Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:38

Antwoord op onderwerp  [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Formule 1, Seizoen 2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
ik vond het wel een interessant slot. Nog nooit eerder gezien dat een leider in de race het rempedaal verward met het gaspedaal. Ik denk dat zijn team iets gewijzigd hebben aan zijn auto :bang: Jammer van de uitglijder van Max in de eerste ronde. Maar weer indrukwekkend dat hij vanuit een kansloze positie bijna op 3 weet te eindigen ... Let maar op: 2017 wordt het seizoen van Verstappen (tenzij we verrast worden door een outsider als een Van Doorne .._)

27 nov 2016 18:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayman S
Waarom heeft iedereen het toch over van Doorne. Hij is zeker een goede rijder, maar rijdt wel voor McLaren. Sinds Adrian Newey daar weg is hebben deze toch echt niets gepresteerd. En volgend jaar met een totaal nieuwe auto, zullen ze ook geen hoge ogen gooien.

En de stunt van Hamilton. Ik heb de wereldkampioen van 2016 geen poging zien doen om hem in te halen. Ik vond zelf Vettel trouwens ook erg terug houdend.
En ja natuurlijk waren zijn super softs bijna op.

René

27 nov 2016 19:02
Profiel
Sint-Niklaas (B)
ppp 356 schreef:
Inderdaad, het doel heiligt de middelen.

Exact, als Hamilton dan toch zo slenterde moest Rosberg er gewoon voorbij gaan ipv op 1 seconde blijven hangen.
Collegiaal was het niet maar spannend des te meer.

Heb de race bekeken op RTBF met commentaar van Vandoorne, zijn laatste als commentator, volgend jaar mag hij bewijzen wat hij waard is. Ik kijk er naar uit.

27 nov 2016 19:06
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Rosberg gokte liever op de 2de plaats en zelfs ingehaald worden door wellicht nog 1 of 2, dan Hamilton met z'n slakkengang in te halen. Uiteindelijk heeft ie gelijk gekregen door het zo te doen maar hij had wat mij betreft meer lef moeten tonen of nog beter Vettel en Max hadden m moeten pakken in de voorlaatste ronde. Wat een slot van het wereldkampioenschap hadden we dan gehad :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door mbembe op 28 nov 2016 11:04, in totaal 1 keer bewerkt.

27 nov 2016 19:38
Profiel
996 C2, 944 RS-style
Leep gespeeld van Hamilton ... I like ... Winnaarsmentaliteit

27 nov 2016 21:49
Profiel
Cayman S
Met de roze Max bril op. Het is maar goed dat Rosberg gewonnen heeft. Nu heeft Max 1 jaar minder nodig om gelijk of meer wereldkampioen schappen te winnen dan Hamilton.

René

27 nov 2016 21:50
Profiel
LEEUWARDEN
renetrzes schreef:
prachtige race super spannend tot het einde aan toe.

binnen paar seconde voor de finish de nieuwe wereld kampioen, twee ex wereld kampioenen en de wereld kampioen in Spee :thumleft:

Niets aan toe te voegen, Rene.

27 nov 2016 22:18
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
We gaan het allemaal wel zien volgend jaar, vooruitzichten zijn goed, nu nog uitvoeren.

27 nov 2016 22:26
Profiel
Moderator
PF #57
Kheldar schreef:

Dat vind ik dus ook. Hamilton heeft Rosberg in gevaar gebracht? Dat zie ik dus niet. Had hij er idd lekker voorbij moeten gaan. Hij heeft in 55 ronden niet één poging gewaagd. Treintje... wel spannend treintje. Ben wel benieuwd wat er was gebeurd als het 59 rondes was geweest....

27 nov 2016 22:37
Profiel
Hier nog ééń die dat ook vindt :thumleft: :drive:

27 nov 2016 23:14
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
dat interview ook met rosberg naderhand :mrgreen:

rosberg

i was behind crazy max of all people and the team told me to pass him to get save for the championship :shock:

rosberg :

i thought NO NO NO not max please :mrgreen:

lachen bang voor zo,n ventje :thumleft: helemaal geweldig max :res:

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

28 nov 2016 0:24
Profiel WWW Facebook 
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
horn schreef:
Kheldar schreef:

Dat vind ik dus ook. Hamilton heeft Rosberg in gevaar gebracht? Dat zie ik dus niet. Had hij er idd lekker voorbij moeten gaan. Hij heeft in 55 ronden niet één poging gewaagd. Treintje... wel spannend treintje. Ben wel benieuwd wat er was gebeurd als het 59 rondes was geweest....

Waarom zou hij er voorbij gaan? Hij had ook een crash kunnen veroorzaken met Hamilton! Was hij ook zeker kampioen geweest. Dan had iedereen geroepen,dat hij op die manier het kampioenschap heeft gewonnen!
Goed gedaan Nico :res: Ben dus geen Hamilton fan :popcorn:

28 nov 2016 0:27
Profiel Facebook 
Enguess ook niet, so what, lekkurrh belangrijk tog ? :drive: :mrgreen:

28 nov 2016 1:06
996 C2, 944 RS-style
arenarood schreef:
Hij had ook een crash kunnen veroorzaken met Hamilton! Was hij ook zeker kampioen geweest.

