Re: Paddock Porsche - Pinksterzondag 4 juni - TT CIrcuit Ass
Belangrijke mededeling
De regels zijn kennelijk weer aangepast
Het clubautoticket geeft nu alleen maar gratis toegang voor je Porsche en niet voor jezelf
Wil je zelf ook naar binnen
, dan kan je in de voorverkoop tegen € 10 korting een kaartje ad € 15 kopen met een max van 2 kaartjes per Porsche. Zie het bericht van Esther Blaakman.:
<quote>
Beste Club contactpersoon,
Nog even en dan vindt op zondag 4 juni Paddock Porsche plaats!
De Porsche clubs zijn ingedeeld op de linker paddock, en iedere club is apart ingetekend, met een eigen clubcode. Voor jullie club is deze: L03
De letter uit de code zijn hoofdletters! Ter plaatse begeleiden wij jullie naar de precieze clubplek.
Clubautoticket
Vandaag ontvang je, via een aparte e-mail, het clubautoticket. Deze kun je uitprinten voor de leden die meegaan of je stuurt deze door naar hen. De clubcode wordt meegeprint op het clubautoticket, plaats deze duidelijk zichtbaar achter de voorruit.
Korting
Met de hierboven genoemde clubcode kun je online de clubentreetickets bestellen in de online ticketshop. Leden betalen dan voor het entreeticket € 15,- per persoon, maximaal 2 clubentreetickets per clubautoticket. Deze clubentreetickets zijn alleen in de voorverkoop te bestellen, ter plaatse betaal je het reguliere kassatarief van € 25,- per persoon. Je hebt dus maar liefst een korting van € 10,- in de voorverkoop!
Het clubentreeticket voor Paddock Porsche geeft ook toegang tot Super Car Sunday.
Let op!
- De Clubpaddock is geopend vanaf 08.00 uur! Kaartcontrole en kaartverkoop vindt op 4 juni plaats vóór de tunnel.
- Zijn er veranderingen in het aantal auto's? Mail dit uiterlijk 1 week voor het evenement naar ons door (
info@402automotive.com) of bel 088-0402402.
- Wij houden je clubplek tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je op tijd bent!
Programma onderdelen
Kijk voor meer informatie over de verschillende programma onderdelen op de website:
http://www.paddock911.nl/Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groeten,
Esther Blaakman <einde quote>
Het enige voordeel van het clubautoticket lijkt dat we een gemeenschappelijke plaats op de paddock krijgen toegewezen waar anderen naar onze P's kunnen kijken en wij moeten betalen om ernaast te mogen staan
Voor degenen die te kennen hebben gegeven te gaan zal ik het clubautoticket mailen, maar besef wel dat je dan nog een kaartje voor jezelf nodig hebt. Sommigen hebben die al eerder gratis verkregen, en hebben "geluk" , anderen moeten die dus ad €15 aanschaffen. Clubcode L03 Let wel: ik heb wel je mailadres nodig!
De lol gaat er voor mij op deze manier wel een beetje van af.