_________________________________________ GREEN IS GOOD
27 sep 2016 17:06
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Re: FILMPJES - het vervolg -
Daarom
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
28 sep 2016 9:56
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
Wat ik niet begrijp : waarom een gelimiteerde productie van de 911R. Het schroeft de waarde van de geproduceerde auto's enorm op, maar daar heeft Porsche niets aan. De reacties van pers en publiek zijn zo positief, dat ze er ook duizenden van kunnen verkopen.
Dus wat wil je : duizenden auto's verkopen of ... ????
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
28 sep 2016 23:40
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
Bob C4 schreef:
Wat ik niet begrijp : waarom een gelimiteerde productie van de 911R. Het schroeft de waarde van de geproduceerde auto's enorm op, maar daar heeft Porsche niets aan. De reacties van pers en publiek zijn zo positief, dat ze er ook duizenden van kunnen verkopen.
Dus wat wil je : duizenden auto's verkopen of ... ????
Ik heb gehoord dat Porsche Centrums verkoopsclausules hebben voor deze modellen. Dus als je binnen tijd x verkoopt met winst dat je daar een deel van de winst moet afdragen.
Of is dat een broodje aap verhaal? Wie weet is er hier iemand met een 911r die dit kan bevestigen
Gelimiteerde oplagen dragen bij tot de magie, iets onbereikbaars, ... Zo een 911R dromen we toch allemaal van, niet? Ik niet in ieder geval.
En waarschijnlijk wil Porsche zelf graag dat deze auto's terecht komen bij mensen die hem ook rijden! Dus dat ze een rijdende reclame zijn voor het merk.
28 sep 2016 23:56
giulia
Hier kan je er 2 oppikken voor luttele bedragen ex BTW en ex BPM. In ieder geval nette marge voor de verkopert...
'k krijg gelijk de melding dat deze website is geblokkeerd!
12 okt 2016 20:31
Neppert
Neppert
Neppert
Ow....probeer je het te kijken op je werk? Want er zit ook wel NSFW materiaal op deze site....vaak is dat de reden. Thuis (zonder interwebs-fliters) gewoon te bekijken volgens mij!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
14 okt 2016 9:11
Johann
Utrechtse Heuvelrug
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
16 okt 2016 10:03
Johann
Utrechtse Heuvelrug
Lange filmpje maar zeer de moeite waard en ik kan amper duits volgen
@RUFIE het is hoog de tijd dat je een toer van deze hallen regelen
18 okt 2016 9:58
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
[quote="Johann"]Lange filmpje maar zeer de moeite waard en ik kan amper duits volgen
G E W E L D I G om al die ontwikkelingsmodellen te zien! Die "geheime" hal van Porsche GAAF om al die modellen te zien daar! Jammer dat we dat helaas nooit "live" te zien krijgen
*928 met suicide doors *een voorloper van de panamera verhuld in een mercedes E model *968 CS CABRIO * en nog veel meer moois
Ze hebben wat problemen gehad met een niet werkende microfoon, daarom is helaas niet alles goed te verstaan. Johann super bedankt voor het delen
1,5 uur kijkplezier (en als je duits verstaat ook nog interessante info)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum