Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:38

Antwoord op onderwerp  [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 74  Volgende
Formule 1, Seizoen 2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ben ik nou de enige die denkt dat de reden dat Max uberhaupt is gefinished juist zijn slechte start was? Als hij normaal was gestart, had hij precies op de plaats gereden waar die andere flippo door de toro's naar toe werd gepusht. Dan was t meteen einde verhaal geweest voor Max...

18 sep 2016 20:19
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Ja...... :mrgreen:

18 sep 2016 20:37
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Targa Floriaan schreef:
Als hij normaal was gestart, had hij precies op de plaats gereden waar die andere flippo door de toro's naar toe werd gepusht. Dan was t meteen einde verhaal geweest voor Max...

:scratch: Als hij normaal was gestart dan was hij ook niet de oorzaak geweest van het moeten uitwijken door de Torro Rosso, waardoor "De Hulk" uit de race werd gekegeld.

18 sep 2016 21:01
Profiel
Cayman S
Retep schreef:
Wat de reden ook is, Max presteert nu al 3 races (Spa, Monza, Singapore) niet zoals Dr. Marko verwacht. Nog een paar van dit soort uitslagen en Sainz mag het proberen bij Red Bull.

Misschoen moet Dr. Marko eens bij het team van Max te raden gaan, waarom de start steeds verkloot wordt door de techniek in de auto welke niet goed functioneerd. En dan daar de schuldige de straat op schoppen.

René

18 sep 2016 21:03
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Ik zat er met mijn neus bovenop, samen met mijn zoon van 13 op de tribune. Wat een feest. Zaten natuurlijk tussen de Ozzies dus veel RIC aanhangers, maar dat maakte het wel zo gezellig. Jammer van Max' start, daarover is al genoeg gezegd. Vettel was top (twee keer ultrasofts) en Ricciardo ook heel goed bezig. De laatste ronden liep hij hard op Rosberg in, alle Ozzies in de gloria, maar hij kwam toch nog tekort. Leuk was ook de rijdersparade voor de start, kwamen ze allemaal langs jn oude open autos. Wij zaten nog geen 10 meter van de baan, met NL vlag natuurlijk, dus mijn zoon brulde "Max!!" toen hij langskwam, keek ons even aan, duim omhoog en een brede lach. Mijn zoon helemaal trots.
Drivers of the day wat mij betreft Vettel en Ricciardo.
Ik hoop dat whatever screws up Max' starts nu kan worden opgelost. Het is echt heel erg jammer, hij had vierde of misschien zelfs derde kunnen worden. In plaats daarvan verloor hij veel tijd met Kvyat, die hem (uiteraard, en volkomen begrijpelijk en terecht) even liet zien dat ook hij kan verdedigen. Nou ja. Over twee weken verder.

19 sep 2016 3:07
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
EriC4C schreef:
Targa Floriaan schreef:
Als hij normaal was gestart, had hij precies op de plaats gereden waar die andere flippo door de toro's naar toe werd gepusht. Dan was t meteen einde verhaal geweest voor Max...

:scratch: Als hij normaal was gestart dan was hij ook niet de oorzaak geweest van het moeten uitwijken door de Torro Rosso, waardoor "De Hulk" uit de race werd gekegeld.

Zo had ik t nog niet bekeken...

19 sep 2016 7:26
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Afbeelding

19 sep 2016 11:46
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Enguess schreef:
In plaats daarvan verloor hij veel tijd met Kvyat, die hem (uiteraard, en volkomen begrijpelijk en terecht) even liet zien dat ook hij kan verdedigen. Nou ja. Over twee weken verder.

Nou, dat had volgens mij een heel andere reden want Vettel liet ie er makkelijk voorbij. Contract is nog niet verlengt bij RB en het gerucht gaat dat ie naar Renault gaat. Payback time dus.

Maar hopelijk dat het koppelingsprobleem bij de auto van Max opgelost gaat worden. Je merkte wel dat zijn auto pas laat in de wedstrijd in balans raakte waardoor we weer even konden genieten van zijn kwaliteiten.

19 sep 2016 12:05
Profiel
964 c2
Den Haag
Wel mooi om te zien dat Max ook zelf ging zitten miepen op z'n boordradio toen Kvyat rondes lang aan t verdedigen was dat ie t te ver ging gaan.
Onterecht uit zijn mond, goed voor 't leerproces denk ik.

Blijft wel pijnlijk dat de mercedessen met een redelijk serieus remprobleem gewoon nog 1 en 3 kunnen rijden, geeft wel aan dat t verschil in auto's nog enorm is.

