Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
 Re: Het Geen-P-maar-VW-GTI topic
Even denken...eeehhmm...nou vooruit, je bent van harte welkom in dit topic  Was t trouwens geen GLi?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
20 maart 2017 8:26 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Het is dat ik iets zakelijks zoek maar anders was de 7 GTI Clubsport een serieuze optie geweest voor mij. Ga nu proefrijden in een Amarok V6. Heel wat anders maar tof ding in de juiste uitvoering en scheelt me zomaar 56k aan bpm en btw.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 maart 2017 18:33 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
nee net opgezocht een rode GTX 16 V
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
20 maart 2017 18:55 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Precies. Dat was een GT versie en had geen GTI aanduiding terwijl hij wel het GTI blok had. Gaaf ding overigens.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
20 maart 2017 19:15 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Knauf schijnt er toen ook eentje gehad te hebben. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
20 maart 2017 23:38 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Ik zie het. De zakken Knauff liggen achterin.
|
20 maart 2017 23:41 |
|
 |
drknauf
|
hoe weet jij dat alleen vroeger 20 jaar geleden gingen de schroefsetjes nog niet zo laag als nu dit was de mijne :  1.8 G lader voorin met ruim 240 pk,s dr in, man man man wat was dat ding rap zeg als ik nu in zo,n golfje gti1 stap dan denk ik bij mezelf (nu dat ik de porsche degelijkheid gewend ben) mozes kriebel dat in zo,n ligt gewicht koekblikkie dik 260 heb durven rijden maar het blijven idd leuk geinige nostalgisch wagentjes .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 maart 2017 1:14 |
|
 |
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Ik weet precies wat je bedoelt, drknauf. Vond mijn eerste Golf (die gele) ooit een dijk van een auto, die ik met groot vertrouwen met 160 door de bocht trapte, maar als ik nu in mijn '83-er GTI stap schrik ik altijd weer hoe licht en kwetsbaar hij is naar huidige maatstaven.....daar moet je echt geen ongeluk mee krijgen
|
21 maart 2017 7:13 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik haalde afgelopen weekend iemand in die in een oude mini ca 120 reed op de snelweg, lijkt echt een soort kart met een dakje, vergeleken met moderne auto's. Als je een beetje een klapper maakt is 't gelijk afgelopen lijkt me. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
21 maart 2017 10:13 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Je kunt overal wel bang voor zijn. Altijd nog veiliger dan motorrijden.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
21 maart 2017 10:36 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Mee eens.
Maar (de meeste) motorrijders zijn zich wel bewust van hun kwetsbaarheid en houden daar ook rekening mee in hun rijden. Als ik soms dit soort kleine oude autootjes tussen 't verkeer door zie gaan, vlak voor vrachtauto's langs zie snijden, etc. dan leeft dat idee van kwetsbaarheid blijkbaar minder. Ik zou ook echt wel in zo'n mini durven rijden, maar zou echt heel anders rijden dan in m'n moderne DD.
|
21 maart 2017 11:12 |
|
 |
Enguess
|
Ja en parachutespringen zonder parachute is nòg gevaarlijker
|
21 maart 2017 13:01 |
|
 |
giulia
|
Dan heet het dus gewoon springen.... 
|
21 maart 2017 15:22 |
|
 |
drknauf
|
pasterliner .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
21 maart 2017 15:27 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Wadduh?
.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 maart 2017 20:32 |
|
 |
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Waarom hebben ze bij parachute springen eigenlijk een helm op? Zou je er wat aan hebben als die niet open gaat?
(waarschijnlijk is het alleen voor de landing)
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
21 maart 2017 21:42 |
|
 |
Targa Floriaan
|
Nog 3 nachtjes slapen...
|
22 maart 2017 0:01 |
|
 |
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Precies, voor de landing. Heb in mijn diensttijd een aantal sprongen gemaakt en dan is zo'n helm soms noodzakelijk.
|
22 maart 2017 9:33 |
|
 |
Enguess
|
Gewoon courtesy voor de hulpdiensten. Hoeven ze niet je hersenen van het wegdek af te schrapen.
|
22 maart 2017 11:57 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
De rest wel dus ....
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
22 maart 2017 18:04 |
|
 |
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Ik wil binnenkort gaan sky-diven (in Utrecht). Wss moet ik daar ook een helm op 
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
22 maart 2017 19:36 |
|
 |
Targa Floriaan
|
even weer on topic, stelletje luchtpiraten. nog 2 nachtjes slapen 
|
22 maart 2017 23:02 |
|
 |
minics
Noord-Holland ; 991.1 GT3 en 944 mk1, ex 3.2 Carrera, ex Cayman 987S
|
Ja, weer "to the point"....Dacht even dat dit topic binnenkort weer van titel zou veranderen.......(  Het Geen-P-maar-parachutespringen-zonder-helm topic) 
|
22 maart 2017 23:17 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
En het mooie weer komt eraan 
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
23 maart 2017 9:12 |
|
 |
Enguess
|
Ja mooi parachutespr.... Ik bedoel, leuk Floriaan, wordt een mooi weekend 
|
23 maart 2017 10:01 |
|