Auteur |
Bericht |
leander
Brabant - Westland
|
Spyshots: Wat is dit voor Porsche?
Hallo! Ik kreeg onderstaande door van mijn oom. Weet niet om welke Porsche het hier gaat. Jullie? KlikkertCheers Leander
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
17 jan 2017 23:32 |
|
|
Porcay
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)Gem. Overbetuwe
|
Re: Spyshots: Wat is dit voor Porsche?
Zo te zien een Yolanda 2.0 (Waarschijnlijk het antwoord van Porsche op de neiging om een coupé-SUV in het gamma op te nemen, naar ik verwacht op hetzelfde platform als de nieuwe Q5 en aankomende Q4 (en opvolger van de huidige generatie Macan)
_________________________________________ TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!
|
17 jan 2017 23:46 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Cayenne Coupe, joepie.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
18 jan 2017 0:19 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
Een spionagefotograaf heeft beelden weten te schieten van een fanatiek ingepakte testmodel. Het is de koets van de Panamera, al is de auto fors hoger. De Panamera Shooting Brake is het waarschijnlijk niet, daar die aanstaande nieuweling zich op foto's met een compleet ander testuiterlijk lieten zien. Het zou kunnen dat Porsche hier een Cayenne Coupé aan de tand aan het voelen is, een model dat mee moet liften op de hype van de coupé-suv's. Een andere mogelijkheid heeft te maken met stekkerkracht. Porsche is voornemens om anno 2020 een volledig elektrische sedan op de markt te brengen, een auto waaraan de Mission E Concept voorafging. De Panamera-koets laat zich dan beter verklaren als "mule".
|
18 jan 2017 7:46 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Word ik hier heel vrolijk van? Eeeehhhh.... Nee https://www.youtube.com/watch?v=RblVXIFCLjU
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
18 jan 2017 9:12 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Cayenne coupe
_________________________________________ Mvg,
René
|
18 jan 2017 10:16 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
hahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahaahha
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
18 jan 2017 10:17 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Krijg er ook geen bolle broek van Antoine
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
18 jan 2017 11:20 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Soort X6 achtig. Voetbalvrouwen worden daar wel opgewonden van geloof ik.
|
18 jan 2017 11:57 |
|
|
Jens01
Boxster 986 4.2 V8Lelystad
|
Dat was ook het eerste wat ik dacht. X6 kloon, maar dan lelijk
_________________________________________ 6 platte groeten, René
|
18 jan 2017 19:34 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
|
18 jan 2017 20:01 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zijn we zeker dat dit een Porsche is? Als ik goed kijk, zie ik in het linker voorspatbord een soort benzineklep zitten. Laat dit nu juist dezelfde plaats zijn waar de stekker van de BMW X5Drive E zit.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 jan 2017 20:17 |
|
|
Ardennen
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4SGelderland
|
Er zitten op de achterkant en de zijschermen ook gele driehoekjes met waarschuwings symbool voor hoge spanning. Het is waarschijnlijk zoals hierboven al aangegeven werd een test mule. De positie van het battery pack kan de hoge koets van deze mule verklaren.
|
18 jan 2017 20:25 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Wat is zeker? Er staat "PORSCHE" op de achterzijde/achterklep, dus ik hoop voor BMW dat het een Porsche is
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
18 jan 2017 20:42 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik heb al fiat spyders zien rijden met Ferrari op
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 jan 2017 21:06 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
ik vind hem mooier (zeker op het youtube flmpje) dan de "gewone" Cayenne. Eindelijk een elegantere kont.
|
23 jan 2017 21:52 |
|
|
Brulaap
|
Is het de nieuwe werkbak van Dr. Knauf? Hij hangt zo achterover.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
23 jan 2017 22:30 |
|
|
Brulaap
|
En WTF is dit.....
|
23 jan 2017 22:43 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
familie van ?
|
23 jan 2017 22:56 |
|
|
Jens01
Boxster 986 4.2 V8Lelystad
|
Of van dit
_________________________________________ 6 platte groeten, René
|
23 jan 2017 23:10 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Geen idee. Ik weet alleen dat die foto al 8 jaar oud is en ik heb nooit een antwoord op jouw vraag gezien.
|
24 jan 2017 0:23 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik wel, was een rendering van e.o.a. Student.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
24 jan 2017 19:03 |
|
|
Brulaap
|
Hopelijk nog steeds met zijn studie bezig
|
24 jan 2017 21:31 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
|
24 jan 2017 21:43 |
|
|