Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:47

Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Cayman S 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Ik denk dat ik mijn mening bij moet slijpen naar aanlijding van jullie reacties. Ik had te slechte argumenten, maar het is een gevoel.....
Ik vind het niet erg als de panamerica komt, begrijp mij niet verkeerd! maar dan moet hij wel spectaculair en vernieuwend zijn, erger dan dat de Cayenne dat deed. Op zijn minst moet hij BMW's M5 kunnen verslaan.

03 okt 2005 16:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Ik denk dat ik mijn mening bij moet slijpen naar aanlijding van jullie reacties. Ik had te slechte argumenten, maar het is een gevoel.....
Ik vind het niet erg als de panamerica komt, begrijp mij niet verkeerd! maar dan moet hij wel spectaculair en vernieuwend zijn, erger dan dat de Cayenne dat deed. Op zijn minst moet hij BMW's M5 kunnen verslaan.

Met de V10 uit de CGT moet dat lukken

03 okt 2005 19:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
EriC4C schreef:
Rijdt de Cayman S echt zo goed als een 911?

HET OORDEEL

"Wat moet de ware Porsche-adept met de Cayman S? Dat hangt ervan af of die ware liefhebber ooit 911 heeft gereden. En let op: hierin ligt besloten dat een ware Porsche-liefhebber ook gerust een Boxster-adept mag zijn. Het is in deze kolommen al eerder geconstateerd: het hoeft niet meer per se een 911 te zijn. En zalig is de onwetendheid van zielen die de 911 niet kennen..."

Bron: autovisie 20

In datzelfde artikel.

"Een onbezoldigd adviesje aan de heren verkopers spreek Cayman alstublieft op zijn Engels uit"

Cayman sounds like Gayman.

Zo, wie wil hem nu nog kopen? :lol: :lol: :lol:

Boxster voor het vrouwtje
Cayman voor de Gayman (is al eens eerder vergeleken met Audi TT)

03 okt 2005 20:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3