Auteur |
Bericht |
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Re: Even geen Porsche (Mercedes-Benz adepten onder elkaar)
Ja die is echt moooooi , alleen wel wat prijzig/ had nog wel quit willen ruilen op m'n 3.2, maar de 993 moet er ook nog bij ben ik bang voor............. Dan maar niet.
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
01 apr 2016 9:11 |
|
|
Marquez93
|
Het kan wel,...........maar moet voor een geloofwaardig "premiummerk" niet mogelijk zijn.
|
03 apr 2016 23:40 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Niemand is perfect, ook niet de personen die de keerringen maken en monteren, dus ook bij een premiummerk gat wel eens iets fout.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
04 apr 2016 0:27 |
|
|
Marquez93
|
Niet voor de prijzen die ze ervoor vragen. Dan moet het ook 100% perfect zijn. KIA geeft 7 jaar garantie Voor de duidelijkheid: ik heb niets met KIA heb geen KIA maar ik bedoel maar. Als zij dat kunnen garanderen en vele andere merken waarom de zgn. "premium"merken niet?
|
04 apr 2016 0:47 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
En denk jij dat ze in de 7 jaar nooit iets hebben aan zo'n Kia? Er is wel een verschil tussen 7 jaar garantie en 7 jaar garanderen dat er niets aan de wagen komt. De keerring aan de GT3RS is vervangen 100% in garantie wat mij logisch lijkt. Heb ooit een versnellngsbak stuk gehad op een S500 4 Matic, 3 jaar en 130.000km, ook deze is zonder problemen vervangen geweest in coulance. Ben trouwens nog op zoek naar een 1350 100% perfecte medewerkers voor de groep waarin ik werk. Graag ook een 100% perfecte vervanger voor mij, kan die gelijk mijn job overnemen ook, is beter voor de zaak en dus ook beter voor mij.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
04 apr 2016 7:36 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
2 familieleden hebben een Kia. Beiden wat problemen (oa versnellingsbak) maar wel alles gratis vervangen, dat dan weer wel
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
04 apr 2016 19:24 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... maar dat moet je willen inzien
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 apr 2016 10:45 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Laat even weten als- en waar je ze gevonden hebt..........
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
05 apr 2016 15:53 |
|
|
drknauf
|
mozes kriebel wat een wrede bak zeg .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
17 apr 2016 21:07 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Welke (w) rapper is dit?
_________________________________________ Nie janken.
|
17 apr 2016 21:16 |
|
|
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
|
Of voetballer......
|
17 apr 2016 21:23 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Moest echt ff 3x kijken naar de foto, zag 'm eerst helemaal niet door de camouflage.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
17 apr 2016 22:25 |
|
|
drknauf
|
|
17 apr 2016 22:56 |
|
|
drknauf
|
|
29 jul 2016 23:35 |
|
|
MY00
Cayman S
|
_________________________________________ Mvg,
René
|
05 aug 2016 15:21 |
|
|
w.w.doet.
|
911 3.2 in de verkoop,
Mag ik wat anders gaan zoeken kiezen..... Nog een dikke Benz (AMG) ....... Of wat anders naast de C43 AMG s
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
10 sep 2016 10:37 |
|
|
Bokicelli
996 C4 ''00
955 4.5 V8 Turbo ''03,
ex 2x 996 C2' ex 957 4.8 S, ex 968Gelderland
|
Ik heb nog een hele mooie E55 (W211) in de aanbieding
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2016 13:14 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Nooit geadacht dat ik nog iets zou kunnen toevoegen aan dit topic maar sinds enkele maanden ook hier mercedes voor erbij
Een citan kleur dophin grey en een cla shooting brake amg line De 964 mag nu iets meer rust nemen en is niet meer dagelijks in gebruik Voor het eerst in 12 jaar dat ik iets anders rij en ze bevallen erg goed
_________________________________________ remmen is angst
|
10 sep 2016 13:56 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Een Kangoo dus. Is er al een 'even geen...Renault liefhebbers' topic?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
10 sep 2016 18:51 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Haha ja klopt een renault De cla heeft ook gedeelde onderdelen dacht ik (Ik heb mij er niet inverdiept)
Wat alleen wel erg ruk is de kleine tank 46 liter incl reserve Ik rij soms 250 km per dag en moet dan omde dag tanken
Ik had gekeken maar de amg versie met iets van 310 pk heeft geen grotere tank dus denk dat een grotere tank geen optie is
|
10 sep 2016 19:36 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Mercedes levert op veel modellen een tank met normale inhoud ipv de veel te kleine standaard tank. Kunnen ze weer iets extra verdienen...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
11 sep 2016 7:30 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Zou dat ook achteraf nog kunnen?
|
11 sep 2016 7:38 |
|
|
w.w.doet.
|
De cla heeft ook een Renault motor!
Zelfs de PREMIUM merken beginnen met die 1heidsworst/meuk van andere te gebruiken, als het zo door gaat is er over 20 jaar geen keuze meer.......
Houd daarom ook meer van de youngtimers , toen de auto s nog ieder een eigen gezicht hadden en echte auto s waren...
mvg
Laatst bijgewerkt door w.w.doet. op 11 sep 2016 8:06, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 sep 2016 7:59 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ligt eraan welke.. Ik lees nergens welke motorisering hij heeft gekocht.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
11 sep 2016 8:05 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
De 180.automaat En dan amg line uitvoering, puur gekocht omdat ik het model/lijnen zo mooi vind.
|
11 sep 2016 8:25 |
|
|