Auteur |
Bericht |
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Re: Even geen Porsche (Mercedes-Benz adepten onder elkaar)
Gewoon doen. Je kan beter ziek worden van het meerijden dan ziek worden van het spijt dat je het niet gedaan hebt .
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
31 jan 2017 21:39 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Moet meteen aan dit filmpje denken: https://youtu.be/45VPV6mZbmg
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
02 feb 2017 8:11 |
|
|
Subdriver
Curaçao
|
Ik denk dat mijn vriend iets rustiger is!
|
02 feb 2017 13:46 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Beetje vloeken in de kerk maaruh, wie heeft er ervaring met een SLK van de eerste generatie?
|
04 feb 2017 15:56 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
niks mis mee, goede auto zelf slk 320 gehad geen problemen mee gehad. Van de week hadden ze er 1 bij het programma Wheeler Dealers !!!!!!
gr
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
05 feb 2017 8:50 |
|
|
marzz
Porsche Boxster 2.5 Tiptronic '97
Mercedes Benz C350eWaddinxveen
|
@Frits77
Ik heb een jaar of 3 een SLK (1998) gehad, beviel prima, maar... - een 200 Automaat is niet zo heel snel *gaat voor de prijs "understatement of the year"* - maak je niet druk om afbladderende lak in het interieur
Voordeel van de SLK: je kunt er als het vriest lekker open mee rijden, dat levert grappige reacties van medeweggebruikers op (van opgestoken duimen tot ongelovig kijkende gezichten)
|
06 feb 2017 10:29 |
|
|
Elentinos
987 Cayman 2.7 H6
Lancia Aurelia B20 GT
Maserati 4200 Spyder
|
SLK is een prima auto, maar zoals al gezegd, niet echt sportief... Mechanisch sterk, maar let op roest, want roesten doen ze erg graag.
|
06 feb 2017 14:59 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Dan moet je er maar niet mee gaan rijden in de winter
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
06 feb 2017 16:03 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Dat sportieve ligt wel vooral aan de motor die je kiest. Heb destijds wel eens in een 230 kompressor gereden en vond die best lekker vlot en qua wegligging ook best strak. Ligt er ook aan wat je daarin gewend bent, en wat je zoekt.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
06 feb 2017 16:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik neem toch aan een autootje voor totmbo... Vind de SLK van de 1e gen best een leuke auto maar echt een vrouwenbak. Nog erger dan een mini cabrio... (en dat zegt wat...)
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 feb 2017 21:24 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
kapperskar je moet het willen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
06 feb 2017 21:26 |
|
|
w.w.doet.
|
1001 smaken
Over elk merk valt wel iets vervelends te zeggen denk ik.........(of over de mensen die er in rijden)
Met vriendelijke Porsche gegroet!
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
07 feb 2017 9:56 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Ik heb er destijds weleens in proefgereden. Ik had toen als funauto een Lotus Elan en vond de SLK niet speciaal en vlot genoeg (was een 230). Het model vond ik toen al wel erg mooi. Dus met een 6 of 8 cilinder nog steeds verleidelijk naar mijn mening. Koos toen zelf trouwens voor een bijna nieuwe MR2 en heb nooit spijt van die keuze gehad. Dat was echt fun!
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
07 feb 2017 10:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ja, dat is een echte funcar hè! Voordeel van de SLK is dat je onafhankelijk van lage buitentemperatuur altijd open kunt rijden, zeker icm airscarf. Voor beleving en geluid zou ik een SLK met (minstens) 6 cilinders kopen. Ik heb getwijfeld over een SLK AMG, maar het interieur/dashboard kan me niet bekoren en daar kijk je toch de hele tijd tegenaan
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 feb 2017 11:54 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik vind de oorspronkelijke SLK tof, mits met de juiste stance/wielen en motor. Maar ben inderdaad nogal vrouwelijk, heb ook een 964 met schuifdak.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
07 feb 2017 12:21 |
|
|
w.w.doet.
|
Het is een e55 amg, geworden staat nog op mobile met 36000km zwart , bij Dorst bouwmachines stond hij.....nu op de oprit Misschien kan iemand hem linken BVD dank
Gr wimco
|
09 feb 2017 15:38 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 feb 2017 15:45 |
|
|
w.w.doet.
|
Dat is hem !
|
09 feb 2017 16:46 |
|
|
Frans D
|
Blijven gave wagens. Ik zou het zelf echter niet aandurven, heb al verscheidene mensen op het MB forum, er veel kosten mee zien hebben. Ik hoop van harte dat het jou bespaart blijft en je er gewoon onbezorgd van kan genieten.
|
09 feb 2017 18:52 |
|
|
Ruviano
991.1 GT3RS Zilver
911 3.2 Carrera Cabrio 1989 Diverse Italiaanse raspaardenBussum
|
Wel humor dat ie bij Dors bouwmachines staat. vette bak!
|
09 feb 2017 21:42 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Ruviano : DORST bouwmachines Zo een V8 lust best wel een slokje denk ik. En een setje banden op zijn tijd. Veel plezier ermee w.w
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
09 feb 2017 22:04 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Zou het rustig aandurven, mits er geen sprake is van slecht onderhoud. Wat ook helpt, is het facelift type. Maar zo te zien is deze dat.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
09 feb 2017 22:06 |
|
|
w.w.doet.
|
Auto ziet er overal even nieuw uit en onbeschadigd uit. Geboorte datum van vorige eigenaar 1933. Tuv rapporten met de kilometerstanden. Boekje was niet volledig ingevuld (2 beurten maar ), maar wel de rekeningen van later uitgevoerd onderhoud. Al met al redelijk safe dacht ik, maar ja er kan altijd wel iets zijn... we wachten gewoon af wat er komt
gr
p/s
hopen dat ik mag lenen straks als hij klaar is.
|
09 feb 2017 23:50 |
|
|
Elentinos
987 Cayman 2.7 H6
Lancia Aurelia B20 GT
Maserati 4200 Spyder
|
Mooie AMG. Dat maakt grote stappen...
|
10 feb 2017 1:05 |
|
|
w.w.doet.
|
Hallo,
Leuk Detail ontdekt , schijnt dat de vorige eigenaar een Miljardair was uit Berlijn, blijkt uit de rekeningen als je hem google "t Rafael Roth Gadebuscher Weg 14195 Berlin/ Vogelsang 17- 14195 Berlin , hij staat zelfs op Wikipedia vermeld! (daar zijn de meeste van ons niet te vinden) De beste man is inmiddels overleden, maar op je 72ste een e55amg compressor kopen is wel top ! Er staan meerdere artikelen over de beste man op google en in 1 daarvan hebben ze het over dat hij een vastgoed miljardair is..... Vond het wel grappig ! (leuke wijk waar hij woonde)
de auto heeft zijn zoon pas naar 3 jaar verkocht en onder tussen een paar hondert km mee gereden en een overdaad aan onderhoud gepleegd .
gr
|
11 feb 2017 8:47 |
|
|