|
Een nieuwe vrouwelijke Porsche rijdster
Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Eeuu, ik hoef de foto's dan maar niet meer terug...
|
01 okt 2005 10:18 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
01 okt 2005 10:23 |
|
|
Lydia
|
Pffeew, betekent dat dat ik door de ballotage-commissie ben?
|
01 okt 2005 10:28 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Beloofd is beloofd en ik ben een man van mijn woord. En grag gedaan hoor En neen , ik ben nogal kieskeurig bij een partner (vandaar al 10 maanden single) Het moet er eentje met pit en karakter zijn , leuk uitzien en vooral (en dat is meestal het probleem) eerlijk zijn. Ik haat leugens.
Neen , hier heeft de NPC niets mee te maken. Deze rit organiseer ik helemaal alleen.
Meerinfo vind je HIER
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
01 okt 2005 10:37 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
klik op de oranje lettertjes
_________________________________________ Got coffee?
|
01 okt 2005 10:41 |
|
|
Lydia
|
Nou, dan kunnen we elkaar de hand geven, want ik heb ook een vreselijke hekel aan liegen. Dat maakt het alleen maar erger en toont geen respect naar je toe. Geloof me, het is ook vreselijk moeilijk om een eerlijke man te vinden. Zo, I have to go. Bis später?
|
01 okt 2005 10:42 |
|
|
Lydia
|
Zo blond ben ik hopelijk toch niet overgekomen bij jullie?
|
01 okt 2005 10:43 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Er bloeit hier iets moois op . Als de baas dat maar goed vindt.
Misschien toch ook maar een dating sectie aanmaken?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 okt 2005 10:46 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Als we iets hier niet hebben...
..en trouwens...alsof jíj daar bang voor was..
|
01 okt 2005 10:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Gewoon storten in de forumkas...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 okt 2005 11:18 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
| | | | Lydia schreef: Amai, ge hebt ze werkelijk gepost! Ik denk dat ik zeker weet dat ik dat fantastich vind. Mijn dank is groot, zeker en vast! Laat ze maar kletsen, Koen, je hebt ze er toch maar mooi opgekregen! Je bent volgens mij toch ook geen type wat een makkelijke vrouw wil? Ik bedoel, als je in een Porsche rijdt...dat is ook niet de makkelijkste auto! Spoiler zat al op de auto, schijnt in Duitsland een S-spoiler te zijn. Is in iedergeval geen turbo spoiler. Vond zelf de kleur wel apart, is eens wat anders al zilver, blauw of zwart. Krijg er veel reacties op: óf ze vinden het niets, óf ze vinden het super. Ieders zijn smaak. Ja, maar goed dat-ie vaag wordt, blijf ik toch nog slecht herkenbaar Kan best wel zijn dat-ie op de rollenbank geweest is, maar toen had ik daar helemaal geen verstand van. Ik begrijp dat het jullie mannen (excuseer de uitdrukking!) niet alleen om de topsnelheid gaat (294 digitaal op mijn boordcomputer toen ik naar de fabriek in Stuttgart reed) maar juist meer om de Newtonmetertjes. Toegegeven, daar heb je ook meer aan als je bij het stoplicht naast een anabole Impreza staat, toch? | | | | |
Uh, geloof dat jij het niet helemaal begrijpt.
Voorbeeldje.
Ben tot 40-50 sneller als een 993 turbo, daarna zie ik dat ding nooit meer terug, terwijl het koppel ietsjes hoger is, belangrijk is het bijpassende toerental.Je zult zelf wel weten dat je boven de 4800rpm nog een stoot in je rug krijgt bij jouw 4S.
Bij een zuiger krijg je echt niet veel meer koppel erbij, of er moet zonder dat jij het weet een 3.8 blok inliggen, dan geloof ik ook dat er 315 pk uitkomt.
Nu heb ik mijn ernstige twijfels, zeker gezien het feit dat er bij jou een "van de plank-chip van FVD" ingezet is.
Maar je kent alvast het hier bekende adagium, Ieder z'n meug.
ps.
Die van mij is ook "behandeld" en heeft een vermogen > 300 pk,
maar als ik zie wat daar allemaal voor gedaan is.( dus daarom mijn geïnteresseerde vraag )
Uitlezen, rollenbank(voor tuning), afstellen.
proefrijden met computer/app. aan boord, weer de rollenbank op.
waardes controleren,en wanneer alles goed is de def. uitdraai.
Dus ik weet enigszins waar ik over praat.
Oh ja, is inderdaad S-spoiler, erg fraai en kostbaar item.
Laatst bijgewerkt door RS-R op 01 okt 2005 12:44, in totaal 2 keer bewerkt.
|
01 okt 2005 12:38 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
|
01 okt 2005 12:40 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Maar jij kwam van 272 pk toch?De S begint met 285 en dan wat uitlaat en inlaatgedoe ,een goede chip[ ]dan lijkt me 10% meer wel realistisch
_________________________________________ t beste maar weer...
|
01 okt 2005 12:47 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Zie al dat jullie er niet veel van af weten.
De 272pk uitvoering is makkelijker te tunen door de afwezigheid van het hier alvaak besproken Varioram,wat op de 993 4S van Lydia zit.
299 pk bij een 285pk uitvoering is eerder een realistische waarde.
|
01 okt 2005 12:53 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Ho es even vriend die 13 pk meer komt door dat systeem hoor,logisch dat de jouwe makkelijker te tunen is[je hebt/had m niet]
_________________________________________ t beste maar weer...
|
01 okt 2005 12:58 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Ja, en verder.
Blijft het feit dat er bij een 285 pk uitvoering niet veel meer is uit te halen.
Blijft over ander nokkenassen, of een 3.8 conversie.
|
01 okt 2005 13:01 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Niet veel meer nee,zo'n 10%
_________________________________________ t beste maar weer...
|
01 okt 2005 13:13 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
299
285
Volgens mij iets minder.
4.9% en een beetje
|
01 okt 2005 13:20 |
|
|
LuKe
Zuid-Limburg(B)
|
ff niet online geweest...
leuk draadje gemist
Lydia, ook namens mij hartelijk welkom hiero
maar je bent hier al thuis merk ik
veel plezier gewenst!!
_________________________________________ LuKe's force.....it is a 718 Boxster S ! (ex-944S2 ex-987 Boxster S)
|
01 okt 2005 16:14 |
|
|
Lydia
|
Dank je. Nou, wat een discussie over mijn pk's, zeg. Is voor sommigen mannen toch wel moeilijk te slikken... En dan heb je ook nog niet eens een piemel..... Met een chip (komt niet van de plank, overigens), einddempers, en een sportfilter kom je een heel eind. Zoals ik al zei, lag de mijne al aan de bovengrens, een klant hier met een 4S heeft het zelfde pakketje eronder als ik, maar is beduidend langzamer. Voor zover ik weet, heb je bij een turbo ook nog het beroemde "turbo-gat". Vind het ook wel aardig zinloos om te discussiëren over hoeveel pk hij nou wel of niet heeft (10% is wel haalbaar, ook volgens FVD), rechtuit hard rijden kan (bijna) iedereen wel, maar het gaat toch ook om de ideale lijnen. Heb op het circuit wel eens met 2 vrienden met een GT3 samen opgereden en dat was dikke fun om ze bij te houden, dus ach... niet zo belangrijk allemaal.
|
01 okt 2005 16:51 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
993 turbo heeft geen turbogat meer....
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
01 okt 2005 17:46 |
|
|
Lydia
|
Zo zie je maar, loop ik al weer achter... Ben ook meer een rijder als een sleutelaar al probeert mijn baas me wel eens in een overal onder de wagen te krijgen. Maar daar heb je tegenwoordig toch een brug voor, baas?
|
01 okt 2005 19:04 |
|
|
Lydia
|
Volgens mij zitten hier behoorlijke computerfreaks op het Forum. Ik ben op zoek naar een computer voor bij mij thuis, één die een beetje bij mijn budget past van alleen kostverdiener (daar heb je wat aan, is ook variabel natuurlijk). Heb al eens bij Dell gekeken en op inclusiefaanbiedingen.nl (een Fuji) maar heb er geen bal verstand van. Hoeveel Mb en Gb's. Weet alleen dat ik een TFT 17' wil en een draadloze modem, muis en toetsenbord. Wie heeft er advies?
Ik werd onlangs nog aangehouden bij een routine-controle. Vraagt de agent naar m'n rijbewijs en vraagt by-the-way of de auto van mij is. Ik antwoord ja en hij vraagt naar mijn kentekenbewijs. Vraagt hij weer: is die auto van u en wederom antwoord ik ja. Echt? vraagt hij. Ik word zolangzaam ongeduldig, was al laat dus ik zeg: volgens mij is het toch een eerste vereiste als je agent wilt worden, dat je kunt lezen en schrijven en zoals u ziet staan zowel op het rijbewijs als op het kentekenbewijs dezelfde naam. Er staat op het rijbewijs zelfs een plaatje die op mij lijkt, dus trekt u de conclusie maar. Zo, foute boel dus. Kon gelijk uitstappen, m'n kenteken werd nagetrokken, evenals mijn status van openstaande boetes en moest blazen (nee, niet blasen). Kortom, ze hielden me zolang mogelijk bezig.
|
01 okt 2005 19:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Eigen schuld...
|
01 okt 2005 19:31 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik ook niet...
Bijdehand toen tegen een agent werkt soms idd averechts. Heb ook ooit op zondagochtend om kwart over 8 25 minuten langs de snelweg gestaan met twee grijze bokken in een volvo die mijn bijdehandte antwoorden reden vonden om de auto binnenstebuiten te keren. Het feit dat ik geen zin had om knopjes aan en uit te zetten en op de vangrail een sigaretje ben gaan roken, werkte ook niet echt stimulerend... eikels...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 okt 2005 20:04 |
|
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: MSN [Bot] |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|