Wat een onzin. Dus even snel in detail een crash plannen? Wel link ... Als het fout gaat en Rosberg verliest 2 plaatsen is zijn titel foetsie. Dat zijn gambles die jij misschien in je racespel op de computer even snel maakt. Maar niet daar op de baan als het er werkelijk om gaat. Hij heeft het goed gedaan, hoofd koel en de race uitgereden. Was wel close als Vettel en Verstappen nog iets beter gepositioneerd waren geweest.

28 nov 2016 1:27
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Jullie hebben gelijk dat Hamilton in principe niets verkeerd deed en met zijn woonerfgangetje een voor hem gunstige uitkomst probeerde af te dwingen. En toch. Ik kan helemaal niks hebben van die man omdat ik hem gewoon onsympathiek vind. Kreeg het niet eens voor elkaar om Nico te feliciteren, of om hem zelfs maar aan te kijken. Pas toen de cameras op zijn smoel stonden kon hij iets zeggen, en nog met moeite. Wat voor sportman ben je dan.

Maar ik weet dat ik hier de uitzondering ben :mrgreen:

Ik gun het Nico van harte. Ja hij is vaak een beetje te behoudend als het er op aankomt. Maar draait wel al jaren mee in de top en het is leuk voor hem dat het nu een keer gelukt is. Net als Paps, niet overtuigend, maar toch in de pocket.

28 nov 2016 2:03
Profiel
Volgens mij ben je helaas door haat verblindt :cry: Naar je motieven kan ik alleen maar gissen. Maar duidelijk is wel.......verre van objectief :cry: :evil: :mrgreen: :res:

28 nov 2016 2:43
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
"Door haat verblind"??!!? Overdrijven is ook een talent zeg. Vind Hamilton gewoon onsympathiek. Dat heeft met haat helemaal NIETS te maken.
En je hoeft niet te gissen naar mijn motieven. Ik geef in mijn post aan wat me stoort. En ja, dat is subjectief. Het is namelijk mijn mening.

28 nov 2016 2:48
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 MK1, DD Pajero 3.2 DiD SWB + Mini R59 ex Jag E-Type OTS 1963, ex Jag MK2 1961. Lieshout
Heb het helaas maar 19 ronden live kunnen volhouden ivm vlucht. Die ziggo link was wel mooi om te hebben. Dank nog voor het delen. Dadelijk de rest kijken.

28 nov 2016 3:46
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Enguess schreef:
"Door haat verblind"??!!? Overdrijven is ook een talent zeg. Vind Hamilton gewoon onsympathiek. Dat heeft met haat helemaal NIETS te maken.
En je hoeft niet te gissen naar mijn motieven. Ik geef in mijn post aan wat me stoort. En ja, dat is subjectief. Het is namelijk mijn mening.

Overigens ook de mijne :wink: Vervelend baasje

28 nov 2016 9:04
Profiel
993 4S
Niet de mijne, Hamilton is nu eenmaal een winner en die kunnen slecht tegen hun verlies.

28 nov 2016 10:17
Profiel
996 C2, 944 RS-style
Nog wat voor de roze-bril-dragers

https://www.youtube.com/watch?v=OUHFrwU6o2w

28 nov 2016 10:59
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Hamilton wil gewoon altijd winnen en heeft zelf helemaal niets verkeerd gedaan. Een echte sportman is er ziek van als hij niet wint en dat is ie. I like!

(Max zou trouwens niet anders reageren hoor als hij in de schoenen van Hamilton had gestaan en dan vinden we het wrs wel allemaal logisch als hij er de pee in zou hebben :popcorn: )

28 nov 2016 11:08
Profiel
996 C2, 944 RS-style
True ... als Verstappen in die situatie zo gereden zou hebben dan had iedereen hier in NL het fantastisch en uitgekookt gevonden. Wil daarom niks zeggen over dat Hamilton een huilebalk is of niet. Vinden we stiekem ook wel :mrgreen:

Oh wat is het soms leuk om zo lekker makkelijk een ongenuanceerde mening te hebben! :wink:

28 nov 2016 11:11
Profiel
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Cazzo Super Veloce schreef:
Niet de mijne, Hamilton is nu eenmaal een winner en die kunnen slecht tegen hun verlies.

Dan wordt het tijd voor professionele geestelijke hulp voor Hamilton. Iedereen wist tig races geleden al dat er een wonder moest gebeuren als Rosberg de titel niet zou pakken. En als je niet eens het fatsoen kunt opbrengen om een kwartier na de wedstrijd je teammaat oprecht te feliciteren dan beschik je imho niet over de juiste winnaarsmentaliteit.

28 nov 2016 11:16
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Volgens mij beschik je dan juist wel over de juiste winnarsmentaliteit en kun je niet tegen je verlies. Klinkt als een echte winnaar volgens mij. Dat het niet respectvol is naar de uiteindelijke winnaar daar heb je wellicht een punt. Al denk ik wel dat Hamilton vandaag of morgen als het wat gezakt is alsnog een berichtje zal sturen en Rosberg zal dat dan netjes vertellen in de pers. Let maar op.... :wink:

28 nov 2016 11:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende