Auteur |
Bericht |
Pacoloco
|
Nu toeslaan
Ik wist het al lang natuurlijk, maar voor degene die nog steeds denken dat de 964 hot is.
_________________________________________ footers zuigen! :D
|
14 dec 2016 14:57 |
|
|
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Re: Nu toeslaan
Ik wist het ook al
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
14 dec 2016 16:48 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Re: Nu toeslaan
Dat het dieptepunt nu wel ongeveer is bereikt wil nog niet zeggen dat het vanaf nu hard omhoog zal gaan.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
14 dec 2016 16:51 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Nu toeslaan
Ik heb er een erg fijne auto aan. Als ie niet te hard afschrijft is het ook goed. Stijgt ie; nog beter. Over een jaar of acht zie ik wel weer wat ik doe.
|
14 dec 2016 17:28 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Re: Nu toeslaan
Staat de 'P' van Puur voor Paragnost? Vraag is of het dieptepunt is bereikt (zijn er immers enorm veel van gemaakt, meer dan van de 996 en 993) en dan is nog de vraag of de prijzen binnenkort gaan dalen of mss nog wel een tijdje zo blijven. Maar wel weer een leuk topic om het blad te vullen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
14 dec 2016 17:32 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Re: Nu toeslaan
Hé wordt de 964 niet genoemd???
|
14 dec 2016 18:35 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Re: Nu toeslaan
Nee, die lijkt over zijn hoogtepunt heen te zijn....
|
14 dec 2016 18:40 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Re: Nu toeslaan
Meen je niet nou dan blijf ik maar lekker in mijn gebakje rijden
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
14 dec 2016 18:49 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Re: Nu toeslaan
De 993 klimt hardop? Die was toch al over het hoogtepunt heen?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
14 dec 2016 19:08 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Re: Nu toeslaan
nee die is niet over zijn hoogtepunt heen, de meesten bereiken hun hoogtepunt als ze hem zien.
_________________________________________ Picasa album
|
14 dec 2016 19:25 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Re: Nu toeslaan
En ik maar denken dat 't vogelpoep is op m'n ruiten...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
14 dec 2016 19:52 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Re: Nu toeslaan
|
14 dec 2016 20:48 |
|
|
ricardo964
Castricum
|
Re: Nu toeslaan
Inderdaad, die luchtgekoelde oude meuk wil niemand meer hebben! Maar serieus, ik denk dat veel mensen die kijken en zien dat je voor minder geld dan een 964 of 993 ook een goede 997 kan kopen, hier toch voor kiezen. Zeker als er wat meer kilometers mee gereden gaat worden...
|
15 dec 2016 1:07 |
|
|
Marquez93
|
Re: Nu toeslaan
En vergeet juist en vooral de 996 niet,De oer "trendsetter" en "strongholder" die zal je over 10-15 jaar nog wel eens kunnen verbazen (die er nog over zijn dan ) Ik heb me voorgenomen die van mij, redelijk basic 996 C2, handbak, al die tijd te bewaren/rijden/onderhouden. Wil ik wat anders , jammer dan of het komt erbij, Spreek jullie tegen die tijd wel weer. Dan is die van mij ouder dan 30 jaar!. Hoeveel lufties zullen er dan nog rijdbaar zijn voor zover ze niet in een museum staan? En......waar mogen ze nog rijden zonder speciale ontheffing? Is de brandstof nog wel vrijelijk beschikbaar???
|
15 dec 2016 1:27 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
Re: Nu toeslaan
The time to buy the Porsche 928 GT is NOW https://youtu.be/2Lu_zbHI8RU?t=1m12s
|
15 dec 2016 4:41 |
|
|
Kappi2907
|
Re: Nu toeslaan
Kom op mensen, 996 gaat niemand verbazen als het gaat om prijs ontwikkeling.
|
15 dec 2016 7:39 |
|
|
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODENGelderland
|
Re: Nu toeslaan
de lufties rijden dan vol op de linkerbaan de 996'en voorbij op de rechterbaan. door al hun vermogensverlies en gaten in het motorblok komen ze gewoon niet meer op snelheid.
_________________________________________ Picasa album
|
15 dec 2016 9:29 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: Nu toeslaan
Ik zag de laatste tijd ook dat de prijzen van de 997's stabiel blijft. Het zijn zeker fijne auto's maar verkijk je niet op de ondethiudsgevoeligheid van die wagens. Ik ben blij dat ik garantie had van PCA, anders was ik echt leeggelopen op mijn 997. Er ging best veel mis qua elektronica en kleine mechaniek. Gelukkig had de mijne al een verse blok toen ik hem kocht, dus die zorg had ik weer niet
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
15 dec 2016 9:42 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Re: Nu toeslaan
Hmm.. in bovenstaande post herken ik mij niet. Nu anderhalf jaar in de mijne `op weg` en nog geen rare dingen tegengekomen die stuk gaan. Alleen t schuifdak moet nu alleen eerst in de kantelstand voordat ik m naar achteren kan openen.. Als het daar bij blijft.. Nog steeds geen spijt van mijn keus. Grote beurt dit jaar 700 euro. Op de 964 kon ik de laatste keer een maandsalaris inleveren omdat er nog wat `ditjes` en `datjes` bijkwamen.. Maar er zullen vast mindere jaren aan komen naarmate de kilometers en de leeftijd vorderen. Dat zien we dan wel weer. Tot nu toe maakt ie een solide indruk. En als ik er ooit weer een keer een fatsoenlijk bedrag voor terug krijg is het prima. Ik ga er niet vanuit dat ik weer zo`n mazzel zal hebben als met de 964 die ik 10 jaar geleden `op de bodem` kocht.
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
15 dec 2016 11:10 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Re: Nu toeslaan
Ach de 996 is al een tijdje lichtelijk aan het stijgen in waarde... de toekomst zal uitwijzen of dit zo zal blijven... Als je er dan toch één koopt zet hem dan gewoon weg... want anders gaat hij kapot...
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
15 dec 2016 11:27 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Nu toeslaan
993; Af en toe een DME en that's it. Nog pure kwaliteit, zonder marketing-meuk
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 dec 2016 11:32 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Re: Nu toeslaan
Altijd weer dezelfden die even een plasje moeten doen he.. Doe mij maar `marketing meuk` in een auto van deze tijd..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
15 dec 2016 12:12 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Nu toeslaan
Ja, zal de leeftijd zijn
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 dec 2016 12:22 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Nu toeslaan
Toen ik eind vorig jaar besloot om de 964 weg te doen was ik nog trendsetter. Later hebben velen hier mijn voorbeeld gevolgd. Je hebt nu eenmaal early adapters en laggards.
|
15 dec 2016 12:32 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Nu toeslaan
Of none-adopters. Het niet wegdoen van een 964, je hoort er eigenlijk niet echt meer bij..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
15 dec 2016 12:55 |
|
|