Auteur |
Bericht |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
(auto)volgsysteem: TrackR iemand bekend mee?
Voor 29$/ stuk lijkt dit een koopje. even op de website gekeken. Wordt geleverd in de US, dus komen nog verzendkosten bij. heeft iemand hier ervaringen mee? TrackR
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
09 nov 2016 12:40 |
|
|
Tilt!
|
Re: (auto)volgsysteem: TrackR iemand bekend mee?
Heb dat een paar weken geleden bekeken. Is niet wat je denkt dat het is
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
09 nov 2016 12:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zonde van je geld, denk ik ... dat het is
|
09 nov 2016 13:26 |
|
|
Jens01
Boxster 986 4.2 V8Lelystad
|
Lijkt mij wel handig. Wat is het wel dan?
_________________________________________ 6 platte groeten, René
|
09 nov 2016 13:47 |
|
|
Tilt!
|
Is iets om je portefeuille of sleutels in de gaten te houden. Eens het wat verder verwijderd is van een GSM die de app draait doet het dingetje niets.
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
09 nov 2016 13:56 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Met name dat laatste. De werking is gebaseerd op andere gebruikers van de app. Als er dus geen mobieltje met die app in de buurt is dan geeft het ding geen positie af. Ik weet niet hoeveel van die dingen al verkocht zijn maar je hebt heel wat gebruikers nodig om een beetje dekking te hebben!
|
09 nov 2016 14:37 |
|
|
olle griese
Groningen
|
Ik heb ook zoiets maar dan in de gedaante van een telefoonlader.(ZUS) Als ik 100 meter bij de auto ben verwijdert vind hij hem al niet meer. Leuk hebbedingetje maar je hebt er geen ruk aan.
Laatst bijgewerkt door olle griese op 09 nov 2016 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 nov 2016 15:54 |
|
|
outletvalve
|
Ah jammer! Je moet dus eerst wachten totdat het product een "hit" wordt en er voldoende gebruikers (in NL) zijn. Nu ik het filmpje heb gezien wordt dat ook duidelijk.
bedankt voor jullie oplettendheid.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
|
09 nov 2016 15:55 |
|
|
Olaf
|
Ik heb deze GPS tracker.Werkt prima - heeft vele functies - alsook een microfoon. Heb er een sim-only prepaid van Simyo bij ... EDIT: bij nog goedkoper ...
|
09 nov 2016 16:07 |
|
|
outletvalve
|
Olaf bedankt voor de tip!
met zo'n sim-only abbo er bij hoe werkt dat ook in het buitenland? Of werkt het alleen in NL?
|
09 nov 2016 16:31 |
|
|
Olaf
|
Ook over de grens
|
09 nov 2016 17:01 |
|
|