19 sep 2016 16:21
Profiel
Moderator
PF #57
Ronaldo schreef:
Wel mooi om te zien dat Max ook zelf ging zitten miepen op z'n boordradio toen Kvyat rondes lang aan t verdedigen was dat ie t te ver ging gaan.

Volgens mij riep hij één keer 'come on man'. Vond het wel meevallen.

19 sep 2016 16:42
Profiel
Noord-Brabant
Heb hem daar ook niet over horen miepen hoor. Zijn inhaalactie samen met Perez vond ik dan wel weer ontzettend mooi.

19 sep 2016 16:53
Profiel
Amsterdam
En ook die op Kvyat was erg fraai.... :thumleft:

19 sep 2016 17:18
Profiel
Noord-Brabant
Dat zeg ik :lol:

19 sep 2016 18:24
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Max vroeg iig niet om team orders volgens dit artikel:

http://www.grandprix247.com/2016/09/19/verstappen-i-did-not-ask-for-team-orders-to-get-by-kvyat/

Citaat:
Red Bull driver Max Verstappen denies he was seeking team orders to get by the Toro Rosso of Daniil Kvyat as the pair dueled wheel-to-wheel during the Singapore Grand Prix.

After a bad start, Verstappen was making his way through the field when he came upon the man he replaced at Red Bull. It was a ‘no holds barred’ contest as the pair went for it and at one point Verstappen shouted over the radio: “Come on, man!”

Asked after the race if he was seeking team orders from the pit wall, the teenage Dutchman insisted, “No, no. I don’t think that’s the order, I think I should get by by myself.”

“It was getting quite intense at one point, going a bit off the track. We were just losing a lot of time and of course after such a bad start you are a bit disappointed.”

Hopelijk in de volgende race Ricciardo weer eens verslaan !

Inhaalactie van Kimi was ook een hele mooie en Hamilton wordt niet al te vaak ingehaald ,de pitcall van Ferrari was wel dubieus.

19 sep 2016 19:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5
Berkel en Rodenrijs
Ik vind die brede banden wel retro cool. Maar als je meer inhaalacties wilt zien, moet je die auto's toch smaller maken en niet breder? Er is nu al vaak bijna geen plek meer voor 2 bolides naast elkaar.

19 sep 2016 22:58
Profiel Facebook  Twitter 
+1..:thumleft:

19 sep 2016 23:20
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Binko schreef:
Er is nu al vaak bijna geen plek meer voor 2 bolides naast elkaar.

Dat maakt de moto GP dan wel weer goed 8) :wink:

20 sep 2016 11:42
Profiel Facebook 
Cayman S
Binko schreef:
Ik vind die brede banden wel retro cool. Maar als je meer inhaalacties wilt zien, moet je die auto's toch smaller maken en niet breder? Er is nu al vaak bijna geen plek meer voor 2 bolides naast elkaar.

Er is plaats genoeg om elkaar in te halen. Maar men maakt de auto's breeder zodat ze meer grip krijgen. Dit ter compensatie voor het verminderen van aerodynamica. De huidge aerodynamica zorgt ervoor dat op dit moment men bijna niet kan inhalen.

René

20 sep 2016 12:41
Profiel
Max doet het goed in de laatste vrije training.
Tussen de Mercedessen. :cheers:

01 okt 2016 9:03
Profiel
LEEUWARDEN
Jaartje ouder en gelijk resultaat :)

01 okt 2016 9:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Niet verkeerd die tweede tijd, vooral als je in ogenschouw neemt, dat er veel aan de auto van Max is gesleuteld in de derde vrije training en hij dus ook minder rondes heeft gereden in vergelijking met de rest.
Hij gaf wel op een gegeven moment aan, dat de motor wat vreemd reageerde in twee bepaalde bochten.
Hopelijk is dat ook verholpen en waren ze niet alleen met de afstelling bezig.

01 okt 2016 9:53
Profiel
En nu de derde plek. :thumleft:
Ik zit voor de buis morgen om 9 uur. :ba:

01 okt 2016 12:05
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Goeie Q! Nou maar hopen dat de startissues idd verholpen zijn en dan kan het mooi worden morgen.

01 okt 2016 12:11
Profiel
Ik heb online gekeken, Chanel 4.
Daar waren ze positief over zijn kansen bij de start. 8)

01 okt 2016 12:13
Profiel
Amsterdam
We gaan het zien morgen.... 8)

01 okt 2016 12:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 74  Volgende