Re: Accu dood, 996 kofferklep wil niet open
EUREKA!!! Vanavond na 8 uur aan de lader gehangen te hebben de accu weer teruggeplaatst. Meteen een loeiend alarm maar alles deed het weer
Starten ging goed en ook de motortjes van de koffer en motorklep bediening functioneerden naar behoren. Komend weekend bij daglicht ga ik de wielkast bekleding weer terug monteren en dan lekker
Ik wil komend weekend nog wel de accu laten checken bij de lokale garage. Als deze niet helemaal OK meer is dan koop ik meteen een andere.
Bedankt allemaal voor jullie hulp en tips!
En wat betreft dat stukje voldoening van zelf doen klopt zeer zeker. Met een eigen huis heb ik inmiddels al aardig wat geklust/verbouwt maar had nog nooit aan een auto 'gesleuteld', dus heb mezelf inmiddels een lekker biertje ingeschonken als beloning
O ja, nog wel een vraagje out of interest; op de accu zitten 2 kleine aparte units die, naar het lijkt, erin geklikt kunnen worden. Aan de ene zit ook een slangetje verbonden die weer verder de auto in gaat. Hebben jullie enig idee wat dit voor units zijn? Ik heb wel vaker een accu gezien maar dit zat er nooit op.