Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:41

Antwoord op onderwerp  [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende
Formule 1, Seizoen 2016 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Formule 1, Seizoen 2016
Ik vind ook dat je zeker mag laten zien dat je pissig bent maar ik vraag me meer af wat Hamilton dan verwacht had? Hij had het hoogst mogelijke behaald...namelijk de wedstrijd winnen. Had hij dan verwacht dat Rosberg met pech zou uitvallen of zo? Overigens maakt een rivaliteit tussen twee coureurs het wel weer aantrekkelijk voor de kijker dus ik ben er wel blij mee. :mrgreen:

Maar de verschillen worden kleiner dus ik ben benieuwd wat volgend jaar ons gaat brengen.

28 nov 2016 11:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Twente
Hamilton heeft groot gelijk dat hij geprobeerd heeft om Rosberg in te laten halen door Verstappen en Vettel. Een V2 terug voor de Duitser zullen we maar zeggen. Martin Brundle had dan ook de geweldige quote: 'Show me a good loser, and I'll show you a loser'.

28 nov 2016 11:43
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
.

ik heb hamilton gewoon op het podium rosberg horen feliciteren hoor ! kweet niet welke net jullie gekeken hebben :mrgreen:

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

28 nov 2016 11:49
Profiel WWW Facebook 
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Duidelijk was (luister de radioconversaties maar af) dat Hamilton de teamorders (om harder te rijden) negeerde :shock: en reed hij met een sukkelgang aan de kop van de wedstrijd.
Daar zal nog wel een hartig woordje bij Mercedes over worden gesproken lijkt me.....

Gelukkig pakte het plannetje van Lewis niet goed uit, inderdaad kwamen de Bulls en de Rari's dichter bij (en hield Lewis Nico achter zich) maar Vettel deed gelukkig geen do-or-die inhaalactie op Rosberg. (en dat terwijl Lewis voor de wedstrijd verklaard had dat hij niets mooiers vond als 30 seconden voor Rosberg finishen, so far voor zijn eigen belofte). Maar kennelijk is het geoorloofd om de boel te saboteren om de titel binnen te slepen (iets wat we ene MS in het verleden ook hebben zien doen :bang: )

Enfin, ik gun Nico zeker het kampioenschap :thumleft: Die verwaande kwast van een Lewis ben ik wel een beetje zat.... wat is die naast zijn schoenen gaan lopen de laatste jaren.

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

28 nov 2016 12:31
Profiel
993 4S
Hij is wel de beste :popcorn:

28 nov 2016 13:30
Profiel
.

in mijn ogen heeft hamilton het netter geprobeerd/gedaan dan michael shumacher ooit deed :mrgreen:

en nu we het toch over shumacher hebben, ik vond die in rij actie van rosberg op hamilton (paar races geleden) eerder een michael shumacher actie :shock: :mrgreen: :wink:

maarja wat zouden jullie met zo,n drang om te winnen doen om te winnen :wink:

uit alle interviews (rtlbloq) met rosberg blijkt ook dat hijzelf suggereert dat dat het enige was, wat hij volgens hemzelf, hamilton nog kon doen !

en hij zegt ook dat het heel moeilijke zware en zenuwslopende laatste rondjes waren , omdat hij alleen maar wat te verliezen had !

maar goed hijs wereld kampioen die rosberg uit het dorp :mrgreen:

wat ik dan weer wel haumaux vind van vettel dat hij in een interview zei van ja :

ik had rosberg eigenlijk nog wel een keer goed in kunnen halen maar als het fout zou gaan zou ik heel duitsland over me heen krijgen.

nooit geweten van duitse haumaux, gelijk in een klap twee ook nog rosberg en vettel :shock: :mrgreen: :wink:

geintjuh jongens vd haumaux hier onder ons :mrgreen:

.

.

28 nov 2016 13:42
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Ben geen fan van Hamilton, ook niet van Rosberg.
Waar ik gisteren - 2 pagina's geleden :cheesy: - op reageerde was de opmerking dat Hamilton met zijn slakkegangetje (relatief!!) Rosberg in gevaar zou hebben gebracht. Dat zie ik niet. Begrijp wat Hamilton wilde (idd Max en Vettel tussen hem en Rosberg krijgen) en waarom hij dat wilde :wink:

Dat Mercedes hem opdracht gaf om harder te rijden? Tja, ik denk dat die geen risico wilden lopen. Maar gok dat Max hetzelfde zou hebben gedaan. Heb persoonlijk dus geen enkel probleem met de manier waarop HAM de race heeft gereden.

En die verhalen van een échte winnaar die niet tegen zijn verlies kan? Ik geloof er niet in. Ik geloof dat een echte winnaar er alles voor doet om zijn doel te bereiken. Op, en soms zelf óver het randje. Maar je kan dat wat mij betreft combineren met innerlijke beschaving waarin je op een normale manier te teamgenoot feliciteert met het bereikte. Waarmee je wat mij betreft niet hoeft te accepteren dat je gefaald hebt, niet hoeft te berusten en keihard knokt om er komend jaar weer te staan. Maar wat mij betreft is een groot sporter ook iemand die het karakter toont waaruit blijkt dat hij geen 100% egoist is...

28 nov 2016 14:27
Profiel
drknauf schreef:
.

ik heb hamilton gewoon op het podium rosberg horen feliciteren hoor ! kweet niet welke net jullie gekeken hebben :mrgreen:

.

:thumleft:
Ik ook horen en zien , zelfs beneden toen ze net hun wagens waren uitgestapt heeft LH NR gefeliciteerd! Toen had NR daar niet zoveel aandacht voor. Maar ja................als je het niet wilt zien :roll:

Maar laten we hier nou niet weer een Big Deal van maken. Er zijn nu eenmaal LH haters, en LH lovers :|
Hebben jullie trouwens Lorenzo in de paddock naast Federer gezien 8)

Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen. :drive:

28 nov 2016 15:04
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Marquez93 schreef:

Lorenzo die gaat tennissen misschien?

28 nov 2016 15:40
Profiel
Echte winnaars zetten de snelste tijden neer :salut:
Al wat er bij komt is voor kleine verwende kindjes.

28 nov 2016 15:59
Profiel
Franz schreef:
Marquez93 schreef:

Lorenzo die gaat tennissen misschien?

Scherp :thumleft: :mrgreen:

28 nov 2016 17:23
Cayman S 2009, 924 1977
horn schreef:
Maar wat mij betreft is een groot sporter ook iemand die het karakter toont waaruit blijkt dat hij geen 100% egoist is...

Topsporters zijn allemaal egoïstisch en dat bedoel ik niet eens negatief. Als je dat niet bent kun je nooit de top halen. Het leven draait alleen om hen en dat moet ook om tot de beste prestatie te komen. Dus je vraagt iets onmogelijks :cheers:

28 nov 2016 17:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik ga met Max zijn mening mee;
Citaat:
I think Lewis was trying to back us up, and I probably would have done the same, you have to try these things to win a championship.

http://www.f1fanatic.co.uk/2016/11/28/w ... s-tactics/

Ik betwijfel alleen of Max daadwerkelijk teamorders zou negeren.
Ik vermoed dat hij erover in discussie zou gaan, maar uiteindelijk wel eraan zou voldoen (weliswaar met tegenzin).

Als persoon gun ik het Nico van harte, hij komt over als zeer amicaal.
Lewis had ik het ook gegund, het is een racer die alles uit de kast haalt en durft te halen om te winnen.

28 nov 2016 18:34
Profiel
:thumleft:
Helemaal mee eens :thumleft: :drive:

28 nov 2016 22:10
.

teamorders max :shock: herinnert er zich iemand het woordje NO nog

:mrgreen:

28 nov 2016 23:55
Profiel WWW Facebook 
Ik wel :thumleft: :mrgreen:

29 nov 2016 1:13
PorscheForum Rakker
Daar weet ik me niets meer van te herinneren edelachtbare. :lol:

Maar goed, dat was bij Torro Rosso en onder heel andere omstandigheden.
Bij RB heeft hij tot nu toe keurig aan teamorders voldaan.

29 nov 2016 9:50
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4S
Sommige sites claimen dat Hamilton ontslagen kan worden voor zn gedrag.

Mercedes is ook niet happy dat Hamilton claimt dat hij verloren heeft wegens ´unreliability van Mercedes´ .

http://www.skysports.com/f1/news/12433/10675526/lewis-hamilton-reportedly-facing-the-sack-or-suspension-over-his-abu-dhabi-gp-rebellion

29 nov 2016 10:42
Profiel
Het kan misschien, maar het lijkt me niet slim.

29 nov 2016 11:14
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Wellicht wat voor Max..... :mrgreen:

29 nov 2016 12:31
Profiel
Moderator
PF #57
gaat echt niet gebeuren. hamilton weg en die kleurloze rosberg houden? zie dat niet. en wat heeft hij nou helemaal gedaan... :scratch:

29 nov 2016 12:32
Profiel
ik ben ook niet zo,n rosberg fan maar dat neemt niet weg dat ik dit een leuk filmpje vind :

kweet niet of iedereen het kan zien :

https://www.facebook.com/nicorosberg/vi ... f=NEWSFEED

hoe rosberg de wereld en mercedes bedankte via de kranten en media vonk ook erg mooi :res:

.

29 nov 2016 12:41
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Het (b)lijkt inderdaad geen "gelukkig huwelijk" meer tussen team en Hamilton. Indien Mercedes komend seizoen geen wagen heeft die mee kan doen voor de titel zal dat waarschijnlijk het laatste jaar zijn samen verwacht ik.

29 nov 2016 12:41
Profiel
PF #911
België
Hamilton heeft niet te klagen over Mercedes, zonder hen had hij de laatste jaren vanaf de achterhoede met zijn McLaren moeten toekijken hoe iemand in een Mercedes won. Er zijn tientallen piloten die de laatste jaren met die oppermachtige wagen wereldkampioen hadden kunnen worden. Ik zou, als ik van Mercedes was (nu ik de kans had door het negeren van teamorders) die wener dan ook dumpen en investeren in een nieuw jong talent (indien ik de doelstelling had nog enkele jaren in de F1 te blijven).

Ohja, ik denk niet dat Vettel zo 'braaf' met Rosberg was omdat het een Duitser is, maar wel omdat Hamilton al op drie wereldtitels staat. Nu is het groepje van vier titels, dus inclusief Vettel, nog erg beperkt...

OT Ik vond de 'graag traag'-actie van Hamilton helemaal niet zo schokkend of onverwacht. Kon ook niet echt nadelige gevolgen voor Mercedes hebben, hun piloten werden sowieso 1 en 2 in de eindafrekening. Als ik Rosberg was had ik het spelletje wel meegespeeld en tot de aanval overgegaan, desnoods eindig je beide in de vangrail... Ah, them good old days... :lol:
Was alvast blij om dat strohalmpje spanning. Alhoewel MotoGP, en dat zeg ik als niet-motoliefhebber, toch nog andere koek blijft!
Ex: Elise S1 111S

29 nov 2016 13:32
Profiel WWW
Cayman S 2009, 924 1977
Mercedes had niets meer te verliezen of te winnen in deze race, behalve de race zelf. Alles was al veilig.
Ik denk dan ook dat ze hem wel zullen straffen omdat hij teamorders heeft genegeerd maar volgend jaar hebben ze een wereldkampioen en drievoudig wereldkampioen als coureur. Daarbij is Hamilton mateloos populair dus het zal zo'n vaart niet lopen. Behalve......

Wanneer ze Vettel strikken want die is niet blij bij Ferrari, en hebben ze een volledig Duits team en een nog succesvollere coureur binnen dan dat Hamilton is. Lijkt me niet maar is best een mooie theorie al zeg ik het zelf :mrgreen:

29 nov 2016 15:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1845 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74  Volgende