Opgesteld door iemand die blijkbaar veel tijd over had
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
02 dec 2016 9:59
MY00
Cayman S
Re: Deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 4
_________________________________________ Mvg,
René
03 dec 2016 21:55
Ronaldo
964 c2
Den Haag
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
_________________________________________ Je krijgt later eerder spijt van de dingen die je NIET gedaan hebt dan van de dingen die je wel gedaan hebt
07 dec 2016 12:33
olle griese
Groningen
Vandaag op MP Vond de optielijst wel leuk:
Opties en accessoires
17 Inch Porsche CUP LMV. 24 UURS Infolijn 06-53526767. 25 XXL Foto's zie onze website Airbag Bestuurder. Airbag Passagier. BEZICHTIGING NA AFSPRAAK !!!! Board computer. CDV met afstandsbediening. Central lock. Consignatie verkoop auto. Dealer onderhouden. Druk en zetfouten voorbehouden Electrisch cabriolet dak. Electrische ramen. Electrische spiegels. Electronische Climate control. Gunstige betaal mogelijkheden. Inruil is mogelijk. Inruil motor is mogelijk. Lage Kilometerstand ! Lederen sportstoelen. Lederen sport stuur. Lid BOVAG Motorfiets bedrijf. Meeneemprijs ZONDER inruil ! Middenarmsteun voor. Mistlampen voor. Niet rokers auto ! Onderhoud serviceboek aanwezig PORSCHE dealer onderhouden. Set nieuwe banden. Thuis bezorging is mogelijk ! Volledig gedocumenteerd. Vraag ons naar de voorwaarden. Youngtimer !!! Zeker nog opties vergeten !
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
.
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
12 dec 2016 7:26
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
A warning to be careful about drink driving as we are getting close to Christmas and The police are out there checking on people.
Last night I was out for a few drinks. One thing led to another and I had a few too many pints and then went onto the brandy. Not a good idea.
Knowing I was over the limit, I decided to leave my car at the pub and took a bus home. Sure enough, I passed a police checkpoint at the top of the road where they were pulling over cars and performing breathalyzer tests. Because I was on a bus they just waved it past.
I arrived home safely and without incident, which was a real surprise as I've never driven a bus before and I am not even sure where I got it from...
19 dec 2016 19:14
MY00
Cayman S
Hij is grappig
_________________________________________ Mvg,
René
19 dec 2016 19:28
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
ik kan drinken wat ik wil, ik ga toch altijd met de TAXI
_________________________________________ Picasa album
_________________________________________ "Racing cars are neither beautiful, nor ugly. They become beautiful when they win" Enzo Ferrari
22 dec 2016 21:09
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Vanmorgen gehoord op Radio2 van de nieuwslezeres:
Zo net na de jaarwisseling verteld een vrouw haar man dat ze veel goede voornemens heeft, maar als eerst wil afvallen. 'Dan doen je toch mee met de missverkiezing' zegt de man. Op de vragende blik van zijn vrouw antwoord hij 'dan val je als eerste af'.
Was getekend Carmen Verheul.......
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
.
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
25 jan 2017 12:36
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Lubach scoort over hele wereld met Trump-filmpje
Een item uit het televisieprogramma Zondag met Lubach van afgelopen zondag gaat razendsnel de wereld over. Een filmpje waarin Nederland geïntroduceerd wordt bij de Amerikaanse president Donald Trump in diens eigen woorden is een hit op internet en is al miljoenen keren bekeken. http://www.ad.nl/show/lubach-scoort-over-hele-wereld-met-trump-filmpje~a81cf1d8/
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
toch zeldzame beelden, het live volgen van het aanspoelen van een walrus. ben benieuwd hoe dat gaat in de paringstijd
_________________________________________ Picasa album
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum