Gisteren met dank aan Aart van der Haagen een ontzettend leuke ochtend ervaren. Mooie foto shoot en aansluitend een interview. Artikel zal in april uitgave magazine geplaatst worden. Kijk er naar uit!
Laatst bijgewerkt door 986afterfjr op 26 maart 2017 14:39, in totaal 1 keer bewerkt.
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: PUUR Porsche Magazine en mijn Boxster
heb je zelf geen plaatjes geschoten van het gebeuren dan met je phone van bv de shoot enzo ? om te delen met ons
ons hier helemaal lkkr zitten maken en niks delen
.
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
25 maart 2017 20:40
A-Line
LEEUWARDEN
Kan me voorstellen dat je daar naar uit kijkt. Leuk! We zullen het zien in de aankomende editie.
25 maart 2017 21:19
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
Nice
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
25 maart 2017 22:35
986afterfjr
Porsche Macan S
Bergambacht
Hierbij als sneal preview al een foto genomen door Aart van der Haagen, schitterend als je het mij vraagt [img]#70641%20-%20PUUR%20Porsche%20Magazine%20foto%20shoot%20sneak%20preview[/img]
26 maart 2017 15:14
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Het zal vast een mooie foto zijn, maar voor ons PF-ers is hij niet zichtbaar.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum