus brilletje en stralende glimlach!

Edit EriC4C: Lydia, je kunt je eigen berichten achteraf wijzigen hoor. ;)

29 sep 2005 10:00
Bericht 
Wat is nou toch die link met EuRopa Porsche Service?????

Laatst bijgewerkt door Lydia op 03 feb 2009 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.

29 sep 2005 10:11
Forum Admin
Cayenne
Bericht Re: Vrouw van Ronald P?
Lydia schreef:
Jaaaaa, sta ik niet prachtig op de foto? Inclusief strakke scheiding, modieus brilletje en stralende glimlach!

Deze soms

Afbeelding

29 sep 2005 10:13
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Vrouw van Ronald P?
Lydia schreef:
Tja, mijn link met EuRopa Porsche Service leek me niet zo relevant, vandaar niet vermeld, want ik ben dus gewoon Lydia.

Helemaal mee eens. Een link met "commerciële belangen" is ook niets mis mee, echter wel "verdacht" indien deze niet wordt genoemd. Vandaar.

29 sep 2005 10:13
Profiel
Bericht 
Commerciële belangen? Die heb ik niet, ik werk bij EuRopa Porsche Service en de 911 shop is voor 100% van mij. Ik meen dat jij mij ook nog niet gemeld hebt, waar jij werkt, is dat dan ook verdacht? Want dit is het: ik sta op de loonlijst van EuRopa Porsche Service en ben eigenaar van de 911 shop. Period!!! Ik heb van mijn passie mijn werk kunnen maken !
Zoals ik al zei: ik ben gewoon Lydia. En ja, dat is mijn auto, beetje slecht te zien zo op de foto, maar het geeft een eerste indruk. Dank daarvoor!

29 sep 2005 10:26
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht Re: 993 4S
Lydia schreef:
Wat betreft de foto's: ik zal Rob Herfst toch wel moeten bewijzen dat ik al 5 jaar in deze mooie "dikke billen" rijdt (ook al een aanhanger van de associatie: mannen-Porsche?), inclusief snelle chip en sportuitlaten (315 pk) en oja, ik heb ook nog een race-licentie. Gaat het nog, Rob?

Hoi Lydia,

Het gaat prima met mij! Dank voor je bezorgdheid! 8) :wink:

Natuurlijk ben ik een aanhanger van mannen & Porsche! :!:
Sportauto, snelheid, olie, verbrand rubber........... :cheesy: :cheesy:
Mogen wij ook IETS voor ons zelf hebben??? :evil: :x :twisted:

En "mooi" is niet echt het woord dat bij mij de associatie weergeeft van vrouwen met "dikke billen"! :cheesy: :lol: :wink:

Desondanks toch veel plezier op dit forum! :wink:

Groet,

Rob
:arrow: (die verbaasd is dat een liefhebster (met een race-licentie) voor een 4S kiest ipv een 2S :roll: :wink: )
:arrow: (die NIET verbaasd is dat een vrouw zich laat wijs maken dat er 30 pk vermogenswinst zit in een (snel?? hebbie langzaam ook dan? :cheesy: ) chippie en een uitlaatje! :cheesy: :wink: )
:arrow: (die de laatste 2 jaar, de grootst mogelijke moeite heeft om Annelies van Engelen (vrouw van Paul) in haar 993 2S bij te houden :lol: :wink: )

29 sep 2005 10:34
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht Re: 993 4S
Rob Herfst schreef:
[ :arrow: (die de laatste 2 jaar, de grootst mogelijke moeite heeft om Annelies van Engelen (vrouw van Paul) in haar 993 2S bij te houden :lol: :wink: )

Rob, dan word het dus tijd dat ik ook een beetje rijvaardig word, zodat je ook problemen hebt om MIJ bij te houden.... :D :D

Mauk

29 sep 2005 10:42
Profiel WWW
Bericht 
Hoi, Rob,

Misschien moet je het boek: "Wisselwerk, schrijven met feedback" voor HBO-ers eens lezen. Het woord mooi had betrekking op de Porsche en niet op vrouwen; ik schreef: dat ik al 5 jaar in deze mooie "dikke billen" rijd. Enne... ja natuurlijk mogen jullie mannen best wel eens iets voor jezelf hebben, zoalng je je er maar niet aan stoort dat enkele vrouwen dezelfde passie delen. Ik denk dat vrouwen in Porsches wel hun mannetje weten te staan in het leven, maar jouw voorkeur gaat waarschijnlijk niet uit naar vrouwen met een uitgesproken passie voor auto's?

Snelheid, olie verbrand rubber? Heerlijk!

29 sep 2005 10:55
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Lydia schreef:
Hoi, Rob,

Misschien moet je het boek: "Wisselwerk, schrijven met feedback" voor HBO-ers eens lezen. Het woord mooi had betrekking op de Porsche en niet op

Ach tis al weer ff dat Rob nog studeerde, en dat zal ie best wel hebben gelezen.

29 sep 2005 11:07
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Een vrouwtje met pit :roll:

YES :thumleft:

Laatste update 22/10/2013

29 sep 2005 11:09
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Ik heb overigens helemaal niets tegen mannen die in een Porsche rijden (zolang ze me maar niet in de weg rijden, hahaha). Een ieder moet datgene beleven waarin hij of zij plezier vindt in het leven. En of iemand nu in een 924, 944, een sc of zelfs in een 914 rijdt, is niet belangrijk. Als je er maar gelukkig van wordt. Man of vrouw, 914 of 997, who cares? Life is too short!

29 sep 2005 11:10
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Stop Lydia , Stop ........................ aub

:shock: :oops:

:lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

29 sep 2005 11:13
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Lydia schreef:
Ik heb overigens helemaal niets tegen mannen...

Pfffff, gelukkig maar...denk dat we anders een zware aan je hadden.. :mrgreen:

29 sep 2005 11:15
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Lydia schreef:
Commerciële belangen? Die heb ik niet, ik werk bij EuRopa Porsche Service en de 911 shop is voor 100% van mij. Ik meen dat jij mij ook nog niet gemeld hebt, waar jij werkt, is dat dan ook verdacht? Want dit is het: ik sta op de loonlijst van EuRopa Porsche Service en ben eigenaar van de 911 shop. Period!!! Ik heb van mijn passie mijn werk kunnen maken !
Zoals ik al zei: ik ben gewoon Lydia.

Lydia, zoals gezegd is er zelfs niet bij voorbaat iets mis mee als het wel zo is. Op een Porscheforum kun je echter een zakelijke band die Porsche gerelateerd is en een persoonlijke band met Porsche niet altijd helemaal gescheiden houden. Vermelding en duidelijkheid is wat mij betreft overigens genoeg en ik heb er ook begrip voor dat je dat in eerste instantie niet hebt gedaan. Je had er tenslotte geen andere bedoelingen mee toch? ;)

Informatie over mijzelf heb ik je indirect wel gemeld, je hebt het echter blijkbaar (logisch) nog niet gelezen: Profielschets :arrow: meteen een :idea: voor je :?: :wink:

29 sep 2005 11:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
:ba: :ba: :ba:

Goed zo Lydia, geef ze van katoen!!
Ik mag jou wel! :D

:jump:

29 sep 2005 11:17
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
911-lover schreef:
Een vrouwtje met pit :roll:

Heb ik ook thuis, en al jaren gelukkig met die meid.

29 sep 2005 11:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende