Auteur |
Bericht |
Gert1
|
Porsche Boxster 986 in Youngtimer Magazine
Gevraagd voor de volgende uitgave van Youngtimer Magazine: eigenaren van een Porsche Boxster van de eerste generatie die over hun ervaringen willen vertellen naar aanleiding van een vragenformulier. Wanneer je wordt uitgeselecteerd (variatie op grond van bezitsduur e.d.) moet je enkele foto's kunnen aanleveren, waaronder een portretje naast of in je auto. Reacties uiterlijk maandag 27 februari graag naar info@youngtimer-magazine.nl. Dus heb je zelf een dergelijke Boxster of ken je iemand die mee wil werken: we horen het graag! Uiteraard krijg je de betreffende uitgave thuisgestuurd.
|
22 feb 2017 14:27 |
|
|
Gert1
|
Re: Porsche Boxster 986 in Youngtimer Magazine
Aangenaam verrast door de belangstelling heb ik inmiddels al een keuze moeten maken tussen diverse eigenaren die hun medewerking willen verlenen. Het zijn er dus voldoende, voor verdere reacties is geen ruimte meer. Betreffende uitgave van Youngtimer Magazine ligt op 22 maart in de winkel, de meeste abonnees zullen het blad een dag eerder ontvangen. Vr. groet, Gert te Lintelo
|
23 feb 2017 12:18 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ben benieuwd en ga op 21 maart voor de brievenbus liggen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 feb 2017 12:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik had dit blad nog nooit eerder bekeken, maar vandaag lag het in ene in de brievenbus ... leuk artikel
|
24 maart 2017 15:52 |
|
|
olle griese
Groningen
|
gaaf. Staat hij ook ergens online, of kun je hem leesbaar maken?
|
24 maart 2017 16:02 |
|
|
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
Viola staat er ook in
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
24 maart 2017 18:01 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Gewoon effe kopen, is overal goed te verkrijgen en kost niet de wereld. Die mensen moeten er ook van leven.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
24 maart 2017 18:23 |
|
|
Olaf
|
€ 5,45
Editie Maart/April 2017
|
24 maart 2017 20:00 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Ze weten wel dat ie al een tijdje te koop staat? Leuk zo'n artikel
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
24 maart 2017 20:52 |
|
|
DeniS2
|
ach en soms helpt zo'n artikel, bij was de auto dankzij een vooraankondiging van een artikel in YT op instagram al verkocht voordat het artikel uiteindelijk verscheen. Daarvoor een jaar lang de auto proberen te verkopen. Dus weet olaf, alleen was die van mij niet geel
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
24 maart 2017 20:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Lachen. Als je zo'n artikel nog een keer gaat schrijven over een Jaguar XJ van rond 2000, hoor ik het wel Koel Olaf, dat de baas erin staat! En de viola ook mooi RuBoxs,
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 maart 2017 21:05 |
|
|
Olaf
|
Het had wel een voetje in aarde, om de baas zover te krijgen, Horn Morgenochtend een kijker
|
24 maart 2017 21:27 |
|
|
DeniS2
|
|
24 maart 2017 21:47 |
|
|
Gert1
|
Het blad ligt sinds vorige week in de winkel en bij de abonnees. Het artikel heeft al de nodige leuke reacties opgeleverd, degenen die een bijdrage hebben geleverd wil ik graag bedanken. Ik lees hierboven enkele verzoeken om een digitale weergave. Die zie ik liever niet verschijnen, want er bestaat ook nog zo iets als auteursrecht. Vergeet niet dat je als uitgever van een tijdschrift ook moet zien te overleven, dat wordt lastig als één persoon een blad koopt en er daarna allerlei digitale kopieën over het wereldwijde web gaan zwerven. Youngtimer Magazine nr 43 is net als alle eerdere uitgaven te bestellen via www.youngtimer-magazine.nl (shop), bij meerdere exemplaren tegelijk betaal je maar een keer portokosten.
|
27 maart 2017 22:03 |
|
|
Frits77
986 S040
|
Als ik op de site kijk, staat er: 25 januari in de winkel: Youngtimer Magazine 42
|
31 maart 2017 16:53 |
|
|