Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:36

Antwoord op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Een nieuwe vrouwelijke Porsche rijdster 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
:ba: :ba: :ba:

Goed zo Lydia, geef ze van katoen!

Ojee..nu hebben we 't voor elkaar... ; ze hebben mekaar al gevonden.. :twisted:

29 sep 2005 11:19
Profiel
Bericht 
Nou, gelukkig maar, als vrouw mag je toch wel een uitgesproken mening hebben? En nee, ik zit niet op het Forum om mijn omzet te verhogen. DAT is namelijk mijn reden geweest om het niet te vermelden. Ik wil hier gewoon "Lydia die graag in haar Porsche rijdt" zijn. En ik wil gewoon lekker op het Forum af en toe schrijven, ongeacht waar of met wie ik werk. Ik wil mijn commerciële banden juist NIET overal vermengen met mijn passie voor Porsche, zeker niet op het Forum. Dat zou toch wel naar sluikreklame ruiken. Kunnen we niet gewoon lol hebben?

29 sep 2005 11:27
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Lydia schreef:
(..) dat enkele vrouwen dezelfde passie delen. Ik denk dat vrouwen in Porsches wel hun mannetje weten te staan in het leven

:thumleft: Hartstikke leuk juist! Hoewel mijn echtgenote wat meewarig naar me kijkt als ik de Porsche aan het poetsen ben, vindt ze het stiekem toch ook wel een beetje leuk. En dat vind ik dus super :D Trek je dus maar niks aan van het haantjesgedrag van sommigen :wink:

29 sep 2005 11:28
Profiel
Bericht 
Nou, mijn buren staan altijd vol medelijden naar me te kijken als ik met een tandenborstel het vuil tussen de rubbers sta weg te poetsen (wel héél zachtjes met een zachte borstel). Zo van: die is gek, heeft ze niets beters te doen? Een passie voor Porsche kun je niet uitleggen.

29 sep 2005 11:34
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
laat ze maar lu.... hoor, sommige kunnen het gewoon niet hebben dat een vrouw in hun droomauto rijdt :lol:
ze zijn gewoon jaloers op de auto :wink: en ze vallen ons soms aan (niet zo bedoeld, dat weet ik) omdat wij in de minderheid zijn, voelen zich superieur tegen over ons vrouwen :lol:

Ach mannen, :roll: :tongue:

Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Lydia schreef:
Kunnen we niet gewoon lol hebben?

Hoe bedoelt u dat? :wink:
Laat Koen (911-lover) het maar niet lezen! :lol: :wink:

Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Lydia schreef:

Kukukelekuuuu
Afbeelding

:D :D :D :D :D

29 sep 2005 11:37
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Ach mannen, :roll: :tongue:

en toch kunnen jullie niet zonder ze...... :tongue:

Probeer ons nu maar niet te begrijpen, dat lukt namelijk niet en dat wil je eigenlijk ook niet.......trust me! :lol: 8) :wink:

29 sep 2005 11:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Probeer ons nu maar niet te begrijpen, dat lukt namelijk niet en dat wil je eigenlijk ook niet.......trust me! :lol: 8) :wink:

Ik weet het, zegt mijn man ook altijd! maar ik blijf het proberen want anders krijg je zoveel misverstanden.... :lol:

29 sep 2005 11:49
Profiel
Bericht 
Daar heb je gelijk in, Rob. Maar het is wel leuk dat, als je als vrouw een man een beetje uitdaagt, ze maar een kort lontje hebben en er inderdaad uitzien als op jouw plaatje. Is dat spel tussen man en vrouw niet heerlijk?

Je weet het toch? Porsche rijders doen het met passie...

29 sep 2005 11:50
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Lydia schreef:
..... DAT is namelijk mijn reden geweest om het niet te vermelden. Ik wil hier gewoon "Lydia die graag in haar Porsche rijdt" zijn. En ik wil gewoon lekker op het Forum af en toe schrijven, ongeacht waar of met wie ik werk.

Tja, het is ook nooit goed hè. :roll: :lol:
Genoeg er over gezegd lijkt mij.

Lydia schreef:

:thumright:

29 sep 2005 11:51
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
PFfffff ..... Eén vrouw erbij en het helemaal niet meer bij te houden hier. :lol: :^:

29 sep 2005 11:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Help, ik ben de weg kwijt :roll: Zit ik nou per ongeluk op het VIVA forum :oops:

29 sep 2005 11:53
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Re: Vrouw van Ronald P?
Lydia schreef:
Eeuuhhh, nou, nee. Ik ben niet de vrouw van... Dat het IP adres gelijk is, klopt wel: ik werk bij EuRopa Porsche Service (al 3 jaar) en we gebruiken dezelfde computer op de zaak. Erger nog: dhr. Paul heeft gewoon mijn e-mailadres gebruikt, zodat ik ook nog een ander adres moest maken. Mannen.....

Tja, mijn link met EuRopa Porsche Service leek me niet zo relevant, vandaar niet vermeld, want ik ben dus gewoon Lydia.

Jaaaaa, sta ik niet prachtig op de foto? Inclusief strakke scheiding, modieus brilletje en stralende glimlach!

Edit EriC4C: Lydia, je kunt je eigen berichten achteraf wijzigen hoor. ;)

Waar is die foto nou? :roll:

29 sep 2005 11:54
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
EriC4C schreef:
PFfffff ..... Eén vrouw erbij en het helemaal niet meer bij te houden hier. :lol: :^:

Zoals ik al zei....... :wink:

29 sep 2005 11:55
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Lydia schreef:

Wat bedoel je daarmee Rob :roll: :?
Zo'n veel te brave jongen als ik snap dat niet hoor :^:

Laatste update 22/10/2013

29 sep 2005 11:58
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Pfff, één pittige getinte opmerking en al die haantjes houden je niet meer bij... IK weet gelukkig niet wat de Viva is!

29 sep 2005 12:07
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Hallo Lydia, toch van vlees en bloed. :lol:
Ben eigenlijk benieuwd hoe jij aan 315 pk komt met enkel een chip??
Zoals je misschien al gemerkt hebt,
wie, wat, waar.
Wacht met ongeduld je antwoord af,
btw,linker of rechter vrouwspersoon op de foto,
ze hebben nl. beide een stralende glimlach.

29 sep 2005 12:12
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
RS-R schreef:
Ben eigenlijk benieuwd hoe jij aan 315 pk komt met enkel een chip??
Zoals je misschien al gemerkt hebt,
wie, wat, waar.
Wacht met ongeduld je antwoord af,

Hé Humphrey, je vergeet de sportuitlaten. ;) :lol:

29 sep 2005 13:39
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
RS-R schreef:
btw,linker of rechter vrouwspersoon op de foto,
ze hebben nl. beide een stralende glimlach.

beroepsdeformatie :lol:

tsjonge jonge wat een druk draadje is dit aan het worden

29 sep 2005 13:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lydia, welkom hier ook namens mij hoor :)

Ik heb ook 5 jaar in een 4S gereden tot gisteren, dus ik begrijp hoeveel plezier je daar aan kan hebben. De 993 4S is inderdaad een prachtauto !
100.400 km heb ik er op gezet in die tijd, hoeveel heb jij er al mee gereden, en van welk jaar is die van jou ?

29 sep 2005 14:17
Profiel
Bericht 
Dank je!!! Wow, is die bordeaux rode van jou geweest? Prachtige kleur! Ik heb nu 185.000 km op de teller staan. Hij is van 1996. Ik heb er bijna 100.000 km in gereden. Echt waanzinnig. Vind dit nog steeds één van de mooiste modellen, die 993 en dan helemaal met die dikke kont. Heb wel eens gekeken naar een 996 (i.v.m. de kilometerstand) maar ik kan niet zo goed wennen aan die voorkant en aan al die liters water voor de koeling... Maarja, als ik wat nieuwers wil rijden, zal ik er toch een keer aan moeten geloven. Ik woonde tot voor kort in Apeldoorn en reed een paar maal per week naar Alkmaar, omdat ik daar werk. Nu woon ik hier in een dorpje aan de kust en maak bijna geen kilometers meer. Ik heb er dan ook wel eens aan zitten denken om een 996 targa te kopen (maar dan wel dat laatste model, met die mooiere lampen, en dan met andere velgen). Ben nu een huisje aan het laten bouwen, dus eerst nog maar even blijven rijden in m'n 4S tot dat klaar is en dan kijken of er nog wat centjes overblijven. Waar rijdt jij nu in?

De 4S heeft standaard al 285 pk, dan nog een chip, sportuitlaten, einddempers en een soundpakket: dan zit je zo tegen de 315 pk aan.

29 sep 2005 14:32
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Viva -porsche forum :?: :roll: :roll:

Maar toch wel weer een leuke porsche -rijdster erbij ,WELKOM :!:

http://www.degeusmakelaars.com

29 sep 2005 14:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Nou die bordeaux rode 993 Turbo is NU van mij en een 4S heb ik tot gisteren gehad, zoals ik ook heb vermeld in een ander topic in "even voorstellen". En tot nu toe bevalt de Turbo minstens net zo goed als de 4S. Zeker ook omdat de Turbo alles heeft wat de 4S heeft, en meer, 126 PK en een vleugel om precies te zijn :) Hoewel ik zag op de foto dat jij ook al een Turbo vleugel op je 4S hebt laten zetten ?
Als je nog blij bent met je 4S moet je NIET bang zijn voor de kilometerstand hoor, die van mij heb ik verkocht met 217.000 op de teller, maar niet vanwege de km stand. Auto was nog perfect. Want als je van een 4S in een 996 gaat rijden denk ik dat dat toch kan tegenvallen. Het is niet vergelijkbaar, voor mij in elk geval niet.. :?

Hoezo, heb je al veel onderhoud aan je 4S gehad soms, dat je wat anders wil ?

Ik woon ook in een dorpje aan de kust, en die van mij heet Zandvoort 8)

29 sep 2005 14:43
Profiel
Bericht 
Oké, kon van bovenaf niet zien of het een turbo of 4S is. Machtige kleur. Ben, toen ik op zoek was naar een 993 4S, ook naar die kleur gaan zoeken, maar helaas was er op dat moment geen aanbod. Die vleugel zat er al op toen ik de auto kocht. Nee, qua onderhoud is de auto perfect, nooit geen abnormale "posten" gehad, dus nog steeds tevreden. Ik ben ook bang dat ik ga terug verlangen naar de 993 als ik een 996 koop. Wil enkel om de kilometers wat anders, maar ik zal je advies te rade nemen. Ik woon in Egmond aan Zee. Vandaar ook het idee van een targa, zo aan het strand...

29 sep 2005 14:54
Antwoord op onderwerp   [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende