Ook maar even voorstellen
Mijn naam is Rob van der Tuijn , 56 jaar en ben sinds 2 maanden de trotse eigenaar van een 997.2 Carrera S
Getrouwd met Lydia , heb 2 dochters die inmiddels het huis uit zijn en hond Zorro.
Met het verlaten van het huis door beide dochters was de noodzaak om een grotere auto te rijden niet meer aanwezig en kon ik op zoek naar de auto waar ik al jaren van droomde .
Na lang zoeken , vaak tot wanhoop van mijn vrouw die zich afvroeg of er nog anders in dit leven was dan de zoektocht naar een Porsche , kwam ik op de site van Louwman Eindhoven een mooie 911 tegen die aan al mijn wensen voldeed.
Het is een zwarte coupe geworden uit 2010 , 93000 km met PDK , sportchrono - en als meest belangrijke onderdeel een sportuitlaat.
Afspraak gemaakt en na een uitvoerige inspectie en dito proefrit de knoop doorgehakt . Wel onder voorbehoud van een aankoopkeuring door Porsche Eindhoven.
Uit de keuring kwam niets naar voren afgezien van wat hele kleine dingetjes die door Louwman zijn opgelost.
Na 2 maanden kan ik alleen maar zeggen dat elke dag dat ik in de auto rijd een feest is .
Ben al een paar keer op zondagmorgen vroeg naar de Maasvlakte gereden (ik woon in Schiedam) om hem daar even de sporen te geven , eerst even het de route
verkennen op normale snelheid om evt cameras te spotten om daarna de op de weg terug het gas in te trappen om te genieten van de power en de brul van de
sportuitlaat bij vol gas .
Ik ben nog van plan om een rijvaardigheid cursus te volgen om nog beter te kunnen genieten van de mogelijkheden van deze auto
en ook ben ik zeker van plan om evenementen te gaan bezoeken.
fotos , hoop dat het gelukt is .