Lees net dat hij weer een record op zijn naam heeft staan; Jongste F1 coureur met de snelste rondetijd. Die hebben de meesten waarschijnlijk door de adembenemende eindspurt over het hoofd gezien.
14 nov 2016 20:16
A-Line
LEEUWARDEN
Re: Formule 1, Seizoen 2016
Brulaap schreef:
Heeft er al iemand iets van Jacques Villeneuve vernomen? Of zit hij ergens waar geen internet en telefoon is
Lauda heeft in iedergeval zijn petje afgedaan. Hij kan het dus wel! Nu mr Jacques nog.
14 nov 2016 20:32
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Gaat niet gebeuren....., denk ik Maar daar zit toch ook niemand op te wachten... Zijn vader Gilles, die was wel n held....
14 nov 2016 20:52
thedutchguy
ex 993 Targa
Brulaap schreef:
Heeft er al iemand iets van Jacques Villeneuve vernomen? Of zit hij ergens waar geen internet en telefoon is
die Villeneuve heeft er niet eens regen voor nodig
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
14 nov 2016 21:12
Frits77
986 S
040
MarkS schreef:
Frits77 schreef:
Weet iemand waar de laatste 30 ronden te zien zijn op internet? Mijn opname van RTL was natuurlijk te kort . Bij de 2e red flag was ie klaar. Lang leve de (KPN) technologie..
Laatste 26min staan op dumpert.
Thanks!!
14 nov 2016 21:43
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
Targa Floriaan schreef:
Weet nu al weer wat AMuS volgende keer schrijft... In principe een prima blad, maar ZO chauvinistisch
Om e.e.a. in perspectief te plaatsen: buiten de auto's die uitgevallen zijn door een crash, heeft Max iedereen ingehaald, behalve Lewis Hamilton. En is zelf niet ingehaald. Ik weet zeker dat dit niet eerder in de geschiedenis van de F1 is gebeurd. Ik durf zelfs te zeggen dat er geen enkele rijder ook maar in de buurt komt van deze prestatie.
De overige coureurs zijn geen prutsers. Je moet echt wel wat kunnen in een auto om in de F1 terecht te komen ( en vaak wat geld meenemen). Maar dat laatste half uur waren ze schapen op de slachtbank van Max Verstappen. Max heeft iedere coureur nadrukkelijk aan de tand gevoeld, maar tot een rechtstreekse confrontatie met Lewis is het vlg. mij nog niet gekomen (correct me if i 'm wrong). Misschien de laatste race. Zo niet, dan hoop ik dat Red Bull volgend seizoen het gevecht echt aan kan gaan met Mercedes. In het huidige veld heeft alleen Lewis m.i. het niveau om Max van een wereld-titel af te houden.
We zijn nu blij en verrukt, maar gaan pas later deze race van Max de juiste waardering geven.
"A lot of things are impossible, until it happens".
En dat hebben we zondag-avond weer eens mogen mee maken.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
Tja, nog maar een aantal maanden geleden werd mij (en een aantal anderen) verweten een chauvinistische Maxbril op te hebben. Wat zijn die brillen goed verkocht de laatste tijd!
Overigens kan Nico ook best een beetje sturen, getuige zijn "momentje" waarbij hij de Mercedesneus toch ook weer de goede kant op kreeg.
15 nov 2016 2:52
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
minics schreef:
Targa Floriaan schreef:
Weet nu al weer wat AMuS volgende keer schrijft... In principe een prima blad, maar ZO chauvinistisch
Dat had ik nog niet gezien. Ben van de generatie Ewout, lees alleen de papieren versie Ik schrijf mijn posts altijd met potlood op een kladblok, secretaresse klopt ze op 't forum in Maar valt me mee dat AMuS niet weer in de Vettel-val trapt...al zeggen ze ook niets negatiefs over 'm....
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
15 nov 2016 8:56
CaseyB
ex Boxster 986 2.5
Ede
@Bob C4: +1
Aan jouw mooie woorden valt wat mij betreft niets toe te voegen. Ik denk dat we pas over enige tijd zullen beseffen dat hier echte F1 geschiedenis is geschreven. Ik ben blij en dankbaar dat ik het met eigen ogen heb gezien. Voor de duidelijkheid: dat heeft niets te maken met verheerlijking, of met een roze bril.
Ik heb weer een half uur ademloos zitten kijken (ook een record). Ongelofelijk.
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
17 nov 2016 23:31
Marquez93
Op naar de climax in de laatste race, ik hoop dat Max de stijgende lijn zal voortzetten en op het podium komt en liefst ver voor NR en achter LH De regenbanden zullen ze daar wrschl. niet nodig hebben da's dan weer jammer want dat maakt F1 zoveel leuker. gezien de extatische reacties die ik hier heb voorbij zien komen, ......kennelijk zijn sommigen niet zoveel gewend op het gebied van inhalen ........
Ik denk dat MV de enige hoop is van LH om er nog wat van te maken dit seizoen., hoewel....... MV heeft NR de laatste race ook niet kunnen pakken terwijl NR niet echt een natte race liefhebber is( 11 "??) . maar ik hoop op de volgende
18 nov 2016 0:48
klaasvs31
964 C2, 981 Boxster S
Heb je het eerste gedeelte van de race wel gezien?
18 nov 2016 8:58
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Inderdaad
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum