Voor de restauratie van de 911 uit jaren 70 ben ik opzoek naar velgen 15" x 4,5/5/6 J kleur en staat maakt niet uit zolang er maar en band om heen past en de velg te monteren is.
Heeft iemand een setje liggen?
Of wat zijn de specificaties precies, (ET waarde) zodat een algemene velg wellicht ook past.olgens mij waren veel onderdelen compatibel met VW.
Alvast bedankt,
Guido
11 nov 2016 23:04
piewie
911 T 2.2 targa 1971
964 c2 1990 ////////
911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Re: Velgen voor restauratie/transport
Wil je orginele fuchs of maakt het niet uit als ze de opgegeven maat maar hebben
Voor de restauratie van de 911 uit jaren 70 ben ik opzoek naar velgen, kleur en staat maakt niet uit zolang er maar en band om heen past en de velg te monteren is.
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
11 nov 2016 23:22
quickstep
Porsche Carrera 3.2 Cabrio (!987)
Over de grens bij Venlo
Re: Velgen voor restauratie/transport
Zolang het maar past EN kan rollen... Dan kan ik mijn velgen restaureren en in de doos laten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum