Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:54

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Het heeft lang geduurd maar ..... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Het heeft lang geduurd maar .....
Het heeft lang geduurd maar het is zover.
Chris en ik zijn al langer bezeten van het Porsche en circuit syndroom.
Beiden wilden we er eentje gaan halen , doch Chris had zowel stallings als transportproblemen.
Ik wilde een gewone 944 halen (om het betaalbaar te houden voor mij alleen) en deze circuitklaar te maken.
Na een paar onderonsjes hebben we onze interesses en beschikbare budgetten samen gegooid en na lang onderhandelen en goede overeenkomsten heen en weer te mailen en dan nog maar eens samen te gaan zitten zijn we er aan uit gekomen.
Correcte en duidelijke afspraken zijn gemaakt en schriftelijk vastgelegd en nu kon de zoektocht beginnen.
Vorige maand werd deze wagen gevonden en na wat onderhandelen onder elkaar werd er beslist om deze te gaan bekijken.
Chris is voor en paar weken een eerste inspectie gaan doen en vandaag zijn we met ons beiden er nog eens heen geweest.
Gevolg ......................... hij werd goedgekeurd , gekocht en meegenomen. Onze 951 Turbo in Martini uitvoering en al race klaar gemaakt (op rolkooi na)
Nu staat hij hier lekker droog , proper en bij zijn zusjes (924S en 968CS)
Jullie zullen hiervan zeker nog meer horen en ook zien.
Wij zijn in elk geval vreselijk fier.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 02 okt 2005 3:36, in totaal 1 keer bewerkt.

02 okt 2005 3:25
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Wat een fantastisch initiatief Koen!

Meestal lopen dergelijke ideeën op niets uit omdat ze snel stranden in tegenstrijdige belangen of - financiële input. Maar wanneer dit NIET het geval is en je legt je afspraken duidelijk vast: GAAN MET DIE BANAAN !!!

Dit ziet er in ieder geval uit als een prima circuit-monster!! Heerlijke Martini striping. Nu alleen nog T-shirts in de verkoop van jullie 911-lover-team!!

We zien hem graag een keer tijdens een meeting!

Slaap ze....

02 okt 2005 3:35
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Koen, ziet er goed uit, en alvast veel plezier gewenst.

Gebrek aan tijd :roll: , tegenstribbeling van de :smurfin: :evil: , en de vrees, mijzelf kennende, dat als ik daar mee start, het mij een vermogen gaat kosten :? , heeft mij tot hiertoe belet om deze stap te zetten.

Maar euh,............zo komt die 993 er natuurlijk ook nooit :wink: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 okt 2005 8:31
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Proficiat, en helemaal met ER eens. Een bijzondere wagen.... en voor een circuitauto ziet deze er op 't 1ste oog erg goed uit! 8)
Meer foto's Koen!.... 'en profil' bijvoorbeeld?

02 okt 2005 8:34
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
HAHAHA ! Ik wist het Koen dat je voor 4u00 vannacht niet in je bed zou kruipen :lol:

Ik ben in elk geval heel blij dat we dit project hebben gerealiseerd want 't gaat heel plezant worden. :thumleft: :thumleft: :thumleft: De vonken vlogen er vannacht in elk geval al goed af. :drive: :^:

ER schreef:

De wagen is aangekocht om allleen maar mee op circuit te gaan en zal er kompleet verder naar worden ingericht. Als je hem in 't echt wil (bezig) zien dan zal je dus wel naar 1 of ander circuit moeten komen. We gaan de wagen nl. niet inschrijven voor gebruik op de openbare weg en hem altijd vervoeren per remorque.

02 okt 2005 8:58
Profiel Facebook 
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Citaat:
per remorque.

Met de aanhangwagen :lol: :lol: :lol: Het is hier nog altijd .Nl :twisted: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 okt 2005 9:17
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Oeps ! Ja, sta ik regelmatig niet bij stil. Gisteren ook nog voorgehad. Koen en ik hadden het over de chauffage. De andere die erbij stond had totaal geen idee waarover we het hadden.

ff off-topic : in de andere richting heb ik het ook al een paar keer meegemaakt. Vraag mij af hoeveel Belgen het woord "ouwehoeren" verstaan. Tof woord vind ik persoonlijk. :lol:
Misschien interessant om bij 'Overige zaken' hierover eens een topic te openen en de Belgen te laten proberen te raden wat het is. Kan misschien nog lachen worden...

02 okt 2005 9:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Veel plezier ermee jongens. Ziet er goed uit.

02 okt 2005 9:35
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Chris_lbr schreef:
Vraag mij af hoeveel Belgen het woord "ouwehoeren" verstaan. Tof woord vind ik persoonlijk. :lol:

Van ouwehoeren word je niet geil.... (hint...) :wink:

02 okt 2005 9:36
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Maar je kan er wel uren over jippie :wink:

02 okt 2005 9:43
Profiel WWW
964.c4
assendelft
Bericht 
ziet er top uit hoor weer een monster erbij voor jullie beide

have fun!!!

robert

02 okt 2005 10:30
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Chris_lbr schreef:
ER schreef:

De wagen is aangekocht om allleen maar mee op circuit te gaan en zal er kompleet verder naar worden ingericht. Als je hem in 't echt wil (bezig) zien dan zal je dus wel naar 1 of ander circuit moeten komen. We gaan de wagen nl. niet inschrijven voor gebruik op de openbare weg en hem altijd vervoeren per remorque.

Spreken we toch gewoon wat af op Spa ? :lol:

02 okt 2005 10:37
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Citaat:
Ik ben in elk geval heel blij dat we dit project hebben gerealiseerd want 't gaat heel plezant worden. De vonken vlogen er vannacht in elk geval al goed af.

Laat de details maar zitten.... :wink:

Nee mannen, praatjes vullen geen gaatjes en jullie DOEN het gewoon. Proficiat, heeeel veel plezier ermee. Wellicht te zien tijdens de Porschedagen op Spa?

02 okt 2005 11:53
Profiel
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ik wist het al een tijdje :oops:

deze 951 komt toch uit nederland

jullie hebben nog best lang zitten mauken met die auto :wink:

maar hij ziet er super uit :o

ik wil wel een keertje meerijden

02 okt 2005 12:05
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Freakyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !

Laat maar weten wanneer jullie rijden, dan kom ik zeker eens af om plaatjes te schieten. Veel succes ermee.

Gr,
Rufie.

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

02 okt 2005 12:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993 - 1994
Amersfoort
Bericht 
Ja super.
Goed initiatief!

02 okt 2005 12:33
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
De doop van de wagen zal zijn op Vroemdag.
Dit is een evenement voor mentaal of psychisch gehandicapte kinderen open rond het citcuit van Zolder.
Dit gaat door op 18 oktober. :wink:

@Chris: Zo ben ik hé, zij moest proper en in orde zijn voor dat ik mezelf rust gun. Zij staat hier nu mooi onder een zeiltje te wachten tot ze bereden wordt :lol:

@Paul: Jawel hoor , voor ik 40 ben moet ik mijn 993 hebben. Dat heb ik mezelf beloofd :wink:

02 okt 2005 12:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Koen,

Een prachtige turbo (mooi kleurenschema!) en een super-initiatief.

Lijkt me geweldig om dat monster te zien racen.

Have fun! :D

02 okt 2005 13:04
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
robbie965 schreef:
ik wil wel een keertje meerijden

Jij ....... die steeds zo vriendelijk bent voor 924/944/968 rijders :roll: :?

:wink: :lol: :lol: :lol:

02 okt 2005 13:10
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
robbie965 schreef:
deze 951 komt toch uit nederland

jullie hebben nog best lang zitten mauken met die auto :wink:

Iemand op 15 mei 2005 hier op het Porscheforum schreef:
Beschrijving: Wegens tijd en geld gebrek verkoop ik mijn 944 turbo uit 1986 met 220 pk. Ik was begonnen met hem te prepareren voor het circuit. Heb dus vorige maand voor 1200 euro na laten kijken en de riemen/rollen plus radiator laten vernieuwen (rekeningen aanwezig). Daarna de stickers geplakt (zijn makkelijk te verwijderen) en blauwe FIA Sparco kuipstoelen en rode FIA QSP 3 inch 4 punts gordels erin gezet (1000 eur). Het originele tapijt en de stoelen zijn er uiteraard nog bij en in goede staat (zwart leer met velours). De auto is dus in een dag weer om te bouwen naar 'af fabriek'. Motor en de rest in zeer goede staat. Hij heeft Koni's rondom. Er zit ook een goede extra 944 turbo versnellingsbak met garantie bij (die alleen zijn al rond de 1000 eur op de markt). Je kunt kiezen om voor het origineel te gaan of als basis voor een snelle racer (de opvoermogelijkheden van de turbo's zijn talrijk). De originele 16 inch velgen zitten eronder met goede banden. Eventueel ook de 17 inch cup velgen met banden voor 600 eur extra erbij.Heb echt gebrek aan tijd en geld, ook vanwege onze baby. De prijs is extreem scherp omdat ik het geld nodig heb dus ga aub geen spotbiedingen doen. Degene die deze auto koopt zal over een jaar weten dat hij toen een hele goede zet heeft gedaan. Ik heb zelf ook lang naar deze auto gezocht. Overigens verkoop ik niets los behalve de velgen (dit ivm tijdgebrek).

;) :^:

Veel plezier ermee samen! en hopelijk niet teveel/vaak schade, want ondanks goede afspraken .....

02 okt 2005 13:29
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Dat is hem Eric.
En ja hoor , de 17-ers Cup velgen hebben we ook genomen.
We hopen idd op geen stukken of ongevallen , maar moest het gebeuren is alles zeer duidelijk in onze 4 pagina's lange overeenkomst vermeld.
Natuurlijk ook wat als er iemand deze regels niet naleeft.
Beter goede strenge regels , dan naderhand ellende. En zover wij denken (en we hebben zeer ver gedacht) is elk mogelijk scenario erin opgenomen.
De regels zijn misschien wat te streng , maar zijn dan daar als ze zouden nodig zijn als zekerheid voor de andere partij. In de eerste plaats gaat alles (of zo verwachten Chris en ik het toch ) natuurlijk op een normaal menselijke manier :wink:

02 okt 2005 13:47
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Sorry :oops: , maar begint niet ieder huwelijk o.i.d. ook zo :?: :wink: en een gewaarschuwd mens .....

02 okt 2005 13:55
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
EriC4C schreef:
Sorry :oops: , maar begint niet ieder huwelijk o.i.d. ook zo :?: :wink:

Toen had ik "helaas" geen schriftelijk contract dat zo ver ging.
Anders had ze zeker nooit willen trouwen "Als je me alop voorhand zo weinig vertrouwt hoeft het niet" zou het antwoord geweest zijn. :twisted:
:roll: :wink:

:lol: :lol: :lol:

02 okt 2005 13:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
op het moment geen.......
westerhoven
Bericht 
GEFELICITEERD KOEN EN CHRIS

Ziet er goed uit mannen!! :D :D

02 okt 2005 14:02
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
He die ken ik nog! Volgens mij had ik die hier een keertje gepost, van MP geplukt! Leuk dat hij nu op het PF in goede handen van Koen is. Bruut apparaat! Als ik lees wat de vorige eigenaar er allemaal aan gedaan heeft denk ik ook dat je hier absoluut een goede deal mee gedaan hebt!

GEFELITEERD! Gaaf project ook, beetje racen in een Porsche ! :D

02 okt 2005 14:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende