Ivm. aanschaf van een set zwarte Cargraphic wielen mag de set die onder mn 964 zat nu weg; wielen zijn in goede staat, worden verkocht zonder banden / zonder naafkapjes vraagprijs € 850 voor 4 stuks
In mn album staan nog meer foto's
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
29 sep 2016 14:43
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: set 18" wielen voor 964
Dat zijn volgens mij ook Cargraphic/FVD/Brombacher velgen op je foto toch, maar dan in chroom look?
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
29 sep 2016 15:03
P-Driver
964 C4 Martini 1989
ik moet zeggen dat ik niet meer weet waar ik ze destijds gekocht heb, volgens mij idd. bij FVD maar via Ebay.de
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
29 sep 2016 15:06
P-Driver
964 C4 Martini 1989
deze zitten er nu onder
29 sep 2016 15:34
giulia
Johann schreef:
Dat zijn volgens mij ook Cargraphic/FVD/Brombacher velgen op je foto toch, maar dan in chroom look?
Aan de foto te zien zijn het de velgen die ik op mijn 964 had met de te lage ET waarde (42) aan de voorkant waardoor de velg wat buiten de wielkast komt. Kost nieuw nog geen €1000 voor een set.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum