Auteur |
Bericht |
Rescue911
|
Even niet op wwwporscheforum.nl,www.porscheforum.be,www.porsche-944forum.nl,wwwporsche-968forum.nl, en googlen naar plaatjes en je hebt zeeen van tijd om 'm even op de testbank te rammen!
By the way, volgens één van mijn vele boeken over Porsche zijn er de volgende modellen:
968
968 Club Sport
968 Sport (!)(alleen voor de engelse markt!) Vermogen van eenCS en uiterlijk en innerlijk van een standaard 968.
968 turbo s
968 turbo rs
Het zou kunnen dat jij de derde hebt, dus die oorspronkelijk alleen voor de britse markt was.
Misschien heb je er wat aan.
Gr. Rescue
|
22 sep 2005 12:06 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik denk dat het hem dan toch al was opgevallen dat het stuur rechts zat...
|
22 sep 2005 12:17 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Toerental >6700: ofwel de toerenteller geeft iets teveel aan, ofwel de toerenbegrenzer zit er niet meer... En bij gechipte auto's komt dat wel eens voor.
Zou jouw auto een andere motor hebben, dan kan er natuurlijk ook een ander motormanagement in zitten. De 964 Carrera RS mag ook 100 tpm meer draaien dan een 'gewone' 964 Carrera 2 of 4.
|
22 sep 2005 12:20 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
De mijne is een echte CS.
Staat ook in de papieren en op het homologatie attest.
Dus geen Engelse S
@EriC4C : Zal ik doen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 sep 2005 12:25 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Koen de testbank gaat nu toch nog wel door he, anders haal ik mijn plaatjes weer weg
|
22 sep 2005 23:41 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Tuurlijk, de afspraak is gemaakt.
Als Paul niet kan sluit ik voor een paar uurtjes mijn winkel.
Die 125€ en die paar uurtjes dicht zijn het me meer dan waard.
Ik ben echt benieuwd
HIER zal het gebeuren. Zelfs als de motornummers iets geven gaat hij er nog op
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
22 sep 2005 23:56 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
En wat heb je daaraan als het motormanagement bij 6700 tpm de brandstofkraan dicht draait?
In het instructieboekje van de 964 gaat het diagram ook door tot 275 km/u bij 7000 tpm. Maar in de praktijk tetst die auto bij net iets minder dan 270 km/u tegen de begrenzer aan...
Een chip kan dat oplossen overigens. Of dat verstadig is, is een tweede en daarbij: dan zou het meervermogen wel eens van het chippie kunnen komen.
|
23 sep 2005 7:55 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Mijn schat is net terug.
Hij staat nog op de trailer om morgen mee naar de bandencentrale te gaan.
Ook daar beweerden ze bij een korte testrit ( ja , hebben ze gedaan met die banden) dat de wagen erg happig is en zeer goed gaat.
Via het motornummer konden ze niets uitmaken daar die identiek is met een normale.
Na contact met Leipzich lijkt dit idd ook zo te zijn met de ZEVEN exemplaren (dus geen enkele tientallen) die er met meer vermogen zijn gebouwd.
Dit om de reden dat als er iets gebeurde (vb ongeval) er anders verzekeringstechnisch problemen konden komen. Meervermogen is niet door Porsche in de papieren vermeld.
Wel werd er een nummer op de computer van de wagen gevonden die ze in België niet kenden. Leipzig gaat het verder oderzoeken daar idd die afwijkingen niet in de computergegevens , maar genoteerd in boeken staan. Die motorblokken zouden in Leipzich gebouwd zijn en door de productieplant ingebouwd. Daar weten ze in welke wagens met welk chassisnummer die zeven blokken gemonteerd zijn.
Onderzoek is gaande en wordt heel zeker vervolgd.
En nu zien wie eerst is Porsche Duitsland of de afspraak bij Kempower
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
23 sep 2005 21:14 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
ik ben benieuwd
en ik denk dat heel het forum meekijkt
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
23 sep 2005 22:01 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
De wagen is dus sinds gisteren terug.
Vandaag naar de bandencentrale geweest en zij is terug voorzien van nieuwe sloffen.
225/45 vooraan en 265/40 achteraan.
Zij is ook terug uitgelijnd (was eigenlijk niet eens nodig , want het spoor stond quasi perfect).
Naar huis ben ik met de wagen zelf gereden (heen op de trailer) en zij rijdt weer als een klokje
De achterbanden zagen mooi gelijk afgesleten af. Rechts voor ook , maar links voor niet.
Bij het bekijken van de band kwamen ze tot de vaststelling dat een draad in de band over was waardoor de band verwrongen was. Vandaar dat deze ook aan de binnenkant afliep en de sturing naar links trok. Kan zijn van de krachten die ze op het circuit heeft moeten slikken of van de noodstop van onlangs.
In elk geval is ze weer perfect in orde en klaar voor de volgende kilometers zonder zorgen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
24 sep 2005 19:24 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
24 sep 2005 19:57 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
24 sep 2005 19:59 |
|
|
frankie1969
op het moment geen.......westerhoven
|
bandjes zien er goed afgetrapt uit!
Goed bezig Koen!
Frankie
_________________________________________ een slechte dag op de golfbaan is nog altijd beter dan de beste dag op het werk.....
|
24 sep 2005 20:08 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
PK
Ik ben nu wel zo nieuwsgierig dat ik het aantal pk's wil weten, dat zou toch vandaag plaatsvinden
is het of .
|
26 sep 2005 15:44 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Re: PK
Nog eventjes wachten
3 oktober is het. Nog een weekje moeten we geduld hebben
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
26 sep 2005 16:00 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Re: PK
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
03 okt 2005 18:48 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Wij wachten geduldig af.... .
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
03 okt 2005 18:53 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
HIER staat de uitslag van de testbank
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
03 okt 2005 19:47 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
met die pk's moet je auto zo'n 5 a 600 kg wegen
met die prestaties
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
04 okt 2005 6:44 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat bedoel ik.
Jij hebt genoeg meegereden om te weten dat dit niet kan kloppen.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
04 okt 2005 11:23 |
|
|