Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:49

Antwoord op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Een nieuwe vrouwelijke Porsche rijdster 
Auteur Bericht
Moderator
PF # 136
Bericht 
Afbeelding

:salut:

30 sep 2005 19:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Sorry jongens , klanten weet je wel :wink:
Effe kijken of er iets is aangekomen en dan wordt het hier neer gezet.
Ik ben al even benieuwd

Laatste update 22/10/2013

30 sep 2005 19:51
Profiel WWW Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Sorry , maar er is hier nog steeds niets aangekomen :cry:

30 sep 2005 19:54
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht Jaaaa hij leeft nog!
Jesus!! man, Koen ik had al bijna de politie gebeld!!! :zwbl: :mrgreen:

30 sep 2005 20:06
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht hmm
911-lover schreef:
Sorry , maar er is hier nog steeds niets aangekomen :cry:

Zou ze niet eens kunnen e-mailen? :? :roll:

30 sep 2005 20:09
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Als ze even het adres doorgeeft zal ik wel eventjes langs rijden :twisted:

30 sep 2005 20:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht adres
911-lover schreef:
Als ze even het adres doorgeeft zal ik wel eventjes langs rijden :twisted:

Is hier wel te vinden hoor :mrgreen:

30 sep 2005 20:17
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Lydia schreef:
Nou, guys, ben er even ingedoken hoe dat moet met die foto's plaatsen, maar daar kom ik niet even 1,2,3 uit, met die gallery enzo. Zoals ik al zei, ben niet echt een computer-wizzard, zal er ook wel het geduld er niet voor hebben.

Dank voor alle nieuwe welkom-jes! Het is inderdaad opvallend dat jullie wel wat argwanend zijn, maar daar is niets verkeerds aan.

Wel grappig is de speculatie over m'n leeftijd: dat is blijkbaar intrigerend. Ha, ik ga dat voorlopig dus maar nog niet onthullen...

De chip is van FVD en levert zo'n 10 à 15 pk, ik heb niets aan mijn nokkenas laten doen (althans van de auto) en ook heb ik geen sportkats.
Enkel sportdempers (oké je hebt gelijk, geen sportuitlaten, alleen de eindstukken) en een sportfilter en dat levert toch zo'n 25 à 30 pk meer. Daarbij is elke motor geleverd vanuit de fabriek verschillend. Er is een tolerantie-gebied en de mijne is daarbij redelijk aan de bovengrens geleverd. Some girls have all the luck!

Tja, zover ik weet is bigamie niet toegestaan in Nederland, maar afgelopen zaterdag hebben 1 man en 2 vrouwen wel een officieel samenlevingscontract opgesteld en dat als een bruiloft gevierd. Ik zou dan toch eerder voor de combinatie 1 vrouw en 2 mannen gaan, maar daar denken jullie vast héél anders over!

Dus auto is op rollenbank geweest?

30 sep 2005 20:18
Profiel
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Lydia,

soms ook je adres gegeven?

30 sep 2005 20:30
Profiel WWW
Bericht 
Sorry, guys, was tot net onderweg. Ja, echt, ze kan wel e-mailen, hoor! Had dat al om een uurtje of 6 gedaan. Nog effe mijn e-mail verzonden bakkie gecontroleerd, maarreuh...daar staat-ie gewoon als verzonden in, hóór! Zijn wel ingescande foto's, dus wie weet hoe hij dat allemaal aan het bewerken is. Op die ene zit ik in de auto, misschien is-ie dat aan het uitvergroten enzo, om zo mijn leeftijd te achterhalen??? Hee, leuke foto, stond op de Ropa-site als te koop, als ik me het goed herinner?

30 sep 2005 22:10
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Tsja, verstuurd naar België...... 8) :wink:

30 sep 2005 22:12
Profiel WWW
Bericht 
Sorry, marknineoneone, maar ga nog niet alle details blootgeven, hoor! Wie wat bewaard, heeft nog wat, toch?

Ik heb de tuning 5 jaar geleden bij Ropa laten doen, hij heeft mij dit verteld. Ik was toen nog redelijk groen betreffende de kennis van Porsche en kende hem nauwelijks, dus ik ging er vanuit dat deze gegevens kloppen. Of de auto op de rollenbank geweest is, weet ik niet. Weet wel dat de auto erg snel is (is niet om op te scheppen) en behoorlijk accelereert.

O, dat is het, ik ben vergeten een postzegel op de e-mail te plakken, dat moet toch in België?

30 sep 2005 22:17
Moderator
PF # 136
Bericht 
HenkC2C schreef:
Afbeelding

:salut:

Lydia schreef:
Hee, leuke foto, stond op de Ropa-site als te koop, als ik me het goed herinner?

Helemaal juist!

30 sep 2005 22:27
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Mailtje is aangekomen.
Ik ben het nu aan het downloaden. Ik ben benieuwd wat het is (1,5mb) :wink:
Eventjes geduld nog :wink:

Euhm een PSD bestand :?: :?: :?:
Effe kijken hoe ik dat geopend krijg :?

30 sep 2005 22:30
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Komt uit de tijd dat ik een huis aan de kust wilde kopen. Maar is alsnog gelukt zonder de auto te hoeven verkopen.

Al enig idee wat Koen met m'n foto's aan het uitspoken is? Krijgt-ie de virtuele envelop niet open, ofzo?

30 sep 2005 22:33
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:
Al enig idee wat Koen met m'n foto's aan het uitspoken is? Krijgt-ie de virtuele envelop niet open, ofzo?

Het blijft een belg he...
Is waarschijnlijk op dit moment bezig om zijn beeldscherm open te schroeven om de foto's eruit te halen (of hij probeert ze via de discdrive eruit te pielen...) :lol:

30 sep 2005 22:35
Profiel
Bericht 
Ik zal moeten wachten tot morgen om te bewonderen wat de magiër met mijn foto's doet, want ik ga nu pitten, morgen is het weer heel vroeg dag! Heeft hij de hele nacht de tijd om ze erop te zetten.....

30 sep 2005 22:35
Hasselt/België
Bericht 
effe programmaatje gedownload (jonge jonge , bij vrouwen gaat het nooit eenvoudig hé :wink: ) Solid Convertor GX et voila

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 30 sep 2005 22:48, in totaal 1 keer bewerkt.

30 sep 2005 22:42
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
Lydia schreef:
Komt uit de tijd dat ik een huis aan de kust wilde kopen. Maar is alsnog gelukt zonder de auto te hoeven verkopen.

ik denk niet dat je wilt weten wat hij met die foto's aan het doen is

koen is namelijk DE vrijgezel van het forum

30 sep 2005 22:43
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Lydia schreef:
Op die ene zit ik in de auto, misschien is-ie dat aan het uitvergroten enzo, om zo mijn leeftijd te achterhalen???

Zoiets bedoel je :^:

Afbeelding

Helaas wordt met het uitvergroten het beeld vager :?

@ Robbie965 : Jij mag dat zeggen hoor :clown:

30 sep 2005 22:47
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Lydia schreef:
Ik heb de tuning 5 jaar geleden bij Ropa laten doen, hij heeft mij dit verteld. Ik was toen nog redelijk groen betreffende de kennis van Porsche en kende hem nauwelijks, dus ik ging er vanuit dat deze gegevens kloppen. Of de auto op de rollenbank geweest is, weet ik niet. Weet wel dat de auto erg snel is (is niet om op te scheppen) en behoorlijk accelereert.

OK.Duidelijk
Ropa is goed bedrijf, neem aan dat de auto op de rollenbank heeft gestaan.
Volg. keer toch maar voor/na tuning uitdraaitje vragen.
4S moet wel extra power hebben om zijn zwaarlijvigheid te compenseren,
meen dat dit de langzaamste 993 is.
Nu dus goed gecompenseerd. :wink:

01 okt 2005 8:24
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Niet direct mijn favoriete kleur (ik heb het over de auto), maar 't blijft natuurlijk een superkar :wink:

En de spoiler, is dat het turbomodel ? Want op die eerste foto lijkt ie wat groter...

01 okt 2005 9:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Ik heb het niet zo voor GROEN , maar deze kleur heeft wel iets . Prachtige wagen

Ps : ik zoek nog een lift voor 9 Oktober :wink:

01 okt 2005 10:05
Profiel
Bericht 
Amai, ge hebt ze werkelijk gepost! Ik denk dat ik zeker weet dat ik dat fantastich vind. Mijn dank is groot, zeker en vast! Laat ze maar kletsen, Koen, je hebt ze er toch maar mooi opgekregen! Je bent volgens mij toch ook geen type wat een makkelijke vrouw wil? Ik bedoel, als je in een Porsche rijdt...dat is ook niet de makkelijkste auto!

Spoiler zat al op de auto, schijnt in Duitsland een S-spoiler te zijn. Is in iedergeval geen turbo spoiler. Vond zelf de kleur wel apart, is eens wat anders al zilver, blauw of zwart. Krijg er veel reacties op: óf ze vinden het niets, óf ze vinden het super. Ieders zijn smaak.

Ja, maar goed dat-ie vaag wordt, blijf ik toch nog slecht herkenbaar :D

Kan best wel zijn dat-ie op de rollenbank geweest is, maar toen had ik daar helemaal geen verstand van. Ik begrijp dat het jullie mannen (excuseer de uitdrukking!) niet alleen om de topsnelheid gaat (294 digitaal op mijn boordcomputer toen ik naar de fabriek in Stuttgart reed) maar juist meer om de Newtonmetertjes. Toegegeven, daar heb je ook meer aan als je bij het stoplicht naast een anabole Impreza staat, toch?

01 okt 2005 10:06
Bericht 
Dank voor de complimentjes, ben ook nog steeds verliefd op mijn Froggy!

Heb nog niet veel informatie gekregen over het hoe, wat, waar van de herfstrit, ziet er niet gunstig uit voor me omdat ik dan een afspraak heb, denk niet dat ik die kan verzetten. Raincheck dan maar? Is het trouwens een evenement van de NPC?

01 okt 2005 10:11
Antwoord op onderwerp   [ 309 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende