Auteur |
Bericht |
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) #2
Is geen XJR... Kan het bericht ff niet meer terugvinden? maar gaat hier over de XJR..
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
07 maart 2017 21:14 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 maart 2017 21:55 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Precies. Zolang die BMW fanboys het fraaie Audi-topic lopen te vervuilen met hun Beierse rommel zullen we hier het niveau eens een beetje gaan opkrikken
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
08 maart 2017 2:37 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
op dat topic kom ik niet. Totdat ik weer eens denk dat ik een XJR wil...Al paar keer dichtbij geweest maar durf het niet aan.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
08 maart 2017 11:00 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2017 11:50 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Jeuj, kogel door de kerk, we gaan weer een BMW leaser bestellen.... Dus, volle 118d of relatief kale 318d (of 320d EDE, kost hetzelfde).... Vol = High-Executive, Sportline + alle opties die ik wil, en nee, dat is NIET het M-pakket Relatief kaal = Executive + sportstoelen Enige echte eisen: trekhaak en sportstoelen, maar een aantal leuke opties toch wel gaaf... Maar de 3-serie is toch ook wel lekker! Steptronic automaat is op dit moment gratis... Dus gok dat het een automaatje wordt
|
08 maart 2017 21:28 |
|
|
horn
PF #57
|
lekker 1 serie rijden. je hebt de extra ruimte toch niet nodig? ik rij persoonlijk liever een auto met wat opties dan zo'n kale kikker. M onderstel en M interieur waren altijd mijn eerste vinkjes... Succes met kiezen! Altijd leuk.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2017 21:51 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Hoe kaal is kaal, rijd je in de 3 dan met wieldoppen Persoonlijk vind ik kale uitvoeringen niet lekker smoelen. Ik weet het 90% zie je er zelf niets van en gaat het om het rijden. Maar ik wordt toch altijd blij als richting mijn auto loop omdat ie zo lekker vol bijstaat. En je medeweggebruikers moeten er ook naar kijken, wij dus Dus lekker rijden en vergelijken, gefeliciteerd en welkom terug
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
08 maart 2017 21:58 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Mijn ervaring met leasen is dat een categorie hoger (3 vs 1, 5 vs 3 enz) de leasetarieven niet in dezelfde verhouding hoger liggen als de positionering in het gamma / de aanschafprijs doet vermoeden.
Ik zou ze beiden daarom ook helemaal doorrekenen. Als er bijvoorbeeld net een nieuwe of facelift 3 serie uitkomt en je kunt daarop een leuk introductiepakket nemen, dan heeft zo'n nieuw model vaak ook een gunstigere leaseprijs. En hoef je misschien ook geen kale 3 te rijden. Weet alleen niet op welke termijn je je keuze moet maken.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
08 maart 2017 22:00 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Voor de duidelijkheid, kaal is niet kaal.... 1-Serie, 5-deurs: 118d, 150pk, automaat, LED lampjes, Sport pakket (stoelen en wat tierelanteintjes aan de buitenkant), grote navi, leer, stoelverwarming, zonnedakje, comfort access, nette wielen, trekhaak (heb ik nodig), M-stuur, M-onderstel, zwarte hemel 3-Serie, sedan: 318d, 150pk, automaat, LED lampjes, Sport pakket (stoelen en wat tierelanteintjes aan de buitenkant), normale navi, nette wielen, trekhaak (heb ik nodig), M-stuur (320d EDE = 163pk = 5 euro / maand meer) Ziet er dus nog steeds leuk uit, beide auto's in wit (omdat het gewoon het beste smoelt )... Daarom, relatief kaal, geen hele kale met niet eens fatsoenlijke lampen... Prijsverschil netto per maand is ongeveer 50 Euro, maar dan is wel de vraag of de 3-serie in het budget past (iets met budgetten in de lease he).... Ik neig naar de 1-serie, gewoon weer een kart
|
08 maart 2017 23:42 |
|
|
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
|
Dan zou ik de 118d nemen. Hoe meer fijne spullen aan boord (grote nav. bijvoorbeeld), hoe meer je van de auto geniet. succes met beslissen.
|
09 maart 2017 3:26 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Mijn 118 (2016) bevalt zeer goed. Zit lekker, weinig geluid op snelweg, goede wegligging, redelijk zuinig, goede standaard uitrusting en betaalbare opties. Inmiddels 42000km mee gereden. Ik kan er nog een paar maanden van genieten (ingeruild voor een Macan).
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
09 maart 2017 10:08 |
|
|
giulia
|
Zo...na 30 jaar Italiëloos wat auto's betreft kan ik hier ook mijn zegje doen over de vlammende 118i Limited Edition...
Wat een fijne auto. Niet snel (geeft niet hij is voor Miss Hilversum) maar het M pakket maakt het wel tot een heel fijn sturend en gefocussed ootootje. Heerlijk onderstel ondanks of dankzij de 18" velgen, voortreffelijke stoelen, knus van binnen en dat carbon schwarz is ook wel een pluspunt. Heel erg blij mee.
|
09 maart 2017 13:37 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
maar dan wel met een handbak
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 maart 2017 19:41 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Welke BMW rijder heeft er vanmiddag een Cayman in Alblasserdam een duwtje gegeven? Cayman redelijk in puin; velg gebroken; BMW-rijder is doorgereden.
Kan iemand het linkje naar Autoblog plaatsen? Het lukt mij niet via de iphone. Alvast bedankt.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
09 maart 2017 20:12 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zit ik nog over te twijfelen. Comfort in de file (met stop & go cruise control, werkt dat zo?) weegt ook mee. En die 8-bak is wel briljant!
|
09 maart 2017 22:52 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Gewoon met automaat en dan met ACC in de file idd. Daar nam ik geen handbak meer voor.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
09 maart 2017 23:18 |
|
|
ricardo964
Castricum
|
Mn vrouw wil de 5-serie inruilen voor iets groters, sterkers, hogers om oa een volle paardentrailer door het natte gras te kunnen trekken.
Nu is de discussie: X5 (zij) of X6 (ik). Wat vinden jullie?
|
09 maart 2017 23:41 |
|
|
P32again
3.2 coupe '87Flevoland
|
Absolute aanrader de automaat!! Altijd handbak gehad maar zou niet meer anders willen in een bmw. Rij 320d met de active cruise control, ook heel fijn comfortabel systeem vooral in file en eenbaanswegen.
|
10 maart 2017 0:05 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
X5. Tenzij jij voetballer van beroep bent
|
10 maart 2017 1:26 |
|
|
horn
PF #57
|
^ ^ ^ ^ wat hij zegt.
|
10 maart 2017 8:16 |
|
|
ricardo964
Castricum
|
hahaha Ik vind de lijnen van een X6 gewoon mooier en je ziet hem veel minder vaak rijden
|
10 maart 2017 9:22 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
10 maart 2017 9:25 |
|
|
Ruviano
991.1 GT3RS Zilver
911 3.2 Carrera Cabrio 1989 Diverse Italiaanse raspaardenBussum
|
Is dat een origineel Porsche wiel geweest??? Holymoly...
|
10 maart 2017 10:22 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Dat heeft een reden
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
10 maart 2017 14:25 |
|
|