Auteur |
Bericht |
aewacquier
|
aanschaf becker installatie
Bijzonder: plaats ik een bericht over een slechte aankoop van een becker - via iemand van olaf - wordt dit bericht verwijderd na een quasi advies van ene horn. Succes met de censuur op dit forum.
|
12 nov 2016 14:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: aanschaf becker installatie
Zeur niet zo gozer. Jij plaatst als eerste post een post op dit forum waarin je Olaf beschuldigt dat hij een defecte incomplete Becker ("fijne troep") heeft verkocht. Jij hebt hem van iemand op dit forum gekocht die hem zelf weer van Olaf gekocht zegt te hebben. Jouw inbouw center zegt dat er zaken missen en jij post - als binnenkomer - dat Olaf een slechte Becker installatie heeft verkocht. Niet eens aan jou overigens. Quasi advies????? Ik zet je post even weg (meld ik je ook, niks verwijderd) en ik stuur je een persoonlijk bericht met uitleg. Daar je 2e post hierboven weer dezelfde toon kent, zal ik mijn bericht aan jou hier neerzetten. Dus geen idee wat je wilt. Je kunt ook op mijn bericht reageren (dat je inmiddels een week geleden gelezen hebt) en mij om uitleg vragen. Als jij dat censuur vindt, so be it. Ik heb deze moeite genomen om je als newbe tegen jezelf in bescherming te nemen en je de kans te geven op een normale manier alsnog voor elkaar te krijgen dat je een werkende Becker in je auto zou krijgen. Als jij het nodig vindt op een dergelijke toon tot twee keer toe hier binnen te vallen, kan je wat mij betreft ook gewoon wegblijven.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 nov 2016 14:38 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Goede actie Horn
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
18 nov 2016 14:57 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
he Horn je lijkt mijn schoonmoeder wel alleen dat laatste is haar niet gelukt
_________________________________________ Picasa album
|
18 nov 2016 16:29 |
|
|
lagunamak
996 4S cabrio, ex-964 C2 cabrio, ex-911 SC targa. Golf GTE, VW Polo HighlineHuizen
|
Zeer correct!
|
18 nov 2016 18:26 |
|
|
Peter S
Porsche Spyder 718Vinkeveen
|
Arme Olaf
|
18 nov 2016 19:18 |
|
|
horn
PF #57
|
is sinds 13 nov niet meer terug geweest. onruststoker.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 nov 2016 19:21 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Ik kan me indenken dat je je bedonderd voelt als je iets koopt wat niet geheel compleet is. Maar als mij dit ooit zou overkomen, is natuurlijk wel al eens gebeurd hoor, dan probeer ik dit altijd netjes op te lossen met de verkoper. Kom ik er niet uit, dan zal ik mijn verlies moeten nemen en opzoek moeten gaan naar onderdelen om het wel compleet te maken. Zeker ga ik er niet iemand van beschuldingen welke het product verkocht heeft aan de verkoper.
Goed opgelost, indien men zich niet netjes kan gedragen heeft men hier ook niets te zoeken.
_________________________________________ Mvg,
René
|
18 nov 2016 19:37 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Harald, we kennen elkaar al wat langer Zie toevallig dit draadje en vroeg me af of je wat wijzer, wat softer bent geworden?
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
18 nov 2016 19:58 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Jammer ....had hier nog een boekje met originele cd's liggen.
_________________________________________ Nie janken.
|
18 nov 2016 20:22 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
18 nov 2016 20:25 |
|
|
horn
PF #57
|
Zie mijn avatar. Men is hier weekhartiger geworden, dus heb ik me aangepast en ben een heel stuk softer en toegankelijker geworden
|
18 nov 2016 21:00 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Hallo Paul , is Horn z'n nieuwe avatar je nog niet opgevallen, dat geeft eigenlijk al het antwoord EDIT: Horn was zelf ff sneller
|
18 nov 2016 21:00 |
|
|
horn
PF #57
|
|
18 nov 2016 21:02 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
|
18 nov 2016 21:10 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Wen er maar aan, nieuwe wereld...;-(
|
18 nov 2016 21:27 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Nog even over de nieuwe avatar van Horn, was me niet echt opgevallen, dacht dat het Horn zelf was. Overigens wel een hondslievehondekop
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
21 nov 2016 19:45 |
|
|